Appartement Albufeira Jardim I & II ***

Appartement Albufeira Jardim I & II
Albufeira Jardim I & II
6,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Albufeira Jardim I & II bij:

296 reviews over Appartement Albufeira Jardim I & II in het Nederlands

Fantastisch appartement,kustlijn,dorpjes

J.S, 20-7-2017

Ik heb app geboekt om mijn dochter daar op te zoeken die n jaar in Portugal was

tijdens vrijwilligerswerk. Zij kon toen bij mij in app logeren. Geweldige week samen gehad. Mogelijkheid was om te ontbijten/dineren in hotel wat bijbehorend bij appartement was. Heel simpel en zonder problemen auto gehuurd en heerlijk door nostalgische dorpjes gereden en langs n geweldige kustlijn met kleine strandjes.

Gereisd alleenreizend in september 2015

Goede verhouding prijs en kwaliteit.

hans van der werf, 16-5-2017

Goede sfeer, live muziek.Geen wifi op appartement,het avondbuffet kan wel beter. Prima liggging.
Gereisd met partner in november 2016

Verouderd maar schoon complex

Gerry, 5-5-2017

Geen luxe appartementen, maar meestal ben je daar alleen om te slapen. Alles is aanwezig, maar beperkt. De bedden zijn prima, het appartement ruim genoeg. Op een heuvel gelegen dus lastig om lopend te bereiken, taxi vanuit het oude centrum kost maar €3,25 ;)
Gereisd met partner in maart 2017

Zeer slechte accommodatie!

Sofie, 20-6-2016

Mensen konden zo op ons balkon, deuren konden we niet goed afsluiten! Hierdoor hebben ze ook in ons appartement ingebroken en zijn er zaken gestolen. We hadden geen warm water, dit werd gemaakt waarna de hele badkamer vol met water stond. De service was erg slecht! Het was wel schoon, maar zeer oud! Wij adviseren dit complex niet aan anderen.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Low budget maar de moeite waard....

Sjang van Hooff, 2-5-2016

Het grote Aparthotel ligt hoog boven Albufeira en heeft een mooi uitzicht over stad en zee. Van het centrum naar hotel is een hele klim, dus niet aan te raden voor mensen die slecht ter been zijn. Het apartementencompex is oud en wat gedateerd, maar is redelijk onderhouden. Veel (rumoerige) engelse gasten. Het ontbijt en avondeten is eenvoudig en wat veel van hetzelfde. Ondanks de minpunten gezien prijs/kwaliteit zeker voldoende.
Gereisd met partner in september 2015

Oud complex waaraan gewerkt wordt,

Bert Beekhof, 1-5-2016

Ligging ligt hoog tov de stad, je moet goed ( omhoog ) kunnen lopen ( trappen ) om vanuit de stad naar Jardim te komen. Daardoor wel mooi uitzicht.

Bedden waren goed, keuken met weinig spulletjes ( net voldoende ). Badkamer redelijk, douchen in bad, de doucheslang bleef maar net hangen. Wel goed warm water. WIFI in de receptie, veel engelsen, ongezellige centrale eetruimte, ik zou er nooit allinclusive nemen. Zwembad werd verbouwd, maar waarome moet dit zo diep zijn > 3 meter??

Gereisd met partner in april 2016

Prima appartementencomplex

Rijntjes, 24-1-2016

Complex ligt tegen heuvel aan, met alleen maar trappen naar de appartementen. Geen lift, zwaar om je koffers boven te krijgen. Op loopafstand van centrum, rustig gelegen, eenvoudig ingericht. Prima zwembad. Eten niet bijzonder.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

fantastisch

Jasper Kooij, 29-12-2015

Het was helemaal geweldig ik en mijn vrienden Matthijs, Oscar, Job en Koen hebben het reuzen naar ons zin gehad alleen Yorick vond het eten koud en de ligging wat minder. Maar eigenlijk was het top.
Gereisd met vrienden in juli 2015

Parkwifi en wasgelegenheid niet aanwezig

Frank, 21-4-2015

Alle parken in de omgeving hebben een parkwifi, behalve Albufeira Yardim. Je kunt alleen in restaurant Panorama terecht om even je mail te checken. Dit is echter zeer traag en overbezet door de overige gasten. Bovendien staat het niet de hele dag aan. Jammer dat dit ene aspect onvoldoende is. Voor de rest mist het park ook de gelegenheid om je was te doen. Ook dit hebben de andere parken weer wel. Kortom het management van Albufeira Yardim moet eens goed om zich heen kijken wat hedendaags in een modern vakantiepark gaande is om zo niet de boot te missen aan klandizie in de komende toekomst.
Gereisd zakelijk in januari 2015

Minder tevreden over deze apartmenten

seyed, 6-9-2014

Jardim Afbufeira bestaat uit aantal gebouwen op een hoge heuvel. Onze appartement lag op de hoogste punt waardoor we 4 trappen achter elkaar moesten nemen, niet goed voor oude mensen of mensen met gezondheidsbeperkingen. Onze appartement ruikte naar de geur van een stinkdier. Toen ik terug was in Nederland, zat die geur nog steeds in mijn kleren. De oude kleine koelkast deed het niet, vervelend aangezien het warme weer in Albufeira. Wij gingen naar de balie en ze zeiden dat ze iemand gaan sturen voor de koelkast maar dat is nooit gebeurd. Geen ventilatie en geen ramen, alleen glazen schuifdeur. Wat ik goed vond, was de redelijk grote zwembad en de afstand tot de centrum. Wifi alleen bij de balie en die was zo traag. Geen zeep en afwasmiddel, maar de doeken werden regelmatig vervangen. Ik zou volgende keer voor 100/200 euro meer een mooiere hotel/appartement kiezen. Een leuke appartement is belangrijk, ook als jij de hele dag buiten bent. De cijfer 6,5 vind ik te hoog. Ik zou 5 geven.
Gereisd met vrienden in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Albufeira Jardim I & II in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Albufeira Jardim I & II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Albufeira Jardim I & II scoort een 6.58 uit 10 op basis van 302 reviews.