Beoordelingen Hotel Auramar Beach Resort***

Auramar Beach Resort***
321 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Auramar Beach Resort***
Praia dos Aveiros - Apartado 851, P-8200-377, Albufeira

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auramar Beach Resort*** in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auramar Beach Resort*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Auramar Beach Resort scoort een 7,5 uit 10, op basis van 321 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auramar Beach Resort*** in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auramar Beach Resort***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Auramar Beach Resort*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 179 vakantiefoto's van Hotel Auramar Beach Resort*** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Auramar Beach Resort*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Portugal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Algarve. Vergelijk Hotel Auramar Beach Resort*** met andere accommodaties in Albufeira.
Even geduld a.u.b.

7,2
6,6
6,9
8,4
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Ligging super!! Eten slecht."vertalen
mevrouw van Biezen
7,0

29-06-2014 Eten was veel hetzelfde en erg vet, weinig keus. (ga gewoon niet all-in en eet lekker in de oude stad). Ligging was wel super! Over het strand ben je in een kwartier in de oude stad, erg gezellig. Ook ben je binnen 5 minuten bij de strip. Resort zelf heel veel trappen en niet heel nieuw, maar verder oke.

met vrienden, Dec. 2013
"Prachtige plek"vertalen
fam Horst
8,0

02-01-2014 wel gedateerd maar zeer schoon vriendelijk en behulpzaam personeel prachtig uitzicht eten is goed aninimatie is waardeloos geen hotel voor mensen die slecht ter been zijn,

"Value for money"vertalen
ralph
9,0

29-11-2013 Zomaar een paar dagen naar Auramar in Albufeira eind november. Pension met ontbijt. Voor het gemak hebben we de eerste avond ook van het buffet gegeten. Dat was very average, inderdaad ook Engels georiënteerd. Zeker niet onvoldoende. We hadden een ruime kamer met 2 balkons, een airco die ook goed verwarmde. 's nachts was het inmiddels 6 graden, erg koud voor zuid Portugal. Ligging direct aan het strand. Goed beveiligd hotel, met een het met pincode. Netjes schoon, vriendelijke mensen. Iets gehorige kamers maar geen last gehad van anderen.

"Prachtig gelegen accomodatie."vertalen
heer Jansen
7,0

29-11-2013 Hotel is prachtig gelegen nabij de rotsen en het strand. Drie maal daags een shuttle service naar het oude Albufeira. Warme maaltijd is niet geweldig..De accommodatie is prima in orde en zeer schoon. Receptie is zeer behulpzaam. Magnifiek uitzicht op de oceaan. Een echte aanrader.

"Mooi en schoon hotel"vertalen
meneer ter Huerne
9,0

19-11-2013 de bediening in restaurant is prima , ontbijt,lunch en diner goed, vel keus ,ook voor de
vegetarier, de avond animatie moet beter ,

met oudere kinderen, Juli 2013
"Leuke vakantie in dit hotel"vertalen
Donkers
8,0

26-07-2013 Fijn hotel Auramar Beach Resort. Schone kamers mooi uitzicht over zee.
Het eten was gewoon goed. Alleen sommige van het personeel mogen wel wat vriendelijker zijn en jammer dat er zoveel Engelse zaten want die maken er een zooitje van waar dan niets van gezegd wordt.
Maar al bij al een fijne vakantie gehad en voor herhaling vatbaar.

met vrienden, Juni 2013
"Goed aan te raden hotel!"vertalen
S-Kas
7,0

07-08-2013 Ik verbleef hier tijdens mijn vakantie in Albufeira in 2013 samen met mijn beste vriend.
Wij waren beide erg tevreden over dit hotel en hebben dit ook uitgesproken tijdens onze vakantie.
Vooral de ligging is perfect voor mensen die naar Albufeira komen voor een jongerenvakantie omdat het hotel aan het strand ligt en er een zwembad is om overdag lekker van de zon te genieten met een lekker drankje van de dichtbij zittende bar.
De etenstijden waren lekker ruim waardoor uitslapen mogelijk was voor ons en ook werden wij niet gestoord tijdens de ochtenden!
Verder liet ook de bediening niet te wensen over en was de kwaliteit van het eten en drinken prima!
Ook de mede hotelgasten waren altijd zeer vriendelijk, in het beeld dat er veel vervelende Engelsen waren kan ik mij dan ook totaal niet vinden.

"Geen tweede keer meer"vertalen
Frans& Gerda Meijer
4,0

23-06-2013 Van het all in nog niet veel kaas gegeten, onvriendelijk personeel, mix drankjes worden in plastic koffiebekertjes geserveerd, eenzijdig eten, 10 dagen dezelfde soep tussen de middag, hotel ligt mooi.Veel gasten hebben buikvirus opgelopen, waarvan en vele 8 dagen te bed hebben gelegen.

"Nooit meer"vertalen
Frans en Gerda Meij...
3,0
4,0

18-06-2013 Mooi gelegen hotel, barpersoneel erg onvriendelijk, maar niet voor de Engelsen.Mix drankjes worden geserveerd in plastic bekertjes, bar zwembad pas om 11:00 open, eenzijdig eten, 10 dagen dezelfde soep in de snackbar zwembad ocean vieuw, kortom van all inclusief weinig kaas gegeten, door hostess van touroperator geen heersend virus niet gemeld, diverse gasten met maag en darmklachten gevloerd te bed sommige 10 dagen lang. kortom voor ons geen tweede keer

"Virus"vertalen
W.M.Gravemaker
5,0
3,0
2,0

04-06-2013 aankomst 24-5-2013 10 dagen.
In het hotel heerste al een paar weken een virus.
Wij zijn hierover niet geinformeerd noch door het hotel noch door de hostess (touroperator).
Ik ben 3 dagen behoorlijk ziek geweest, kon geen eten binnen houden,
alleen droog brood.
Mede vakantiegangers lagen van de 10 dagen 8 dagen op bed ook zij waren niet geinformeerd over het virus.
Het avond eten was koud en slecht.
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
De restaurantmanager is bot en onvriendelijk, maar niet tegen de engelsen?.
De ligging is schitterend,mooi uitzicht over zee ook bij het zwembad.
De kamers zijn schoon en ruim elke dag schone handdoeken en je bed opgemaakt.
Soms erg gehorig.
Mary (62) Wim (63) gravemaker

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?