Beoordelingen Appartement Albufeira Jardim I & II***

Albufeira Jardim I & II***
292 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Albufeira Jardim I & II***
Rua Cerro Da Piedade , P-8200107, Albufeira

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Albufeira Jardim I & II*** in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Albufeira Jardim I & II*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Albufeira Jardim I & II scoort een 6,4 uit 10, op basis van 292 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Albufeira Jardim I & II*** in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Albufeira Jardim I & II***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Albufeira Jardim I & II*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 122 vakantiefoto's van Appartement Albufeira Jardim I & II*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Portugal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Algarve. Vergelijk Appartement Albufeira Jardim I & II*** met andere accommodaties in Albufeira.
Even geduld a.u.b.

5,6
5,7
7,4
8,5
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Prima vakantie gehad!"vertalen
Yolanda
8,0

31-08-2014 Wij zijn hier 8 dagen geweest. Ruim 3 kmr app., met groot balkon. Met z'n vijven 3 stoelen... Het is aardig gedateerd, maar daar is de prijs ook naar. De kleur van bv. de tegels lijkt me ook niet zo belangrijk voor de vakantie. Zowel geschikt voor gezinnen als jongeren. Schoonmaak was redelijk, 5 x per week. 1 x gegeten in restaurant, was goed te doen, niet heel bijzonder. Binnen 10 min ben je in de winkelstraat met eettentjes. Omgeving niet geschikt voor mindervaliden.

Met vrienden, Aug. 2014
"Minder tevreden over deze apartmenten"vertalen
seyed
8,0

06-09-2014 Jardim Afbufeira bestaat uit aantal gebouwen op een hoge heuvel. Onze appartement lag op de hoogste punt waardoor we 4 trappen achter elkaar moesten nemen, niet goed voor oude mensen of mensen met gezondheidsbeperkingen. Onze appartement ruikte naar de geur van een stinkdier. Toen ik terug was in Nederland, zat die geur nog steeds in mijn kleren. De oude kleine koelkast deed het niet, vervelend aangezien het warme weer in Albufeira. Wij gingen naar de balie en ze zeiden dat ze iemand gaan sturen voor de koelkast maar dat is nooit gebeurd. Geen ventilatie en geen ramen, alleen glazen schuifdeur. Wat ik goed vond, was de redelijk grote zwembad en de afstand tot de centrum. Wifi alleen bij de balie en die was zo traag. Geen zeep en afwasmiddel, maar de doeken werden regelmatig vervangen. Ik zou volgende keer voor 100/200 euro meer een mooiere hotel/appartement kiezen. Een leuke appartement is belangrijk, ook als jij de hele dag buiten bent. De cijfer 6,5 vind ik te hoog. Ik zou 5 geven.

Met vrienden, 2014
"Geweldig onder de palmbomen"vertalen
Jan Pieter Wiegman
9,0

04-05-2014 Fantastische vakantie gehad in het prachtige Albufeira. Veel zon en vriendelijke mensen om ons heen. Het appartement was goed en er was een prachtige zwembad bij. Voor herhaling vatbaar. Klasse

Met vrienden, 2014
"Leuk voor jongeren"vertalen
s_andy_x
9,0

05-01-2014 albufeira is op zich een leuke badplaats voor jongeren. samen met vriendinnen hebben wij ons prima vermaakt. om bij het centrum te komen moet je heuvels op en af, en als je pech hebt, veel trappen lopen. wij zijn twee keer geweest. dit jaar hadden we een voordeel appartement. de stroom sloeg af, en het fornuis deed het niet. we hadden totaal geen uitzicht vanaf ons balkon en zaten in een dode hoek. toen ik glas in mijn vinger had, en hiermee naar de receptie ging.. vertelde de receptionist dat hij een EHBO cursus had gevolgd. hierna wou hij het glas uit me vinger halen met een gebruikte paperclip.

Alleenreizend, Okt. 2013
"Zeer gedateerd en verouderde appartementen"vertalen
Nelly Tel
1,0
7,0

22-10-2013 Helaas, een tegenvaller. Ziet er mooi uit als je aankomt, maar het appartement was zeer gedateerd met bruine tegels in de badkamer, groene tegels in de keuken (matige inventaris), gratis kakkerlakken en vieze borden, niet afgewassen door voorgaande gasten. Verschillende appartementen bekeken. Helaas, nummer 6 maar genomen en ook daar was ik niet gevrijwaard van kakkerlakken, oud meubilair en een matige keuken inventaris. Wel vriendelijk en goed Engels sprekend personeel, daar ligt het niet aan. Dit complex heeft een flinke renovatiebeurt nodig.
Het complex ligt zeker 1,5 kilometer van het centrale plein van Albufeira en niet 800 meter, zoals touroperator beweerd. Steil, omhooglopende wegen, welke je volledig uitputten. Lidl en Aldi op ruim 1,5 kilometer.
De sfeer werd vooral verziekd door Engelsen, die meteen beslag nemen van het zwembad en alle beschikbare bedjes (handoekjes leggen).
Absolute afrader, zonde van het geld.

