8,4

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Alfagar (Village)**** bij :

374 reviews over Vakantiepark Alfagar (Village) in het Nederlands

Erg mooi

MC, 17-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Zeer mooi aangelegd park, 4 persoon appartement wat aan de kleine kant. Maar je leeft toch buiten.

Aan te raden om zeezijde te kiezen, fantastisch uitzicht.

Heerlijk eten in de omgeving! Ramires is Guia, Clay oven in Albufeira.

Tip> huur een auto, alleen Albufeira heb je na paar keer wel gezien.

Vila moura, Lagos en alle mooie strandjes en kliffen zijn bezoeken waard.

En boek zeker een dolfijnen en grotten tocht met een 12 persoons ribboot. Je weet niet wat je ziet, zeker 200 dolfijnen die om je heen zwemmen. Onvoorstelbaar!

Gereisd familie in augustus 2017

Mary, 13-8-2017
  • Onderkomen9

Prachtig park boven op klif gelegen. 6-persoons appartement met uitzicht op de Atlantische oceaan is gewoon te gek. Toegang tot mooi strandje met veel trappen. Zowel met de trappen als eb en vloed rekening houden. Is niet direct gelegen bij centrum Albufeira. Echter zeker de moeite waard in de maand december. Temperatuur in december was goed. Van 10:00 in de ochtend tot 16:00 uur in de middag nog lekker kunnen genieten van de zon.

Ik ga dit jaar weer terug naar deze locatie. Prijs kwaliteit verhouding is perfect.

Gereisd alleenreizend in december 2016

Prachtig park, ruime appartementen

Susanne, 5-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Wij hebben erg genoten in Alfagar Village. Het is een mooi groen ruim opgezet park, maar dat hebben jullie vast al 20 keer gelezen. Wij zaten echter in een hoek van Blok 4 pal naast de wasruimte met gigantische en eeuwig wassende wasmachines. Bij aankomst wilden we er eigenlijk meteen weg, mede ook door de schreeuwende meeuwen en de vuilniswagen midden in de nacht. De receptie was begripvol en bood alternatieven, maar omdat we niet langer vanuit een half open koffer wilde leven en toch de begane grond verkozen boven een app. met balkon zijn we blijven zitten. Uiteindelijk was dat prima. De was stopte 's avonds en de vuilniswagen was blijkbaar éénmalig. Wel opletten bij begane grond dat er a) poezen en b) kakkerlakken bij je binnen kunnen lopen. Verder zaten we perfect dicht bij verschillende zwembaden en bij het winkeltje; dat is zeer compleet en maakt het vrijwel onnodig om een grote supermarkt op te zoeken. Er is geen minidisco of luidruchtige animatie, althans, niet bij de appartementen, misschien wel bij het hotel. Verder heerlijk strand, ook om 's ochtends heen en over te wandelen, goede visrestaurants en prachtige rotskusten. We zijn er echt tot rust gekomen!

Fantastische lokatie

Heideveld, 31-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Prachtig complex met een geweldig uitzicht, mooie zwembaden met genoeg ligbedjes. Service is perfect, als je op de dag van vertrek geen ontbijt meer kunt nutigen dan wordt er die avond ervoor een zeer uitgebreid ontbijt op je kamer gebracht. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad. Alfagar is zeker een aanrader.
Gereisd familie in juli 2017

De vijfde keer is de laatste

Marco, 19-7-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

In 10 jaar vijf keer naar Alfagar geweest, aanvankelijk met zeer jonge kinderen twee keer in Alf 1 (dorpje), daarna twee keer Alf 2 (hotel), en dit jaar in Alf 1. Het complex gaf ons altijd een geweldig vakantiegevoel, volop zwemgelegenheid, prachtige omgeving met trap naar strand, relatief rustig geheel zonder bijv handdoekjes leggen (netjes geregeld). De kinderen vinden het nog steeds fantastisch echter als ouder die wat meer rust zoekt was het dit jaar een flinke tegenvaller. Sinds een jaar of 2 neemt de visgraad aan zee snel af hetgeen leidt tot grote overlast van zeemeeuwen op land. Wij zaten 5 nachten in blok 4, met krijsende meeuwen op het dak en in het trappenhuis. Slapen bleek onmogelijk. Op ons verzoek zijn we overgeplaatst naar een rustiger appartement, we kregen blok 1 aan het zwembad. Qua vogeloverlast een verbetering (ze zitten wel ook in het zwembad), echter iedere avond vlak daarnaast aan de bar en op het achtergelegen gebied b-artiesten en tot 2 a 3 uur in de nacht joelende Engelsen. Als je hiervan houdt hartstikke gezellig natuurlijk en voor het complex vast heel lucratief maar wat ons betreft minder geslaagd op een familie complex met veel jonge kinderen waar de ouders ook een beetje nachtrust nodig hebben. Wat dat betreft is Alfagar 2 vérmoedelijk de betere optie.

