Aparthotel Acqua Maris Balaia ***

Matig

14 reviews over Aparthotel Acqua Maris Balaia in het Nederlands

Perfect

Piedy, 21-7-2011

We zijn hier met 20 vrienden in augustus 2009 geweest. Toen we daar aankwamen, bleek het een familie appartementen complex te zijn. Vandaar denk ik ook de lage beoordeling, omdat familie's andere eisen stellen en veel meer verwachten. Voor ons als jeugd was het ideaal. Alle appartementen die we hadden, 4 stuks, waren allemaal anders ingericht, maar allemaal zeer ruim en voor jongeren, ook zeer luxe.

Ook deed het personeel helemaal niet moeilijk, ondanks dat we met 20 man toch veel herrie maakten en altijd pas laat thuis kwamen

Gereisd met vrienden in juli 2009

er zijn veel betere plekken in de algarve!

anoniem, 14-9-2009

erg outdated, slecht onderhouden. er tegenover wordt momenteel een prachtig nieuw complex opgeleverd dus ga niet naar dominio do sol.

het zwembad is erg klein, niet fris, veel te weinig ligbedden, geen bar, geen vermaak voor kinderen. onze kinderen zijn meer bij de " buren " balaia plaza geweest.

erg veel geluid 's avonds en 's nachts van de drukke straat.

airco in het appartement werkt goed. warm water in de badkamer ook (dat is wel eens anders in portugal). waardeloos terrasje (zie foto's)

beschrijving in de brochure (de gele met de rode letters) doet anders vermoeden. dit is echt geen 3,5 sleutels

(te) ver lopen naar restaurants. klein winkeltje in de buurt, maar koken is in deze keukentjes een uitdaging sowieso. het restaurant bij het complex is vaker gesloten dan open. geen half pension boeken dus.

het strand is, zoals je mag verwachten in de algarve. prachtig dus. heel goed restaurant op het strand, aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Fantastische ligging maar stoffig hotel

Erik van Turnhout, 18-8-2009

Een aardig Hotel met een fantastisch ligging

De pluspunten:

- De ligging zeer dicht bij een prachtig strand, het is werkelijk de weg oversteken en een trap af en je bent er

- Het restaurant bij het hotel is zeker aan te raden, uitstekend italiaans restaurant

- Goede airconditioning in de kamers

De minpunten:

- De receptie was behoorlijk onvriendelijk en kortaf en sprak erg beperkt Engels

- Vooral de keuken op de kamer was erg slecht onderhouden en er drupte zelfs water op van een bovenliggende kamer.

- Het hotel was erg stoffig en warm en het rook allemaal erg muf

- Het zwembad was niet al te goed onderhouden, maar voor ons wel goed genoeg voor een frisse duik na een dagje aan het strand.

Gereisd met partner in juli 2008

Nooit weer

Nathalie, 12-8-2009

Klantvriendelijkheid was in dit appartement er niet. Er kon geen 'hoi'of 'doei'af als je langs de receptie liep, maar wel een chagerijnig gezicht. De ligging van het appartement is opzich wel mooi, alleen de faciliteiten waren weer nix. Op internet zie je mooie foto;s van het restaurant en een mooi zwembad. Restaurant was gesloten want dit was volgens hun 'no good busniss'. het zwembad was wel mooi, maar het tentje waar je vorig jaar ijs en een drankje kon halen was helemaal leeg. Ook het bubbelbad werkte niet en stond leeg. De kamer viel helemaal tegen! We hadden een appartement met 4 personen. Vorig jaar hadden we 2 kamers met 2 badkamers, hier waren we helemaal op ingesteld. Nu hadden we 1 slaapkamer beneden, en boven de woonkamer hadden ze nog een open slaapkamer. Totaal geen privacy, je kon vanuit het woongedeelte zo in de slaapkamer kijken. Ook hadden we maar 1 badkamer.
Gereisd met vrienden in augustus 2009

Een brandende Hel in portugal

Mariska en Ton, 12-2-2009

een week in juli hierheen gegana, leek een goede deal. Maar de airco viel soms gewoon uit, waardoor je wegbrandde in je huisje.

Er lagen overal vieze vlekken ook op het plaffond, er liepen kakkerlakken rond en we hebben ook een rat gezien bij het zwembad.

We zijn na 2 dagen weggegaan, het was verschrikkelijk.

GA HIER NIET HEEEN!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Erg, erg, erg en nog eens erg !!!!

