Aparthotel Alfagar II ****

Aparthotel Alfagar II
Alfagar II
8,7

152 reviews over Aparthotel Alfagar II in het Nederlands

Geweldig vooral restaurant Buganvilia !!

Hans, 17-10-2017

Geweldige plek (zwembaden, strand, tuinen) met een heerlijk gastvrij restaurant. Vooral Miquel (ober) is een ras horecaman die het iedereen naar de zin maakt. In voor een leuk gesprek en uitstekende service...Zet zich echt voor 150 % in. Door Miquel hebben we alleen in Buganvilia gegeten.

Bedankt Miquel...je hebt ons een onvergetelijke tijd bezorgd!

Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel maar geen 4 sterren waard.

Kim, 28-9-2017

Hotel Alfagar 2 is op zich een prima hotel maar in mijn ogen geen 4 sterren waard. De superior kamers zijn lekker groot met mooi balkon. Kamers zijn echter wel erg gehorig... Het eten in het restaurant was vrij eentonig en lauw, weinig variatie. Beter is om ergens anders te dineren, in het centrum (zowel oud als nieuw Albufeira) zitten genoeg leuke en goede eettentjes. Met de taxi ongeveer 5 minuten rijden. Ter plekke in het hotel te regelen, taxi is niet duur. Op het terrein zelf zit een supermarkt met genoeg aanbod tegen normale prijzen, in de ochtend lekkere verse broodjes. De animatie in het hotel viel erg tegen, minidisco was er niet meer, eind aug/begin sep. Dit stond nergens vermeld, blijkbaar was het al einde seizoen. Beetje jammer, want er waren nog genoeg kids.... Het zwembadwater was steenkoud, vooral het bad met de glijbanen, dit is, vooral voor baby's, verre van aangenaam... Gelukkig is er een binnenbad met lekker warm water, dan is de overgang een stuk beter.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Grote peuterspeelzaal

Reiziger, 20-9-2017

Om verder te gaan op Henk zijn review, er zijn inderdaad heel veel kinderen in het hotel.

De lobby van het hotel lijkt de hele dag door wel een peuterspeelzaal. Je kan alleen bij het zwembad een beetje aan je rust komen. Voor de rest is het bij het ontbijt, de sportruimte,de lobby,de wandelgangen, bij het avondeten en bij de bar één groot peuter speel paradijs.

Het verbaast ons dan ook dat de staff hier niks van zegt, het is de hele dag één groot kabel van rennende en gillende kinderen. De ouders (voorgaande reviews) vinden het een supervakantie omdat het kind lekker kan spelen, blijkbaar is ook normaal om heel het hotel bij elkaar te gillen en andere gasten zowat omver te lopen. Het zijn overigens de Nederlanders waar wij ons het ergst aan storen, het gillen en rennen word genegeerd en de rust van andere gasten hierbij ook.

Erg asociaal en beschamend om te zien. Het lijkt wel alsof 90% met kind is.

Het hotel is wel erg mooi en het eten is oké. De kamers zijn ook schoon en ruim.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alfagar II bij:

Mooi hotel erg veel kinderen

Henk, 18-9-2017

Erg mooi hotel en mooie kamer.

Zwembad is ook mooi en alles is schoon en netjes.

Wat wel heel erg storend is in het hotel, is het bijzonder hoge aantal jonge gezinnen.

Je kan avonds van 18:00 tot 23:00 niet ergens rustig zitten, je word overspoeld door de kleine kinderen (met name de Engelsen) die zowel tijdens het eten, bij de bar en in de gangen continu herrie maken. En ook de Nederlandse ouders met de 'negeertechniek' zijn de hele avond aanwezig.

Zelfs op je eigen kamer zitten bied geen rust aangezien er tot 23:00 gegild word op de gangen omdat dit zo lekker galmt.

Kortom: Goed hotel en goede voorzieningen. Alleen jammer dat het door de medemens weer compleet geruïneerd wordt.

Volgend jaar gaan we een adultonly hotel boeken

Weer fantastisch.