Kindvriendelijk met ruime appartementen

Lisa, 19-6-2017
  • Onderkomen9

Prachtig resort met mooie tuinen en zwembaden. Leuk bad met glijbanen. Zelfs een verwarmd binnenbad. Ruime appartementen. Leuke bar/resraurant met speeltuin erachter. Tevens lekkere restaurantjes in de buurt. Op t park winkeltje met ook verse broodjes. Grote supermarkt ook in de buurt.

Mooi strand beneden aan de trap. Mooie klim hiernaartoe. Kortom alles aanwezig.

Huur een auto en verken de algarve. Topvakantie vanad fijn resort.

Gereisd familie in juni 2017

Heel erg mooi

Otten, 18-6-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Zeer mooi resort met mooie tuinen en zwembaden en een heel mooi strand

Zaten in een appartement

Wij waren met vrienden

Mensen zeer vriendelijk

Beslist noodzaak om een auto te huren om de zeer mooie omgeving te verkennen als Logos, Carveiro, Gale etc

Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooi aangelegd park

Rene, 10-6-2017
  • Onderkomen9

Leuke vakantie gehad in de Algarve. Auto gehuurd op de luchthaven en vanuit Albufera kan je alle kanten op. Park is zeer netjes en schoon. Mooie zwembaden. Vriendelijk personeel. Apartementen zijn schoon en goed onderhouden 3 x per week komen schoonmakers het apartement schoonmaken.
Gereisd met partner in mei 2017

Niet meer in het appartement nr. 308

Marleen, 28-5-2017
  • Onderkomen6

Het appartement op zich was prima. Alleen heel jammer en balen dat de wasserette van het hotel en appartementen aan de voet van ons verblijf stond. 's Ochtends om 6 uur begon de herrie van zo'n 10 wasmachines (grote) en drogers en dat ging door tot 's avonds 10 uur,behalve op zondag dan tot 17 uur. Ga dan maar gezellig eten op je balkon! Wel naar de receptie geweest maar volgens de meneer die daar was was ik echt de eerste die daar over klaagde. Tot 3x toe 'snachts wakker geworden omdat de vuilniswagen de grote containers kwam legen ??? Het restaurant op het park was goed, de dames van de huishoudelijke dienst vriendelijk en deden hun werk goed. Bij de receptie, nee weinig vriendelijk.
Gereisd met partner in mei 2017

Uitstekend Aparthotel

Arnold uit Gorinchem, 21-5-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Aparthotel maakt onderdeel uit van een fraai aangelegd en zeer verzorgd complex met diverse buitenzwembaden en een binnenbad. Schone en zeer ruime appartementen die van alle gemakken zijn voorzien. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Ontbijtbuffet is zeker een aanrader.

Winkels en horeca op loopafstand beschikbaar. Echter de Strip en het oude centrum liggen wat verder weg maar voor een paar euro ben je met de taxi heen en weer.

Huren van een auto is aan te bevelen zodat je de de omgeving met haar fraaie kustlijn, zandstranden, rotsformaties en gezellige plaatsjes als Villamoura, Lagos en Portimao kunt bezoeken.

Met de trein is Lissabon vanaf station in Ferreiras goed te bereiken (ca. 2,5 uur enkele reis). Reserveren van zitplaatsen vooraf gaat prima met creditcard via de app van de Portugese NS (CP = Comboios de Portugal).

Gereisd familie in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Alfagar (Village) in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Alfagar (Village) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Alfagar (Village) scoort een 8.43 uit 10 op basis van 376 reviews.