Fam. Kremers, 20-10-2008

We zijn afgelopen zomer naar Dominio do sol geweest.In 1 woord: erg! Bij aankomst kijk je er al vies op. Bij het inchecken ging het al verkeerd.De kamer was niet vrij. We moesten om 1600 uur maar terug komen (het was 0600 uur)Na aandringen konden we het smerige app. betrekken. (Haar in de wasbak, meubilair kapot,op stopkontakten zaten geen kapjes, erg vies)

De service is erg slecht; de mensen zijn niet klantgericht en stappen elke dag met het verkeerde been uit bed. Het restaurant is redelijk maar duur.Zwembad stelt niet veel voor (we hebben alle dagen aan het zwembad van de buren gelegen)

Het centrum is een heel eind lopen. Voor het strand moet je een traploper zijn.

Het strand is super en het centrum ook. Leuke kroegjes en cafe'tjes (vooral Bom apetit is gezellig; Nederlandse uitbaters en erg vriendelijk.)

Potugal is een mooi land en Albufeira is super, maar ga nooit naar dit app.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Tegenvaller.

FamW, 29-9-2008

In tegenstelling tot de reisgids troffen wij helaas geen recent gemoderniseerd complex aan. Deze renovatie is samen te vatten in het schilderen van bruin houtwerk met witte verf (plafond). Het geheel is gedateerd en onderhoud is een zeer duidelijk achter gebleven topic. Bubbelbad buiten is al enige jaren out of order en zowel verlichting als tegelwerk is gammel in het zwembad. De ruimte op de kmr is ruim voldoende, personeel doet het redelijk maar is veelal engels van afkomst met just another holiday job en niet opgeleid. Voorbeeld is elke avond rond 01.00 uur met lege flessen in zakken over de p-plaats slepen gepaard met de nodige decibels.

Veel trapjes op de verdiepingsvloeren etc en daarmee verre van kindvriendelijk, met een buggy is het illen geblazen. Geen value for money in elk geval, de beste keuze is om het aanbod uit de reisgids te halen ofwel het prijsniveau sterk aan te passen.

Wij gaan zeker niet nogmaals en adviseren iig sterk andere opties te overwegen.

Redelijk

Corina van der Zwan, 26-8-2008

Ben net terug van vakantie in Dominio Do Sol, heb een prima vakantie gehad, accomodatie is eenvoudig maar schoon.

Strand op loopafstand wel veel trappen naar beneden, maar prima strand met prima ligbedden.

Toprestaurant bij Dominio Do Sol met uitstekend personeel, dat ons erg heeft verwend.

Geen accomodatie voor gezin met kleine kinderen.

Gereisd familie in augustus 2008

nooit meer wat een gore zooi!!!!!!

post, 20-8-2008

ik denk dat fam.sousa een verzonnen familie is of in betere tijden gezeten heeft,want wat de andere familie,s schrijven klopt helemaal! wat een vieze gore bende! wij waren met 2 andere fam. in dom. do sol, de kinderen doken de steentjes v/d bodem op,die lieten los van de rand v/h zwembad met incl.de dotten haar eraan !! badkamer en keuken vol met schimmel zo kan ik nog wel even door gaan! de vriendelijkheid was ook ver te zoeken lachen stond niet in het woordenboek.wij gaan al een jaar of 7 met elkaar op vakantie totaal 3 gezinnen maar dat alle 3 de app./acc.zo slecht is hebben we ook nog nooit meegemaakt

Fam. Hoogendoorn, 15-8-2008

11 dagen in Dominio do sol verbleven. we hebben een heerlijke vakantie gehad maar dat is niet te danken aan het appartement. De bedden waren oud en lagen heel slecht, de medewerksters van het restaurant waren niet klantgericht. De ploeg van overdag in de Sopranosbar waren heel leuk, hielpen altijd snel en waren erg aardig. Het zwembad was heerlijk, alleen door de grote portugese families was het erg onrustig en veel geschreeuw.

Het strand is ook nog wel een aardig stukje lopen, veel trappen! maar wel heerlijk strand.

Naar albufeira is het goed te doen met de taxi, kost ook niet veel!

Bij het supermarktje heerlijke broodjes maar super sagarijnig mens.

Toch een herrlijke vakantie gehad, je moet er zelf ook altijd wat van maken!!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Acqua Maris Balaia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Acqua Maris Balaia in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Acqua Maris Balaia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Acqua Maris Balaia scoort een 4.93 uit 10 op basis van 14 reviews.