8,8

Uitstekend

147 reviews over Aparthotel Alfagar II in het Nederlands

Fantastische vakantie!!!

Woodshop, 11-7-2017

Samen met mijn vriend hebben wij een top vakantie gehad. Erg vriendelijk personeel bij de receptie. Op onze kitrand in de badkamer zat schimmel door verkeerde communicatie onder het personeel duurde dit langer dan was afgesproken. We kregen een heerlijk ontbijt aangeboden. Het appartement was ruim ingericht en schoon. Heerlijke zwembaden,wel jammer dat er al vroeg handdoeken werden neergelegd. Gezellige live muziek bij de bar bij de bungalows. Ook fijn dat wij tot 15:00 op de kamer konden blijven aangezien wij pas aan het einde van de dag vertrokken. Ook is er een extern bedrijf wat massages geeft op het park, ook dit is genieten. Met de taxi kan je voor €8,00 naar albufeira erg gezellig, bij restaurant de tunnel kan je heerlijk eten aan het strand. Wij hebben via de touroperator verschillende excursies gedaan o.a. De dolfijnen-grottentocht met een boot, een echte aanrader! Ook de jeepsafari is een echte belevenis. En vanuit Alfagar loop je naar links en na circa 400 meter kom je restaurant Martins tegen, hier is het echt smullen!! Wij komen hier zeker terug. Wij voelde ons hier echt thuis!
Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige hotelkamer/appartement

Karin linders, 8-7-2017

Heel ruim en luxe hotelkamer/ appartement. Geweldig goed bed, zeer complete keuken incl uitrusting.

Mooi zwembad, wat erg tegenviel is de staat van de ligbedden bij het zwembad, er zijn er erg veel kapot. Dat past niet bij de rest van het complex.

Er waren veel families met kleine kinderen hetgeen wat ons betreft toch wel storend was bij het ontbijt.

Ontbijt wel goed maar niet bijzonder.

Maar al met al is het aparthotel een aanrader.

Zeer mooie appartementen

Janja, 22-6-2017

Mooi aangelegd park. Wel erg groot. Je krijgt een bandje om gedurende je verblijf. De service bij de receptie ed is goed. Onze douche werkte niet goed. Werd na melding binnen een half uur verholpen. Wij hadden een superior sea view app. Heel erg ruim en van alle gemakken voorzien met een super balkon incl 2 ligbedden. Het uitzicht vanaf deze app is fenomenaal. Daarnaast een nieuwe waterkoker, broodrooster in het app + zelfstandig in woonkamer als slaapkamer te regelen airco. Maar, in de directe omgeving is niks te beleven. Geen leuke restaurantjes of barretjes. Je bent echt aangewezen op het complex of op een taxi naar bijv albufeira. Dat laatste moet je stijl zijn. Het restaurant/bar op het park is ok maar heeft wel wat een "camping" gehalte. Dat geldt zowel voor de kwaliteit van het eten alswel de entourage/bediening. Voor ons was dit park prima voor 1 x maar zullen wij niet weer boeken, ondanks de echt fantastische sea view appartementen.
Gereisd met partner in juni 2017

Toplocatie

C.Schaap, 24-5-2017

Prachtig 2 kamer appartement zeezicht, no 204, zeer schoon om de dag schone handdoeken echt een toplocatie, goed zeezicht en zicht op het zwembad. Verschillende zwembaden, niet druk. Mooi aangelegde tuin, park. Buiten het complex naar rechts stukje lopen 5 min zit Adega do Ze,4 gangen diner voor 8,50 of 10 euro met karaf Rose. Voor 10 dagen auto gehuurd op de luchthaven, dit is aanzienlijk goedkoper. Complex aanraden waard, komen zeker nog een keer terug.

Super appartement

Anita, 12-5-2017

Wat een heerlijk complex, mooie en ruime appartementen, grote kamers, goede bedden. Altijd plek bij het zwembad en gezellig entertainment overdag en s avonds
Gereisd familie in juli 2015

Yvonne, 12-5-2017

Mooie grote schone appartementen
Gereisd met partner in november 2016

het was geweldig. fantastisch park

gerard, 12-5-2017

wij zijn van 1 tot 10 mei geweest. Hebben gelegen in het apartotel, met alleen ontbijt. we hadden 1 kamer- appartement, met zee zicht. De zee zie je maar net. verschillende zwembaden, dus iedere dag bij ander zwembad gelegen.Ook naar zee geweest via aflopend pad. Is goed te doen. Vriendelijk personeel en alles zeer schoon, zowel de kamer als het park. Ook supermarkt aanwezig waar je alles kunt krijgen, zelfs koude dranken. Hadden ook auto op park gehuurd maar was wel aan de dure kant, maar wel gemakkelijk. Naast auto huur is een pin automaat. Ook naar albufeira geweest, met taxi. 6 euro. Lopen hier naar toe is wel ver. Eten buiten het park is dichtbij. park af, linksaf richting albufeira. 5 min lopen. Linkse kant van de weg italiaan, heel goed. Rechts ned eetcafe cis en ed. Komen hier zeker nog een keer terug

r

Fantastich een aanrader

JH Schild, 10-5-2017

Huur een auto ,kan ter plaatse.
Gereisd met partner in november 2016

Fantastisch. Ik wil het iedereen aanraden.

Jan de Hoogh., 9-5-2017

Het appartement was zeer goed. Klimaatbeheersing, zowel in kamer als in slaapkamer. Zeer goed eten. Prachtige tuinen en wel 8 zwembaden. Gewoon gaan.
Gereisd met partner in maart 2017

Lekker herfst vakantie met de kleinkinderen

Wim sangen, 9-5-2017

Prachtige accommodatie, ruim door prachtige ligging met veel mogelijkheden voor de kids
Gereisd familie in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Alfagar II**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alfagar II in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alfagar II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Alfagar II scoort een 8.77 uit 10 op basis van 149 reviews.