Beoordelingen Appartement Alto do Moinho****

Alto do Moinho****
119 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Alto do Moinho****
Cerro da Piedade, P-8200-320, Albufeira

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alto do Moinho**** in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alto do Moinho**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Alto do Moinho scoort een 7,9 uit 10, op basis van 119 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alto do Moinho**** in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alto do Moinho****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Alto do Moinho**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 76 vakantiefoto's van Appartement Alto do Moinho**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Portugal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Algarve. Vergelijk Appartement Alto do Moinho**** met andere accommodaties in Albufeira.
Even geduld a.u.b.

7,2
7,5
9,1
8,6
Toon score en beoordelingen van:
Met vrienden, Aug. 2014
"Zeker te doen"vertalen
Shannah
4,0
7,0

18-08-2014 Begin augustus ben ik met een vriendengroep van zes man (gemiddelde leeftijd achttien jaar) verbleven in Alto do Moinho.
Het eerste wat opviel, was dat de accommodatie ver op een heuvel lag, waardoor het lopen naar het plein ruim 20 tot 30 minuten duurt. Eenmaal aangekomen bij de receptie begon de receptioniste op een nogal onaangename manier ons te vertellen, dat als wij ook een meer speldje te hard laten vallen, dat we er meteen uitvliegen. Best logisch, aangezien we jongeren zijn, maar dat had best vriendelijker gemogen.
Wij gingen vervolgens verder naar het zwembad. Het zwembad oogde groter op de foto, maar het was groot genoeg.
Naast het zwembad was er een bar waar eten en drinken te halen was. Het eten daar was heerlijk en ze waren vrij snel met het eten bereiden.
Het appartement waar wij in verbleven was zeer ruim. De keuken heeft was goed voorzien van keukenapparaten en de (bad)kamers waren ruim en netjes ingericht.

Met partner, Nov. 2013
"Geweldige locatie"vertalen
ah bannink
9,0

21-11-2013 prachtige plek om vakantie te vieren.. appartement was super en voorzien van alle gemakken. heerlijk uitzicht van terras op de Algarve kust en zee. appartement ligt nog geen 800 meter van gezellig centrum van Albufeira en marinahaven.
Bij het heerlijke zwembad is ook een bar/restaurant voor de kleine snack.
Accommodatie is zeer kind vriendelijk. Maar ook voor ouderen is het een heerlijke plek met fantastisch uitzicht over de kustlijn.

Met partner, Sept. 2013
"Prachtig ruim app! maar goeie benen vereist.!!!!"vertalen
Irma
5,0
10,0

19-09-2013 Voor de 1e keer in portugal, Is goed bevallen. Het app. was goed, erg ruim! ,wij hadden een 3 kamer app . Wasmachine was toppie, maar vaatwasser was voor ons overbodig, had liever een magnetron gehad. schoonmaak kon beter, ook had ik liever wat vaker schone handdoeken.Nu kregen we nieuwe om de 2 dagen.Het uitzicht bij het zwembad was prachtig. wij zijn in sept 2013 geweest, en toen waren er net genoeg bedden en parasols,maar in juli en aug betwijfel ik dat.Het restaurantje ging al om 19.30 uur dicht,Het zou leuker zijn als er,savonds af en toe iets te doen is op het complex,zodat je niet elke avond die erg steile afdaling( en klim ) naar de erg drukke stad moet nemen. Hebben daarna regelmatig een taxi genomen is ongeveer 6 euro naar het app .we hadden ook voor 3 dgn een auto gehuurd,duus dat scheelde ook weer.De buurt waar het app ligt is weinig te doen.Het personeel is vriendelijk,maar je ziet ze weinig.Het complex met de app is netjes en schoon.

Met oudere kinderen, 2013
"Heerlijk appartement"vertalen
L. van Ballegooijen
9,0

31-08-2013 Ik ben met 2 zonen van 14 en 16 jaar naar dit appartement in juli geweest. Zeer goed bevallen. Heel groot appartement met tuin, vaatwasser en wasmachine. Aardige mensen bij de receptie en bij de bar. Het zwembad is niet zo groot als op de foto, maar wel prima. Als je naar het strand wil gaan, moet je een steile weg naar beneden lopen. Op zich heel goed te doen. De supermarkt is ook een stuk naar beneden. Het is jammer dat ze geen broodjes bij de receptie verkopen. De afstand naar restaurantjes en het centrum is goed te doen.

