Beoordelingen Appartement Alto do Moinho****

Alto do Moinho****
115 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Alto do Moinho****
Cerro da Piedade, P-8200-320, Albufeira

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alto do Moinho**** in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alto do Moinho**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Alto do Moinho scoort een 7,9 uit 10, op basis van 115 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alto do Moinho**** in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alto do Moinho****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Alto do Moinho**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 76 vakantiefoto's van Appartement Alto do Moinho**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Portugal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Algarve. Vergelijk Appartement Alto do Moinho**** met andere accommodaties in Albufeira.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

114 beoordelingen over Alto do Moinho****

115 beoordelingen
7,8
9,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Prachtig ruim app! maar goeie benen vereist.!!!!"vertalen
Irma
5,0
10,0

19-9-2013 Voor de 1e keer in portugal, Is goed bevallen. Het app. was goed, erg ruim! ,wij hadden een 3 kamer app . Wasmachine was toppie, maar vaatwasser was voor ons overbodig, had liever een magnetron gehad. schoonmaak kon beter, ook had ik liever wat vaker schone handdoeken.Nu kregen we nieuwe om de 2 dagen.Het uitzicht bij het zwembad was prachtig. wij zijn in sept 2013 geweest, en toen waren er net genoeg bedden en parasols,maar in juli en aug betwijfel ik dat.Het restaurantje ging al om 19.30 uur dicht,Het zou leuker zijn als er,savonds af en toe iets te doen is op het complex,zodat je niet elke avond die erg steile afdaling( en klim ) naar de erg drukke stad moet nemen. Hebben daarna regelmatig een taxi genomen is ongeveer 6 euro naar het app .we hadden ook voor 3 dgn een auto gehuurd,duus dat scheelde ook weer.De buurt waar het app ligt is weinig te doen.Het personeel is vriendelijk,maar je ziet ze weinig.Het complex met de app is netjes en schoon.

met oudere kinderen, 2013
"Heerlijk appartement"vertalen
L. van Ballegooijen
9,0

31-8-2013 Ik ben met 2 zonen van 14 en 16 jaar naar dit appartement in juli geweest. Zeer goed bevallen. Heel groot appartement met tuin, vaatwasser en wasmachine. Aardige mensen bij de receptie en bij de bar. Het zwembad is niet zo groot als op de foto, maar wel prima. Als je naar het strand wil gaan, moet je een steile weg naar beneden lopen. Op zich heel goed te doen. De supermarkt is ook een stuk naar beneden. Het is jammer dat ze geen broodjes bij de receptie verkopen. De afstand naar restaurantjes en het centrum is goed te doen.

met een groep, Juli 2013
"Mooie appartementen!"vertalen
mij_janine_1990
9,0

27-7-2013 De appartementen zijn goed ingericht, met enkele luxe-apparaten. Zwembad is prima, en genoeg plaats om je te gaan liggen door het bijliggende grasveldje. Het is wel een tochtje naar beneden die goed is voor je beenspieren ivm de bergen en heuvels.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Groot appartement op rustige plek!!"vertalen
cr14
10,0

24-7-2013 In juni 2013 zijn wij 1 week verbleven in Appartemente Alto do Moinho en hebben wij een super leuke vakantie gehad.
Zeer ruime appartementen en van deze zijn van alles voorzien, wasmachine, vaatwasser etc.
Oude centrum en strand is kwartiertje lopen, inderdaad de terugweg een berg op maar is wel te doen (ook met buggy). Grote supermarkt is iets van 5 a 10 minuutjes lopen.

Groot zwembad en veel ligbedden. Het hele appartementen complex is zeer goed onderhouden.

met partner, Sept. 2012
"Groot appartement op rustige ligging"vertalen
carolienhenk
9,0

1-10-2012 Net terug van alto do moinho.We hadden een groot appartement met alles erop en eraan.We hadden altijd een ligbed bij het zwembad en er waren veel nederlanders.(wat trouwens voor ons niets uitmaakt want je bent ook in een ander land]. Ons appartement was schoon en het personeel was vriendelijk.Je moest wel goed ter been zijn om naar het strand te gaan of het centrum,Maar het was niet zo ver als andere zeiden.Binnen 10 min. waren wij aan het strand en bij het centrum,maar dat lag eraan hoe je liep.Wij hebben het er goed gehad en zeker de moeite waard om een keer terug te gaan.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Geen 2e keer"vertalen
wilma muller
9,0

