Beoordelingen Hotel Auramar Beach Resort***

Auramar Beach Resort***
324 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Auramar Beach Resort***
Praia dos Aveiros - Apartado 851, P-8200-377, Albufeira

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auramar Beach Resort*** in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auramar Beach Resort*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Auramar Beach Resort scoort een 7,5 uit 10, op basis van 324 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auramar Beach Resort*** in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auramar Beach Resort***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Auramar Beach Resort*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 180 vakantiefoto's van Hotel Auramar Beach Resort*** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Auramar Beach Resort*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Portugal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Algarve. Vergelijk Hotel Auramar Beach Resort*** met andere accommodaties in Albufeira.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

297 beoordelingen over Auramar Beach Resort***

324 beoordelingen
6,9
8,0
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Nov. 2014
"Nazomeren in de Algarve"vertalen
meneer Dohmen
6,0

17-11-2014 Prachtige ligging, goede service, hotel gedateerd maar wel netjes.

Okt. 2014
"Zeker een plaats om nog eens heen te gaan!"vertalen
Vickie Nieuwendijk
7,0

27-11-2014 Een groot hotel, op een heel ruim terrein in een rustige omgeving, vlakbij de oceaan, zodat het uitzicht geweldig is. Het personeel spreekt goed Engels en is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij, mijn man en mijn moeder (allen 50+), hadden een all inclusive arrangement en dan kun je drinken wat je wilt en eten wat je wilt. Het ontbijt buffet is Engels georiënteerd maar wel goed en voldoende keus. De lunch was in "Ocean view", een buffet restaurant met terras, en het eten daar vond ik vaak lekkerder dan het diner. Het kon ook allemaal wat warmer opgediend worden, maar alles was wel goed gaar. Ook keus genoeg bij het buffet, en lekkere toetjes. Kamers zijn okee met koelkastje, ktv en zitje, en schoon. Iedere dag handdoekenwissel en schoonmaak en 1x p/wk schone bedden. Ruim balkon met zitje en droogrekje aan de muur. Renovatie van het hotel is in volle gang en dat is wel nodig. Er zijn 2 buitenbaden, plus een verwarmd binnenbad. Veel overlast van meeuwen helaas.

Met partner, Juni 2014
"Ligging super!! Eten slecht."vertalen
mevrouw van Biezen
7,0

29-06-2014 Eten was veel hetzelfde en erg vet, weinig keus. (ga gewoon niet all-in en eet lekker in de oude stad). Ligging was wel super! Over het strand ben je in een kwartier in de oude stad, erg gezellig. Ook ben je binnen 5 minuten bij de strip. Resort zelf heel veel trappen en niet heel nieuw, maar verder oke.

Met vrienden, Dec. 2013
"Prachtige plek"vertalen
fam Horst
8,0

02-01-2014 wel gedateerd maar zeer schoon vriendelijk en behulpzaam personeel prachtig uitzicht eten is goed aninimatie is waardeloos geen hotel voor mensen die slecht ter been zijn,

"Value for money"vertalen
ralph
9,0

29-11-2013 Zomaar een paar dagen naar Auramar in Albufeira eind november. Pension met ontbijt. Voor het gemak hebben we de eerste avond ook van het buffet gegeten. Dat was very average, inderdaad ook Engels georiënteerd. Zeker niet onvoldoende. We hadden een ruime kamer met 2 balkons, een airco die ook goed verwarmde. 's nachts was het inmiddels 6 graden, erg koud voor zuid Portugal. Ligging direct aan het strand. Goed beveiligd hotel, met een het met pincode. Netjes schoon, vriendelijke mensen. Iets gehorige kamers maar geen last gehad van anderen.

"Prachtig gelegen accomodatie."vertalen
heer Jansen
7,0

29-11-2013 Hotel is prachtig gelegen nabij de rotsen en het strand. Drie maal daags een shuttle service naar het oude Albufeira. Warme maaltijd is niet geweldig..De accommodatie is prima in orde en zeer schoon. Receptie is zeer behulpzaam. Magnifiek uitzicht op de oceaan. Een echte aanrader.

"Mooi en schoon hotel"vertalen
meneer ter Huerne
9,0

19-11-2013 de bediening in restaurant is prima , ontbijt,lunch en diner goed, vel keus ,ook voor de
vegetarier, de avond animatie moet beter ,

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Leuke vakantie in dit hotel"vertalen
Donkers
8,0

26-07-2013 Fijn hotel Auramar Beach Resort. Schone kamers mooi uitzicht over zee.
Het eten was gewoon goed. Alleen sommige van het personeel mogen wel wat vriendelijker zijn en jammer dat er zoveel Engelse zaten want die maken er een zooitje van waar dan niets van gezegd wordt.
Maar al bij al een fijne vakantie gehad en voor herhaling vatbaar.

Met vrienden, Juni 2013
"Goed aan te raden hotel!"vertalen
S-Kas
7,0

07-08-2013 Ik verbleef hier tijdens mijn vakantie in Albufeira in 2013 samen met mijn beste vriend.
Wij waren beide erg tevreden over dit hotel en hebben dit ook uitgesproken tijdens onze vakantie.
Vooral de ligging is perfect voor mensen die naar Albufeira komen voor een jongerenvakantie omdat het hotel aan het strand ligt en er een zwembad is om overdag lekker van de zon te genieten met een lekker drankje van de dichtbij zittende bar.
De etenstijden waren lekker ruim waardoor uitslapen mogelijk was voor ons en ook werden wij niet gestoord tijdens de ochtenden!
Verder liet ook de bediening niet te wensen over en was de kwaliteit van het eten en drinken prima!
Ook de mede hotelgasten waren altijd zeer vriendelijk, in het beeld dat er veel vervelende Engelsen waren kan ik mij dan ook totaal niet vinden.

Met partner, Mei 2013
"Geen tweede keer meer"vertalen
Frans& Gerda Meijer
4,0

23-06-2013 Van het all in nog niet veel kaas gegeten, onvriendelijk personeel, mix drankjes worden in plastic koffiebekertjes geserveerd, eenzijdig eten, 10 dagen dezelfde soep tussen de middag, hotel ligt mooi.Veel gasten hebben buikvirus opgelopen, waarvan en vele 8 dagen te bed hebben gelegen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?