7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Auramar Beach Resort*** bij :

333 reviews over Hotel Auramar Beach Resort in het Nederlands

Een oud hotel!!!!!

Linda, 9-7-2017

Het personeel was niet overal erg vriendelijk!

Bij receptie erg stug!

Oud hotel, schoonmaak was niet schoon! Vooral onze kamer niet!!

Er lag veel stof overal!

Eten was goed!

Ligging was goed!

Bij de bar voor het drinken te lange rij!!

Bij het zwembad ook te lange rij voor de bar!!

Gereisd met partner in juni 2017

dubbel gevoel.

Ed raket, 16-6-2017

Het hotel is aan renovatie toe , maar het eten en de service is prima.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Nooit meer

Simon Houtstra, 23-5-2017

Laat ik dit als eerste zeggen: De locatie was echt 1 om nooit meer te vergeten.

Je moet wel redelijk goed ter been zijn om de vele hoogte verschillen via de vele trappen te kunnen overbruggen, en dat viel mij op onze vakantie niet echt mee vanwege mijn rug problemen. Maar goed, dat wist ik van te voren.

Dit is echt een 3 sterren hotel, meer echt niet.

Het ontbijt was iedere ochtend hetzelfde, engels of je kon kiezen uit wat 'cereals and milk' of wat broodjes maar verder was het bijzonder eenvoudig.

De 'lunch' welke ze daar aanbieden bestaat uit wat vette hamburgers, patat wat TE lang heeft gelegen en wat broodjes met wat salades. Soms tonijn, soms sardientjes.

De drank wat ze daar schenken is lokaal. Prima. Maar dan ook nog eens verdunnen met water?? Ik snap het wel, de winst moet ergens vandaan komen maar dan krijg je een vervelende barman, zo'n 'anabole steroiden type' die denkt ff slim te zijn.

De hele week schenken ze best wel een royale borrel, want ze weten dat de drank daar is aangelengd met water. Kan tóch weinig kwaad....toch??

Op de een na laatste avond trof uitgerekend ik deze barman.Hij schonk echt een heeeeeeeele kleine borrel in, ik bestelde rum and coke, en toen ik om iets meer vroeg, schoof deze de fooien pot naar me toe, maw, eerst ff doneren!!

Ik begrijp dat deze mensen niet echt veel verdienen maar ook wij moeten er hard voor werken. Toen er wat van zei ik werd service geweigerd en de toegang toe de bar ontzegd.......

Gevolg was dat ik niet meer kon of mocht bestellen bij de bar.

Niet echt professioneel maar was gelukkig nog maar 1 nacht daar.

De kamers waren redelijk, bedden wat hard, maar het hotel was Super gehorig. Natuurlijk moesten wij net Fransen naast ons hebben die elke ochtend uitgebreid en best wel luid, op de galerij bij wenste te praten met hun vrienden...om half 8 's morgens..........Onnodig te vermelden dat ik ff uit mijn slof schoot.

Verder heeft het hotel achterstallig onderhoud en kan wel een goede opknapbeurt gebruiken.

Gereisd met partner in mei 2017

Zonnig, Service en Gastvrij

JoBo, 12-5-2017

Geweldig uitzicht, zonneweide en zwembaden worden goed bijgehouden. De ligbedjes en parasols zijn zichtbaar verouderd/gebruikt. Groenvoorziening/tuin/trappen worden goed onderhouden en alles is schoon.Bediening/service in het Restaurant super (Alberto is geweldig), in Ocean View laat de service af en toe te wensen over. Mooie kamer en de schoonmaak goed; echter de ene dag om 11.00 uur gereed en de volgende dag om 16.00 uur; enkele dagen pas om 17.00 uur schone handdoeken. Receptie dag en nacht vriendelijk personeel, die diverse talen spreken/verstaan. Busje van hotel naar Albufeira is een fijne service, die wat ons betreft mag worden uitgebreid met daguitstapjes naar omringende plaatsen; helaas werd de hotelbus niet meer ingezet voor een bezoek aan de Zigeunermarkt op de 1e en 3e dinsdag van de maand.Kortom: Niet ons eerste, maar ook niet ons laatste verblijf in dit hotel. We gaan in 2018 met zekerheid opnieuw naar Auramar
Gereisd met partner in april 2017

fantastisch vooor de 3de keer

mathieu, 14-4-2017

je moet wel mobiel zijn , veel hoogte verschil veel trappen

geweldig uitzicht

nog beter personeel en animatie

Gereisd met partner in maart 2017

Akko is gedateerd maar best het bezoeken waard

Wim, 25-3-2017

Kamers zijn verouderd maar het belangrijkste (bed en douche) zijn zondermeer goed. Ook elke dag schone handdoeken.

Afstanden naar het restaurant bijv. is wel even lopen met de nodige trappen maar alles overdekt. Overigens ligt het er aan waar je kamer is.

We hadden halfpensioen en kwamen ruim aan onze trekken.

Wifi is alleen aanwezig bij de receptie en dat sou toch anders moeten zijn in deze tijd!

Gereisd met partner in maart 2017

fantastish

c s, 6-3-2017

Mijn oordeel: Ik was met mijn zoon en kleinzoon, wij hebben heerlijk genoten. van eten, strand, de zwembad binnen bad, buiten was het koud. Vriendelijke personeel. behulpzaam. En er is een vervoer naar de centrum naar Albufeira van het hotel.
Gereisd familie in februari 2017

Goed hotel met aantekeningen

Lia, 1-3-2017

Het eten is perfect.De fitness, wellness en het binnenzwembad mag geen naam hebben, zwaar onvoldoende. Er mag ook iets gesleuteld worden aan all-inclusive. Overal moet je in de rij, er is geen personeel om je te bedienen.
Gereisd met partner in februari 2017

Gewoon een prima hotel schoon fris en verzorgt

A van Keeken -frankowski, 3-2-2017

Wat wil je horen schone frisse kamer iedere dag gepoetst

Eten voor elk wat wils met Maria als super visor geweldige vriendelijke verzorging .

Daar kunnen Nederlandse restaurants wat van leren je bent hier gast en zo voelt dat ook.

Ook de receptie wat een vriendelijke mensen niets is te veel

Wat ik niet goed vind is moeilijk te zeggen want wij voelden ons verwend en verzorgt.

Ik weet niet wat klagende mensen thuis gewend zijn.

Gedateerd oke maar een nette toilet een nette douche goede bedden en iedere dag gepoetst.

Dus zeker voor herhaling vatbaar.

In eerste instantie schrik toen ik zoover las maar nu totaal om

Gereisd met vrienden in februari 2017

Geweldig hotel

Jaap, 1-2-2017

Wij vonden het een geweldig hotel. Wil je voor een dubbeltje op de eerste rang zitten dan moet je híer niet naar toe gaan, want dan is overal wel op aan te merken. Ligging is subliem, personeel heel behulpzaam en zeer vriendelijk. Kamer zien er netjes uit en worden goed schoon gemaakt. Kortom dit hotel is wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auramar Beach Resort in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auramar Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auramar Beach Resort scoort een 7.33 uit 10 op basis van 365 reviews.