Hotel Alisios ****

Hotel Alisios
Alisios
9,6

13 reviews over Hotel Alisios in het Nederlands

Vriendelijk behulpzaam en attent.

Ger en Petra Janssen, 22-3-2017

Nieuw prachtig zwembad.

(Alleen een bad muts verplicht)

Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Op mijn verjaardag verrast met een heerlijk taartje.

Kortom een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in maart 2017

Fantastisch!

Rudi, 10-1-2017

Opnieuw een zeer geslaagde oud/nieuw viering in ons "stam" hotel
Gereisd met partner in december 2016

Tip Top hotel

tjw49, 4-4-2016

Mooi hotel direct aan het strand gelegen.

Alisios is een zeer goed vier sterren hotel in Albufeira, gelegen op een rots met directe toegang naar het strand.

Alles perfect, de ontvangst, het ontbijt, heel goede bedden en schone kamers. In de ontvangstruimtes mooie verse bloemstukken.

Ligt in de buurt van de oude stad, makkelijk beloopbaar en daar zijn veel restaurants en bars te vinden.

Vriendelijke ontvangst van de bezitster bij aankomst. Zelfs bij ons vertrek terug naar het vliegveld nam mevrouw de moeite om ons bij de bus de hand te schudden en ons te bedanken voor ons verblijf.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Mijn man werd zelfs op zijn verjaardag verrast met een fles rode wijn! We kunnen dit hotel alleen maar aanbevelen.

Gereisd met partner in maart 2016

Dit is DE topper van de Algarve

R.J. van Dodeweerd, 15-4-2010

Wij komen al meer dan 10 jaar in dit zeer vriendelijke hotel, met de kerst en oude-jaarsavond EEN GROOT FEEST.

Dit hotel is beslist een AANRADER

Gereisd met partner in april 2010

Hoekstra, 2-6-2008

Superschoon hotel, op mooie ligging. Goede service en heerlijk ontbijt. Zeker een aanrader voor mensen die niet in de drukte willen zitten, maar toch overal dichtbij. Loopafstand van het oude centrum.
Gereisd familie in mei 2008

willeke spanjersbergh, 21-10-2007

hotel alisios is een mooi en leuk hotel met een goede ligging. de kamers waren klein maar het uitzicht over zee maakte een hoop goed. het ontbijt vonden wij helemaal niks heel veel mensen in een veel te kleine ruimte gepropt. het personeel is heel vriendelijk ze doen alles voor je om het je naar de zin te maken.

wij gaan zeker nog een keertje terug.

Gereisd met partner in oktober 2007

Martin en Cathy Post, 28-10-2006

Prachtig hotel, met hele vriendelijke mensen die alle service boden die nodig was. Kamers zijn niet riant maar alles zit er op en aan wat nodig is. Wij hadden een heel mooi gelegen kamer met zeezicht, dit is echter niet bij alle kamers. Het hotel ligt rustig en toch op loopafstand van het oude centrum en natuurlijk direct aan die magnifieke Atlantico!!

Op het hotel bevindt zich een privé zonnedek met bar en douche. Een buiten zwembad is niet aanwezig maar met de douche en de zee zo binnen handbereik is dat zeker geen gemis. Het strand is zeker bij vloed bijna privé voor hotelgasten. Met eb kun je zowel naar Albufeira als naar Praia de Aoura lopen. Vooral de laatste wandeling is spectaculair vanwege de mooie rotsformaties waar je over en onder loopt.

Bij slecht weer of behoefte aan extra training vanwege het vele lekkere eten kun je gebruik maken van een mooi binnen zwembad. (badmuts verplicht) Albufeira en in het byzonder Alisios is een echte aanrader voor rust èn cultuur.

Gereisd met partner in oktober 2006

Wilma, 17-2-2006

Al twee keer in dit hotel geweest.

Ligging is prachting. Kies wel voor kamer met zeezicht !. Kamers zijn keurig en goed schoon.

Jammer geen zwembad, wel groot zonnenterras met genoeg ligbedden.

Hele klim vanaf het strand, goed om al het lekkere eten te verbranden.

Eten in stad (10 min. lopen) is gezelliger dan in hotel en ook erg goed.

Gereisd anders in februari 2006

rene kreeftenberg, 26-12-2005

Al 10 keer geweest in 9 jaar,voor rust en zon perfect zonneterras met keuken en bar.U wenst en zij regelen.10 min.lopen van vertier.
Gereisd anders in december 2005

Ron van Weenen, 10-9-2005

Juni 2004 heengeweest.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, wij hebben een hoop lol met ze gehad.

Een kamer met zeezicht raad ik zeer aan,

adembenemend gewoon!!

Gevarieerde keuze bij ontbijt,

en uit 3 diners in de avond.

Vele mooie stranden in de omgeving, vooral Falesia met zijn wit-roodachtig gekleurde rotsen.

Er zit een uitmuntend Indiaas restaurant aan dezelfde weg,waar je veel kan eten en drinken voor weinig geld.

Ik heb wel mijn twijfels bij de bereikbaarheid.

Via een reisburo werden wij keurig afgezet voor het hotel,maar het busstation ligt op een kwartier lopen.

Dichtstbijzijnde treinstation is in Ferreiras, dat is op enkele kilometers.

Chauffeurs nemen het niet zo nauw met de vertrektijden zodat het al gauw een uurtje later wordt, let daar op!

Huur dus een auto om omliggende plaatsen te bezichtigen.

Over het hotel niets dan lof,kom er zeker nog een keer terug!

Gereisd anders in september 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alisios bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alisios in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alisios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alisios scoort een 9.63 uit 10 op basis van 14 reviews.