13 reviews over Appartement Monte Verde in het Nederlands

Groot balkon/dakterras

Hans, 21-12-2008

We kregen het topappartement met het grote terras op de bovenste verdiepeing.

Helemaal geweldig!!

Gereisd met partner in augustus 2008

christine en erik-jan, 4-7-2007

wij (38 en 42 jr) en baby van 1,5 hebben geweldige vakantie gehad. App. op 1e verdieping. Zeer ruim, netjes. Verouderde inrichting, maar geen probleem voor ons, het was wel netjes en alles functioneerde prima. Iedere dag schoongemaakt, erg vriendelijke mensen. 2 min van strand en centrum. klein zwembadje, maar prima. monte gordo is wel echt een badplaats voor gepensioneerden, maar wij vonden dat niet storend, omdat we toch met ons gezinnetje waren. Het stadje is wel gezellig. Redelijk toeristisch, maar net niet te veel. ook veel portugese toeristen. wij hebben een heerlijke vakantie gehad. oh, supermarkt ook op 2 min., dus heerlijke broodjes smorgens. een echte aanrader als je met kleine kindjes op vakantie naar de zon wilt. dan heb je niet meer nodig dan strand dichtbij, stadje om savonds eens rond te lopen, take-away om eten te halen en lekker op je balkonnetje opeten als kind in bed ligt.
Gereisd met partner in juni 2007

Rita, 6-1-2007

Zeer ruim met een aparte eetkeuken, voorzien van oven.

Het meubilair, met name het bankstel, is aan vervanging toe.

Op de t.v. waren 4 zenders te ontvangen, namelijk 3 Portugese en 1 Spaanse.

Ons appartement bevond zich op de begane grond en was min of meer ingebouwd, dus vrij donker en helaas geen zon op het balkon.

De airco kon de vertrekken gelukkig wel warm krijgen.

Gereisd met partner in december 2006

ellen, 9-9-2006

net als voorgaande jaren prima appartement op de begane grond.

(bovenste verdieping is inderdaad minst ruim)

Gereisd anders in juli 2006

esther mertens, 19-7-2006

geweldig wat een appartement,ruim,bijzonder netjes en alles aanwezig.het was alleen jammer dat het zwembadje bij het appartement nog niet gebruikt kon worden.De opties om van de verschillende zwembaden bij omliggende hotels gebruik te maken waren prima,maar omdat we zelf kinderen hebben was het toch prettiger geweest wanneer we het zwembad bij het eigen appartement konden gebruiken.verder top!!!!!
Gereisd anders in mei 2006

vanbeek, 9-7-2006

mooie twee kamer appartement.Heel huiselijk.

werd goed schoongemaakt. Rustig. Echt een appartement voor wat ouderen 55+

Monte gordi is een leuke gezellige badplaatsje.Stranden zeer geschikt voor kinderen.Voor discobezoekers niet geschikt. Echt een badplaats voor jonge gezinnen en ouderen.

Gereisd met partner in juli 2005

Fam Jacobs, 1-7-2006

Zojuist teruggekeerd van een weekje Monte Verde.Ook wij (gezin met peuter van 2) hadden de beschikking over het bovenste appartement. De ruimte binnen was voldoende, het dakterras heerlijk ruim. Alleen niet veilig voor een klein kind en het was prettig geweest als de reisorganisatie daar rekening mee had gehouden bij de boeking, zeker gezien het feit dat er nog appartementen leeg waren. En jammer dat we een hele week in de herrie gezeten hebben van bouw en bestrating....
    Gereisd anders in juli 2006

M Mertens, 10-5-2006

erg Rustig mooi ruimten en netjes voor kinderen niet zo veel te doen wel een leuk zwembadje strand dicht bij 200m en het centrum ook 200m
    Gereisd met partner in mei 2006

henk, 8-5-2006

Mooi apartement, lekker veel ruimte. Alles was meer dan goed geregeld! Alles mooi schoon, aldoor schone handdoeken etc. Dit apartement is zeer zeker voor herhaling!!
    Gereisd alleenreizend in mei 2006

C.J. Mertens, 8-5-2006

Prima accommodatie. Wij zijn hier met de familie 8 dagen geweest, 8 volwassen pers. en 6 kinderen. Het zwembad was niet open, maar ze hadden een prima alternatief op 50 meter afstand.

Gaan zeker weer heen en proberen weer in deze accommodatie terug te komen. Helder, schoon en vriendelijk. Wij waren ervan 28 april t/m 5 mei 2006. Prima weer gehad en genoten van het heerlijke eten bij "Eurobar". De naam klinkt niet erg pobulair maar het is er geweldig eten. Vis, vlees van alles ook voor de kinderen en de prijs/kwaliteit is meer dan geweldig (in een cijfer uitgedrukt 9).

Gereisd alleenreizend in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monte Verde in Ferreira do Alentejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monte Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Monte Verde scoort een 8 uit 10 op basis van 13 reviews.