7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aquamarina Beach Club**** bij :

82 reviews over Hotel Aquamarina Beach Club in het Nederlands

Dit is de derde keer voor ons naar dit resort

Ton, 17-8-2015

Een schitterend resort bestaande uit een hoofdgebouw en allemaal appartementenblokken in een zeer mooi en goed onderhouden tuin. Twee mooie buitenzwembaden. Zeer vriendelijk personeel. Mooie kamers. Zeer goed All Inclusive programma.

Enige nadeel zijn de zeer luidruchtige Fransen die denken dat ze overal voorrang hebben.

Gereisd met partner in mei 2015

Wat ik me herrinner is dat je ver moest gaan...

Wendy, 22-6-2013

Ver naar het restaurant, ver naar het strand (met een enorme trap naar beneden) Natuurlijk omdat wij pech hadden om daar ergens ver weg een kamer te hebben. De huisjes met de kamers zijn verspreid over het landgoed. Wij met 2 jonge kinderen hebben dus wat afstanden mogen afleggen. Het restaurantbuffet was ok. Al bij al geen slecht verblijf hier gehad.
Gereisd familie in september 2011

Ste, 20-9-2012

Goed hotel, groot domein. Goede all-in, maar eten kon beter. Kamers proper, maar geen luxe. Fijn verblijf gehad, maar zouden niet meer terugkeren. Mooie streek wel.
Gereisd zakelijk in september 2009

Super vakantie

Evelyne De Maeyer, 4-1-2012

De eerste dag dat we eraan kwamen vonden we het iets raar. Precies een klein domein met wat huisjes op. Zodra we de infosessie hadden bijgewoond, hadden we er al een andere kijk op. De kamers waren heel proper. Elke dag kwamen ze die kuisen. 1 groot en 1 kleiner zwembad. Het eten was ook goed. Je had drie verschillende plaatsen om te gaan eten. Het één was al iets uitgebreider dan het andere. Kortom, je kwam er niks tekort! Het was een heel toffe vakantie.
Gereisd met partner in juli 2011

Uitstekende all-in

Wim, 6-12-2010

Vanaf de hoofdweg is het een hele zoektocht om tot bij het hotel te geraken. Gelukkig staan er veel wegwijzers, maar natuurlijk niet om de terugweg te vinden. Het hotel vormt één geheel met de Adriana Beach Club. De afzonderlijke gebouwen liggen in een zeer uitgestrekte, prachtig onderhouden tuin. De kamers zijn niet bijzonder luxueus, maar wel erg ruim, zoals ook de badkamer. Kleine, ouderwetse TV (met BVN). Terras.

Uitgebreide buffetten, voor elk wat wils. Buiten het restaurant blijkt koffie niet begrepen in de all-in-formule!! Alle andere dranken wel. De ingehuurde animaties 's avonds zijn schitterend, de eigen optredens eerder flauw. Het strand is enkel via héél veel treden (92) bereikbaar.

Groot en klein zwembad, overdekte zwemkom, jacuzzi, sauna en Turks bad.

Gereisd met partner in september 2010

Perfecte all-in

Janssen Christel, 22-9-2010

Mooie kamers gelegen in aparte gebouwen in een prachtig onderhouden tuin. Golfwagentjes die af en aan rijden voor mensen die minder goed te been zijn. Twee mooie zwembaden apart van elkaar gelegen. Drie restaurants met een ongelooflijke keuze. Het is natuurlijk niet gemakkelijk om een volledig uitgebreid buffet samen te stellen en dan nog aan de wensen van iedereen te voldoen. Het eten is goed zonder gastromische hoogtepunten. Zeurders heb je overal! Als je enkel je eigen dagelijkse kost lust dan blijf je altijd liever thuis.

Samengevat een prima all-inn hotel!

Gereisd met partner in januari 2010

Perfecte all-inn

Janssen Christel, 22-9-2010

Samengevat een prima all-inn hotel!

Gereisd met partner in september 2010

leuke vakantie!

Melissa , 17-7-2010

Ik was 12 toen ik daarheen ging en ben nu 17 dus is al best even gelede maar ik vond het toen die tijd wel leuk. denk dat ik het nu wel minder leuk zou vinden als ik zou gaan, maar er was toen iedere dag wel iets te doen voor mijn, niks bijzonders maar gewoon. de kamers vond ik best wel goed. alleen hadden we mieren op onze badkamer wat ik heel vies vond en dus nooit meer vergeet!! ook vond ik het leuk dat je heel de dag door ijs kon eten haha! en het eten vond ik ook best lekker. Aan de prijzen dacht ik toen niet dus dat weet ik niet. ik heb er eigenlijk niks op aan te merke dus ik snap de mensen hieronder niet helemaal. mischien was het toen beter ofzo? 1x was er leuk maar ik zou er niet vaker heen gaan, vooral nu niet meer.

groetjes Melissa

Gereisd familie in juli 2010

zeer goed hotel

fauconnier Etienne, 20-6-2010

Een mooi hotel,heel goed onderhouden en kraaknet.De receptie was overgebracht naar het Adriana beachclubhotel, de 2 hotels vormen alzo een groot hotel.Spijtig de coctails waren niet all-in en redelijk duur voor een gewoon ordinair drankje.De tuinen zijn zeer goed onderhouden en er is plaats genoeg. De bedjes en de parasols aan het strand waren wel gratis,en werden voor je door een medewerker van het hotel opgezet.

Voor de door ons betaalde prijs een zeer goed hotel

Gereisd met partner in mei 2010

Goed hotel

anoniem, 16-2-2010

Er staan hier veel slechte kritieken maar ik vond dit hotel heel goed!eten was lekker,goed zwembad, goed personeel,...

1 minpuntje: De animatie vond ik hier niet zo goed maar dit is ook het enige slechte wat ik kan zeggen.

Gereisd familie in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamarina Beach Club in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamarina Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aquamarina Beach Club scoort een 7.82 uit 10 op basis van 85 reviews.