14-9-2012 Zeer slechte schoonmaak, wat kapot is wordt niet gerepareerd, geen engels sprekend persoon aan receptie. Bij late aankomst is receptie gesloten. men moet van huis komen, dus buiten midden in de nacht op de stoep wachten totdat er iemand uit bed gebeld is. Weinig ligbedden en parasols, sommige ook nog eens kapot. Wel grote ruime appartementen. Mooie ligging maar je moet wel van lopen houden en niet slecht ter been zijn.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Prachtig appartement met veel voorzieningen!"vertalen
Nienepien
9,0

21-8-2012 Vol verbazing kwamen we binnen in het appartement, naast een ligbad, ruime slaap-en woonkamer, was er ook een vriezer, een vaatwasser en een wasmachine. Aan keukengerei ook geen gebrek: genoeg servies, maar ook broodrooster, koffiezetapparaat en waterkoker. Top! Verder mooi groot zwembad en supermarkt, strand en dorpje op loopafstand. Deze accommodatie ligt wel hoog, dus aan berg op, berg af wandelen geen gebrek! Op de site las ik dat er wifi was tegen betaling, dit is echter gewoon gratis bij de zwembadbar (op de kamers is geen wifi). Aardig personeel ook! Minpuntjes: kinderzwembad zit vast aan diepe bad, waardoor het voor die kleintjes uitdagend is om het diepe in te gaan. Er zijn relatief weinig ligbedden bij het zwembad, waardoor wij eigenlijk de gehele vakantie in het gras hebben gelegen (opzich ook wel te doen hoor). Tot slot sliep mijn dochter op een wankel "logeerbedje", dat is jammer aangezien je voor een kind dezelfde prijs betaald!

met partner, Juli 2012
"Nooit meer naar toe."vertalen
Ingrid
3,0
2,0
8,0

23-8-2012 Het appartement was erg ruim, maar bij aankomst was er erg veel kapot. Paar dagen een timmerman over de vloer gehad.
Heel veel engelsen aanwezig.
Receptie spreekt nauwelijks engels, toch wel een vereiste.
Vermelden dat het 800 meter van het strand en centrum ligt. Dit is NIET het geval, minimaal 2 kilometer naar het strand, 2,5 kilometer naar het centrum. Veel steile hellingen beklimmen als je terug wilt naar appartement.
Schoonmaak was perfect!

zakelijk, Juni 2012
"Keurig netjes onderhouden complex,"vertalen
Edwin en Astrid
9,0

25-6-2012 We zijn net terug van Alto de Moihno, keurig nette, ruime appartementen alleen hadden we geen koffieapparaat, geen waterkoker en ook geen fohn wat wel in de folder stond. Verder was het zeer compleet, ruim, heel en netjes. Zeker een aanrader. Personeel van het restaurantje was heel erg vriendelijk! Alleen had het fijn geweest als er bij de receptie iemand permanent zou zitten die engels spreekt endit ook begrijpt. Zeker als je smorgens vroeg aankomt zou het prettig zijn als er iemand aanwezig is die je opvangt. Dat was niet het geval, receptie ging pas 9.00 uur open. Verder was er ook een prachtig zwembad dat goed schoon was! Kortom prima!!!

met jonge kinderen, Juni 2012
"Vies en achterstallig onderhoud."vertalen
R
5,0
8,0

10-7-2012 Bij aankomst eerst de boel zelf moeten schoonmaken! Zo vies.
Vloer was zwart en overal nog haren. Bestek was nog vies.Televisie gaf een bromgeluid waardoor kijken eigenlijk onmogelijk werd.Tafelpoot zat los waardoor de tafel op een gegeven moment naar beneden kwam. Gevaarlijk met een klein kindje. Kastdeur hing los die viel er dus halverwege de vakantie ook uit. Geen koffiezetapparaat. Nog etensresten van de vorige vakantiegangers in en onder de magnetron. Kortom het appartement is ons echt heel erg tegen gevallen.Touroperater ook ingeschakeld en die heeft haar best voor ons gedaan, maar helaas alle andere appartementen zaten vol. Mooi park met heerlijk zwembad en ook wel appartementen gezien met nieuwe keukens enz. Maar wij hebben het deze vakantie helaas erg slecht getroffen Jammer

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?