8,7

Uitstekend

19 reviews over Aparthotel Monte Saraz in het Nederlands

Landelijk, stijlvol en wat een rust.

a.haer, 21-5-2017

"Wat een oase van rust en een relaxte sfeer. Mooie tuinen, sterrenhemel en prachtig kikkerconcert. Nachtegalen en allerlei andere vogelgeluiden. Heerlijk ontbijt met zeer vers ambachtelijk bereid brood van de plaatselijke bakkerij en een gezellig babbelende Rosette met haar vriendelijke en doortastend optreden na onze mierenoverlast. Een gastheer met veel belangstelling en uitleg over Portugal. Kortom we hebben genoten van dit verblijf. Vriendelijke groeten , Bert en Bertie . Sjoerd en Henriette , 18/05/2017".
Gereisd met vrienden in mei 2017

oase van rust

Catherine Binon, 26-9-2016

Wat een prachtige locatie! De harmonie tussen de natuur laten zijn en de de gezellige plekjes creeren om ervan te genieten is geslaagd! We hebben erg genoten van de mooie natuur, uitzichten, het troostend effect van de tuin, de verfrissende momenten en de rust aan het zwembad! Het onthaal was super...Thank you Yvonne for being here!, Catherine and Patrick
Gereisd met partner in september 2016

elsbeth, 2-9-2016

Heerlijk rustig en een fantastisch uitzicht. Mooi weer, vriendelijke bediening. Je voelt je echt welkom. Uitstekende WiFi.
Gereisd met partner in augustus 2016

Prachtige plek, mooie omgeving

marjan, 20-8-2016

Heerlijk verblijf op fantastische plek! Wat een mooi en compleet huis, wat een waanzinnig uitzicht, wat een oase van rust, groen, en (enige) verkoeling in de prachtige omgeving. En dat ondanks de Portugese hittegolf! In combinatie met Monsaraz, het stuwmeer en niet te vergeten de sterrenwacht (en de ontzagwekkende sterrenhemel) een paar topdagen in Portugal.
Gereisd familie in juli 2016

Een fantastisch verblijf!

Ineke van Kempen, 6-8-2016

In deze oude boerderij kom je echt tot rust. Je kan hier genieten van de prachtige zonsopgang en zonsondergang en het mooie uitzicht. Je komt op deze plek echt tot rust. Ben je een vogelaar, kom ook dan naar Monte Saraz, ben je een wandelaar, kom ook dan naar Monte Saraz, houd je van fotograferen, kom ook dan naar Monte Saraz en wil je 's nachts de prachtige sterrenhemel bewonderen, kom dan zeker naar Monte Saraz.
Gereisd met partner in juli 2016

Grote teleurstelling

Vincent, 16-6-2016

Op 17 mei 2016 kwamen wij voor een paar dagen aan op Monte Saraz. Dag ervoor op eigen initiatief nog emailcontact met de eigenaar gehad. Hij zou de dag na onze aankomst uit Nederland komen. Senhora Rosete zou ons opvangen. Geen Rosete, wel een totaal verlaten Monte waar ook geen andere gasten waren. Wel een plattegrond op de voordeur om zelf ons appartementje te kunnen vinden.

Steenkoude douche, ook na vele minuten, afvoer verstopt zodat ik in het koude water stond. Ook afvoer van gootsteen verstopt. Oud t.v.-toestelletje met sneeuw op het scherm en een vies en sterk vervuild zwembad waar onmogelijk in gezwommen kon worden. Zwembadmeubilair verouderd en stuk. Ook nog slecht geslapen vanwege een miauwende en huilende kat voor onze deur. We voelden ons unheimlich en misleid door een mooie website die niet overeenkomt met de werkelijkheid. We zijn de volgende morgen direct vertrokken.

Gereisd met partner in mei 2016

Zo mooi. Alhambra in het klein.

liesbethbons, 25-9-2015

Monte Saraz is een prachtige plek om de verblijven. Een eigen hoekje met een enorme citroenboom en een prachtige tuin, Goed bed, fijne badkamer. Het zwembad is zo mooi, overal zijn vogels, kikkers, vijvertjes en hoekjes met prachtige bloemen.

En een prachtig uitzicht. 's Nachts klim je naar het dak en kijkt naar de sterren.

Gereisd met partner in mei 2015

Heerlijk verblijf in uitstekende accomodatie

Andre van de Werken, 21-9-2015

Wat een mooi plekje te midden van de vele olijfboomgaarden. We hadden één van de suites die ruim van formaat zijn.

Iedere gast heeft zijn eigen zitje buiten waar je heerlijk in het zonnetje kan wakker worden. Het ontbijt is niet te uitgebreid maar meer dan voldoende en van uitstekende kwaliteit. Een absolute aanrader als je heerlijk even aan de drukte wilt ontsnappen.

Gereisd met partner in september 2015

"Calma, Calma"

Anneke, 6-9-2015

Wat een weelde om hier een paar dagen te komen en te mogen verblijven. Prachtige omgeving. Heerlijke accommodatie. De leuk ingerichte, sfeervolle kamer was lekker koel en van alle nodige gemakken voorzien zonder te veel luxe. Prima!

Monte Saraz is een oase van rust in een weids landschap met uitzicht op het mooie bergdorpje Monsaraz, waar je bij Xarez een heerlijke biefstuk op de steen kan nuttigen bij de mooie ondergaande zon. (Prima tip van Marc, die voor ons ook de reservering maakte).

Het zwembad, met koel bronwater, was zowel overdag als 's avonds laat, bij de volle maneschijn, echt adembenemend.

Een paar dagen hier leert je: "Calma, Calma!". Dat was het eerste wat Marc tegen ons zei, toen we aankwamen in dit weelderige oord. We hebben dit ter harte genomen en zijn na 4 nachten heerlijk ontspannen doorgereisd.

De verzorging was top! Marc een ware gastheer!

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldige oase van rust

Ben B, 27-7-2015

Monte Saraz biedt een prima onderkomen en is een oase van rust en stilte. Het ontbijt is uitstekend. Er zijn heerlijke schaduwplekken en zwembaden voor groot en klein. Een aanrader !
Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Monte Saraz in Monsaraz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Monte Saraz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Monte Saraz scoort een 8.71 uit 10 op basis van 19 reviews.