Met een groep, Juli 2013
"Mooie appartementen!"vertalen
mij_janine_1990
9,0

27-07-2013 De appartementen zijn goed ingericht, met enkele luxe-apparaten. Zwembad is prima, en genoeg plaats om je te gaan liggen door het bijliggende grasveldje. Het is wel een tochtje naar beneden die goed is voor je beenspieren ivm de bergen en heuvels.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Leuke accommodatie, rustig gelegen"vertalen
Hoff
10,0

12-07-2014 Ons appartement was groot met 2 badkamers, 2 slaapkamers en ruime woonkamer/keuken. Aan de achterkant was een leuk terras. De inrichting was netjes, maar gedateerd. De schoonmaak was onder de maat. Weinig schone handdoeken en als er schoongemaakt was, was dit amper te zien.
Het zwembad was erg netjes en ruim met genoeg bedjes en parasols. De zwembadbar had een goede lunchkaart en het personeel was zeer vriendelijk! De ligging van Alto do Moinho is op de berg. Het is een flinke klim om naar het centrum van Albufeira te komen en daarvoor moet je goed ter been zijn. Kortom een erg leuker accommodatie voor een rustige vakantie!

Met jonge kinderen, Juni 2013
"Groot appartement op rustige plek!!"vertalen
cr14
10,0

24-07-2013 In juni 2013 zijn wij 1 week verbleven in Appartemente Alto do Moinho en hebben wij een super leuke vakantie gehad.
Zeer ruime appartementen en van deze zijn van alles voorzien, wasmachine, vaatwasser etc.
Oude centrum en strand is kwartiertje lopen, inderdaad de terugweg een berg op maar is wel te doen (ook met buggy). Grote supermarkt is iets van 5 a 10 minuutjes lopen.

Groot zwembad en veel ligbedden. Het hele appartementen complex is zeer goed onderhouden.

Met partner, Sept. 2012
"Groot appartement op rustige ligging"vertalen
carolienhenk
9,0

01-10-2012 Net terug van alto do moinho.We hadden een groot appartement met alles erop en eraan.We hadden altijd een ligbed bij het zwembad en er waren veel nederlanders.(wat trouwens voor ons niets uitmaakt want je bent ook in een ander land]. Ons appartement was schoon en het personeel was vriendelijk.Je moest wel goed ter been zijn om naar het strand te gaan of het centrum,Maar het was niet zo ver als andere zeiden.Binnen 10 min. waren wij aan het strand en bij het centrum,maar dat lag eraan hoe je liep.Wij hebben het er goed gehad en zeker de moeite waard om een keer terug te gaan.

Met oudere kinderen, Aug. 2012
"Geen 2e keer"vertalen
wilma muller
9,0

14-09-2012 Zeer slechte schoonmaak, wat kapot is wordt niet gerepareerd, geen engels sprekend persoon aan receptie. Bij late aankomst is receptie gesloten. men moet van huis komen, dus buiten midden in de nacht op de stoep wachten totdat er iemand uit bed gebeld is. Weinig ligbedden en parasols, sommige ook nog eens kapot. Wel grote ruime appartementen. Mooie ligging maar je moet wel van lopen houden en niet slecht ter been zijn.

Met jonge kinderen, Aug. 2012
"Prachtig appartement met veel voorzieningen!"vertalen
Nienepien
9,0

21-08-2012 Vol verbazing kwamen we binnen in het appartement, naast een ligbad, ruime slaap-en woonkamer, was er ook een vriezer, een vaatwasser en een wasmachine. Aan keukengerei ook geen gebrek: genoeg servies, maar ook broodrooster, koffiezetapparaat en waterkoker. Top! Verder mooi groot zwembad en supermarkt, strand en dorpje op loopafstand. Deze accommodatie ligt wel hoog, dus aan berg op, berg af wandelen geen gebrek! Op de site las ik dat er wifi was tegen betaling, dit is echter gewoon gratis bij de zwembadbar (op de kamers is geen wifi). Aardig personeel ook! Minpuntjes: kinderzwembad zit vast aan diepe bad, waardoor het voor die kleintjes uitdagend is om het diepe in te gaan. Er zijn relatief weinig ligbedden bij het zwembad, waardoor wij eigenlijk de gehele vakantie in het gras hebben gelegen (opzich ook wel te doen hoor). Tot slot sliep mijn dochter op een wankel "logeerbedje", dat is jammer aangezien je voor een kind dezelfde prijs betaald!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?