Camping Beirã-Marvão Alentejo ***

Camping Beirã-Marvão Alentejo
Beirã-Marvão Alentejo
9,1

18 reviews over Camping Beirã-Marvão Alentejo in het Nederlands

wat een prachtig gelegen camping

ad en anja, 7-8-2017

Fijn welkom van Annick. Kregen een mooie plek voor onze tent vlakbij het heerlijke zwembad. het is bij je tent al genieten van de natuur om je heen. De plaatsjes in de omgeving zijn ook zeer de moeite waard. Fijn dat er de mogelijkheid is om op de camping te eten, waar Ruud en Annick goede maaltijden klaar maken. Deze camping ligt echt wonderschoon en is goed ruim opgezet.
Gereisd met partner in juli 2017

Lekker onthaasten + genieten van de natuur

Jack, 12-7-2017

Wandelen is onze hobby en daaraan voldoet deze camping volledig. Een mooi overzicht van korte en langere wandelroutes met goede omschrijvingen. Camping zelf met een ruim zwembad met lekker zout water en vooral ook schone wc's en hele ruime regendouches. Lekker gegeven en hele leuke gesprekjes gehad met de eigenaren, die staan altijd voor je klaar en ze vertellen je alle weetjes over de omgeving. We kwamen eigenlijk voor een paar nachten, maar hebben de rest van onze vakantie hier doorgebracht. Je hoort geen verkeer, de natuur is super en het enige wat je wakker kan maken, dat is het leuke gezang van veel soorten vogels.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijke tijd gehad

Fam Hoekstra, 24-6-2017

We hebben meegemaakt dat de beschrijving van anderen over het kamperen zoals het vroeger was echt wel klopt. Was ook de reden om niet een paar dagen, maar onze hele vakantie te blijven. We voelden ons hier echt prettig. Eigenaren van 's ochtends vroeg tot laat zeer behulpzaam en voorzien de gasten van veel advies over de omgeving. Lekker koken kunnen ze ook. De camping heeft een groot aantal gratis wandelkaarten en fietsroutes beschikbaar en zelfs een serviceautootje voor camperaars voor als ze boodschappen wilden doen. Je hebt hier voldoende privacy en de toiletten en douches zijn heel ruim ingedeeld en worden meer keren per dag schoon gehouden. Marvao en Castelo de Vide zijn zeker het bezoeken waard, maar ook net over de grens weten Annick en Ruud ook hele leuke stekjes om te bezoeken. Fijn dat er campings als deze zo ver weg van Nederland zijn. Het was wel heet in onze periode, maar daar kan een camping natuurlijk niets aan doen, maar het fikse achterterrein hield de groene bodem.
Gereisd met partner in juni 2017

Nooit weer

De waal, 6-6-2017

Het uitzicht en ligging

Sanitair stonk. Douches moeilijk te regelen verkeerd gemonteerd

Aardige dame, norse eigenaar

Erg dure camping het tarief, mits je over een kortingskaart beschikt en 10% korting ontvangt, is 19 euro voor 1 nacht.

Gereisd met partner in juni 2017

Boven verwachting

Peter, 31-12-2016

Mooie natuurcamping zonder van die afgezette plaatsen, prima sanitair wat heel ruim en schoon is en we hebben ons als stevige wandelaars enorm naar het zin gehad. Ruud en Anniek zorgen echt dat de gasten het naar het zin hebben en vooral ook veel informatie over de mooie omgeving ontvangen.
Gereisd met partner in oktober 2016

Wat een plaatje !

Yolanda, 30-9-2016

Je waant je in een andere wereld. We waren met ons vieren om een week te blijven, maar dat werden er 2 tot we echt terug moesten om weer aan het werk te gaan. De eigenaren van de camping weten je echt te boeien en hebben een mooie informatiegids. Ook daardoor ontdek je zoveel in die schitterende rustieke omgeving en veel meer dan je aanvankelijk zou denken. Het sanitair is echt uitmuntend, achteraan waar wij stonden ontbreekt dat helaas wel, maar we zagen het begin van de bouw van een extra wc-blok voor dat achterland. Ook lekker gegeten, dat doet Ruud vanuit hobby en dat gaat hem heel goed af. Annick zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, het zwembadje is ook leuk en we hoorden dat dit volgend jaar zal zijn uitgebreid. Wij komen zeker terug.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Utopia (:

Shanna&Wout, 1-9-2016

Ontzettend mooi gelegen camping in een prachtige omgeving, we waren op door reis naar boom festival en hier konden we even helemaal tot rust komen. We hebben prachtige zonsondergangen gezien en 's avonds konden we de galaxy en mars zien, zonder hulp van de telescoop die we ook mochten lenen.

Ook de eigenaren van de camping zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij, mede dankzij hun hebben we een hele leuke tijd gehad!

We konden de auto lenen wanneer we boodschappen wouden doen en omdat we alleen onze rugzak hadden was dat super handig.

Toen we op de avond niets te eten hadden en de keuken al gesloten was hebben ze speciaal voor ons nog wat lekkers klaar gemaakt.

We gingen liften van marvao naar idanha-a-nova en de eigenaar heeft ons de eerste lift gegeven!

het enige minpuntje vind ik denk ik, de wandelroutes (althans we hebben er maar 2 gelopen) en 1 daarvoor was bijna alleen maar langs een asfalt pad en dat is om te lopen niet heel interessant.

Ciao!

Gereisd met partner in augustus 2016

Een paradijsje

Filipe, 22-8-2016

Service is uitstekend, veel vriendelijkheid van de eigenaren, we vinden de omgeving meer dan prachtig. Uniek ruim en schoon sanitair. Kortom, alles voor liefde, geluk en vrede is door ons aangetroffen. We komen zeer zeker terug en zien dan het nieuwe grote zwembad wat eind dit jaar aangelegd gaat worden.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prachtige plek en gastvrije eigenaren!

Myra ter meulen, 20-3-2016

Mooie camping met prachtig uitzicht en erg gastvrije eigenaren,die zelfs maaltijd bij de camper komen brengen.
Gereisd met partner in maart 2016

Heerlijke rustige mooie natuurcamping! Aanrader!

Tineke, 11-3-2016

Een heerlijke plek met alle benodigde facaliteiten. Een plek om tot rust te komen!

Enthousiaste eigenaren die heel bereidwillig zijn!

Lekker koken, veel tips geven over de omgeving.

Aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beirã-Marvão Alentejo in Marvão, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beirã-Marvão Alentejo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Beirã-Marvão Alentejo scoort een 9.05 uit 10 op basis van 22 reviews.