Met partner, Aug. 2013
"Heel goed hotel"vertalen
P.D. van der Kuur

13-09-2013 Kamer was weliswaar erg gedateerd, maar bedden waren goed
en water in douche was heerlijk warm, Eten in buffetvorm was prima
en personeel was erg vriendelijk. Handdoeken werden regelmatig ververst
Er was een mooi zwembad.Hotel ligt op een heuvel en appartemenrten zijn
alleen bereikbaar via trappen. Hotel is derhalve niet geschikt voor
mensen die moelijk ter been zijn of long en /of hartklachten hebben
Prijs-kwaliteitsverhouding is redelijk. Wij hebben van 30-08-2013 tot
06.09.2013 een prachtige vakantie gehad. in Albufeira

Met vrienden, Aug. 2013
"Leuk maar de volgende keer écht iets anders!"vertalen
Michel Evers
7,0

20-08-2013 Wij zijn dit jaar op vakantie geweest naar jardim ! super tof in naar het buitenland met vrienden ! we kwamen tegen de avond aan en zijn eigenlijk gelijk de stad in gedoken voor een gezellig feestje ! Wat dat betreft is albufeira erg aan te raden!
de tweede dag gelijk na het opstaan hield onze buurman in het appartement naast ons een stoel over de reling van 't balkon, daarop volgend werd in het hele blok de watervoorziening afgesloten. Toen we naar de receptie liepen om dit door te geven troffen wij een ontzettend boze vrouw aan. Zij vroeg of wij vonden dat we normaal deden, en zei dat ze security had gestuurd. Bij terugkomst in ons appartement hoefden we ook maar even te wachten tot er een beer van een Portugees aan kwam. Hij intimideerde ons door te duwen en ons te bedreigen met een soort van zaklamp/stok. Al schreeuwend vertrok hij weer uit ons appartement. Terwijl wij niets verkeerd hadden gedaan! Hierna zat de schrik er goed in ! Schandalig dat zo iets gewoon kan!

Met vrienden, Aug. 2013
"Een grote puinhoop"vertalen
jobfayer@live.nl
5,0
1,0
6,0

19-08-2013 Wij als jongeren hoeven niet tot nauwelijks luxe te hebben, maar deze bouwval waarin we terecht kwamen hadden we nou ook weer niet verwacht.
Bedden van steen en de geur van een stinkdier op de kamers. 6 personen, 4 glazen, 3 stoelen... alles was incompleet. Vervolgens ons ook nog wijsmaken dat we 5 glazen kapot hadden gemaakt, waardoor we een deel van de borg niet terug zagen.
De schoonmaaksters maken geen randje schoon, trekken hooguit de lakens strak en leggen er nieuwe handdoeken neer, eens in de 2 dagen.
Tevens een x aantal dingen gevraagd, maar totaal geen actie van het personeel.
Het zwembad zijn we niet eens in geweest, want het water was net als op het filmpje red mijn vakantie nog steeds niet helder.

Het strand was op 10min lopen en was een goede uitwaaier na de zware nachten.
Albufeira zelf is gezellig met vele barretjes, eettentjes en discotheekjes.

Mensen, beter wat meer betalen en de spullen voor mekaar!! Dan in deze chaos je vakantie door te moeten brengen.

Met vrienden, 2013
"Nooit meer"vertalen
Josca Oudenes
3,0

15-07-2013 Dit is by far het meest verschrikkelijke appartement waar we ooit hebben gezeten. Het personeel is onbehulpzaam en langzaam, en spreekt daarbovenop nog eens slecht Engels. Er staat vermeld dat er kluisjes zijn, die zijn er niet. De sloten van de deuren zijn verschrikkelijk, en er is bij ons zonder moeite ingebroken. Daarnaast is het er smerig. Wij hebben in 8 dagen een stuk of 10 kakkerlakken op visite gehad. Het enige wat enigszins is aan te prijzen aan dit hotel is de ligging bij het oude centrum. Albufeira zelf is fantastisch, zeer aan te raden zelfs. Maar dit hotel, nooit meer!

Met vrienden, Juli 2013
"Niet meer"vertalen
aniek
5,0
8,0

25-07-2013 Was een prima appartement, beetje jammer dat 1: je kon de douchekop niet ophangen 2:het water spoot alle kanten uit 3: koelkast deed het maar half 4: vriezer deed het helemaal niet 5: in een week tijd 10 kakkerlakken gezien 6: de badkamer deur beschimmeld was 7: de tafel op het balkon was vies en plakkerig. Had wel een iets beter appartement verwacht. De ligging is super goed, je bent zo in het oude centrum. Ook was het appartement erg ruim en de bedden waren redelijk comfortabel. Ook was het fijn dat de receptie 24/7 open was. Zou er niet snel meer heen gaan, dan maar iets meer betalen voor een beter appartement.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?