A.v.d.Weijden, 31-8-2017

Fantastische accomodatie met een zeer goede service! Je moet wel goed ter been zijn want het is een wandelomgeving, of je huurt een auto. Taxi is ook niet duur. Restaurants en grote supers liggen niet direct in de buurt (1á2km). Omgeving en complex is prachtig door mooi aangelegde tuinen. Wij gaan er aankomende winter voor de 6e keer heen en dat zegt genoeg. Vele gasten komen hier al jaren!
Gereisd met vrienden in januari 2017

Fantastische vakantie!!!

Woodshop, 11-7-2017

Samen met mijn vriend hebben wij een top vakantie gehad. Erg vriendelijk personeel bij de receptie. Op onze kitrand in de badkamer zat schimmel door verkeerde communicatie onder het personeel duurde dit langer dan was afgesproken. We kregen een heerlijk ontbijt aangeboden. Het appartement was ruim ingericht en schoon. Heerlijke zwembaden,wel jammer dat er al vroeg handdoeken werden neergelegd. Gezellige live muziek bij de bar bij de bungalows. Ook fijn dat wij tot 15:00 op de kamer konden blijven aangezien wij pas aan het einde van de dag vertrokken. Ook is er een extern bedrijf wat massages geeft op het park, ook dit is genieten. Met de taxi kan je voor €8,00 naar albufeira erg gezellig, bij restaurant de tunnel kan je heerlijk eten aan het strand. Wij hebben via de touroperator verschillende excursies gedaan o.a. De dolfijnen-grottentocht met een boot, een echte aanrader! Ook de jeepsafari is een echte belevenis. En vanuit Alfagar loop je naar links en na circa 400 meter kom je restaurant Martins tegen, hier is het echt smullen!! Wij komen hier zeker terug. Wij voelde ons hier echt thuis!
Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige hotelkamer/appartement

Karin linders, 8-7-2017

Heel ruim en luxe hotelkamer/ appartement. Geweldig goed bed, zeer complete keuken incl uitrusting.

Mooi zwembad, wat erg tegenviel is de staat van de ligbedden bij het zwembad, er zijn er erg veel kapot. Dat past niet bij de rest van het complex.

Er waren veel families met kleine kinderen hetgeen wat ons betreft toch wel storend was bij het ontbijt.

Ontbijt wel goed maar niet bijzonder.

Maar al met al is het aparthotel een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2017

Zeer mooie appartementen

Janja, 22-6-2017

Mooi aangelegd park. Wel erg groot. Je krijgt een bandje om gedurende je verblijf. De service bij de receptie ed is goed. Onze douche werkte niet goed. Werd na melding binnen een half uur verholpen. Wij hadden een superior sea view app. Heel erg ruim en van alle gemakken voorzien met een super balkon incl 2 ligbedden. Het uitzicht vanaf deze app is fenomenaal. Daarnaast een nieuwe waterkoker, broodrooster in het app + zelfstandig in woonkamer als slaapkamer te regelen airco. Maar, in de directe omgeving is niks te beleven. Geen leuke restaurantjes of barretjes. Je bent echt aangewezen op het complex of op een taxi naar bijv albufeira. Dat laatste moet je stijl zijn. Het restaurant/bar op het park is ok maar heeft wel wat een "camping" gehalte. Dat geldt zowel voor de kwaliteit van het eten alswel de entourage/bediening. Voor ons was dit park prima voor 1 x maar zullen wij niet weer boeken, ondanks de echt fantastische sea view appartementen.
Gereisd met partner in juni 2017

Toplocatie

C.Schaap, 24-5-2017

Prachtig 2 kamer appartement zeezicht, no 204, zeer schoon om de dag schone handdoeken echt een toplocatie, goed zeezicht en zicht op het zwembad. Verschillende zwembaden, niet druk. Mooi aangelegde tuin, park. Buiten het complex naar rechts stukje lopen 5 min zit Adega do Ze,4 gangen diner voor 8,50 of 10 euro met karaf Rose. Voor 10 dagen auto gehuurd op de luchthaven, dit is aanzienlijk goedkoper. Complex aanraden waard, komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in mei 2017

Super appartement

Anita, 12-5-2017

Wat een heerlijk complex, mooie en ruime appartementen, grote kamers, goede bedden. Altijd plek bij het zwembad en gezellig entertainment overdag en s avonds
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alfagar II bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alfagar II in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alfagar II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Alfagar II scoort een 8.68 uit 10 op basis van 154 reviews.