Camping Quinta de São Jorge ***

6,9

11 reviews over Camping Quinta de São Jorge in het Nederlands

Terecht een charme camping

Paul, 2-10-2017

Kleine camping buiten Évora. Aan de ene kant van onze camper stonden twee ezels, achter ons een kleine kudde schapen. Prachtig uitzicht over het landschap en in de nacht ontelbare sterren. Vriendelijke eigenaren die ons van alles over de omgeving wisten te vertellen. Évora op fietsafstand (e bike), zeer de moeite waard. Sanitair eenvoudig maar schoon. Je kan daar ook eten ( op aanvraag) maar dat hebben we niet geprobeerd. Kortom aanrader voor rustzoekers.
Gereisd met partner in september 2017

geweldige camping!

marco, 5-9-2017

wij zijn in augustus 2 dagen (3 nachten) op deze camping geweest en wijzelf en de kinderen vonden het geweldig!

de kinderen konden lekker rondscharrelen op het terrein en hebben met materiaal dat ze vonden tipi' s gebouwd en konden de schapen, paarden en ezels voeren.

s' avonds heerlijk rustig en donker op het terrein zodat je de sterren goed kunt zien.

In de directe omgeving leuke wandeltocht gemaakt in een cultuurhistorisch landschap.

Afstand t.o.v. Evora is prima!

kortom, voor mensen die van rust, ruimte en natuur houden en niet bang zijn voor verouderd sanitair is dit een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Absolute rust op een matige camping

Leo, 4-12-2016

Absolute rust, prachtige sterrenhemel en mooie vergezichten. De camping heeft grote plaatsen, maar het sanitair is absoluut verouderd. Alles doet het wel! Vriendelijke eigenaren. Men zegt ecologisch en biologisch te werken, maar het afwaswater loopt weg tussen de struiken en het chemisch toilet moet in een put in de grond gestort worden. Geen enkele verlichting op de camping. Het zwembadwater was bruin, men heeft de kwaliteit niet op orde.

Evora is een prachtige plaats, maar de rest van de omgeving is veel van hetzelfde. Niet speciaal.

Gereisd met partner in november 2016

Mooi gelegen camping met rust en ruimte.

Otto Brouwer, 25-6-2016

Kleine camping met ruime plaatsen en prachtig uitzicht. Ver van de weg en absoluut rustig. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Staat van het sanitair is wel verouderd, deuren sluiten niet goed en eigenlijk in verval. Wel schoon maar eigenlijk niet meer van deze tijd. Hierdoor ontstaat wel een verkeerde prijs-kwaliteitsverhouding. Jammer van deze verder prachtig gelegen camping.

Gereisd met partner in juni 2016

Fam. Witsenburg, 11-8-2015

Een echt rustieke camping zonder fratsen maar met alles wat er nodig is. Zelfs gratis gebruik van een koelkast vanwege de hoge temperaturen. Nog nooit hebben we zo'n totale stilte meegemaakt. De eigenaars bleken zeer gastvrij te zijn en nodigden ons zelfs een avond uit voor een drankje. We waren hier met drie (bijna) volwassen kinderen en ook zij hebben genoten van deze bijzondere camping met een omgeving waar van alles te zien is.

Kortom als je eens terug wilt naar basic kamperen in alle rust is deze camping een echte aanrader. Als je op zoek bent naar vertier raad ik een andere camping aan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Fijne camping in mooie omgeving

Henk de Graaf, 12-8-2013

Eind mei / begin juni zijn we 8 dagen op deze camping geweest en we waren zeer tevreden over de camping en de omgeving. Het contact met de eigenaars was plezierig en informatief en beiden waren behulpzaam in een voor ons moeilijke situatie. De camping ligt in een mooie omgeving met veel bezienswaardigheden. Het sanitair is functioneel en wordt goed schoon gehouden.
Gereisd met partner in januari 2013

Camping in verval

Beijlsmit, 22-7-2013

Dit jaar weer terug op deze mooi gelegen camping van vriendelijke nederlandse eigenaren. We schrokken van de staat van het sanitair. Het is in een vervallen toestand. Rommelig en diverse voorzieningen werkten niet.
Gereisd met partner in mei 2013

Zeer eenvoudige boerencamping

gerard en truus, 25-6-2011

Zie video

Deze camping is zeer rustig in een mooie natuur, omgeven door paarden, ezels en en schapenboerderij. In April waren er veel ooievaars.

Sanitair is zeer eenvoudig en wordt vervangen.

Aardige en gedreven nederlandse eigenaars.

Gereisd met partner in april 2011

kleine mooie camping

Sander en Miranda, 22-2-2010

Binnenkort komen we weer als de bloemen in de wei bloeien en de vogels druk met hun nestjes bezig zijn. In de natuur rondom deze camping is veel te doen.

Gelukkig veel rust en genieten. Op 15min afstand van de stad Evora - centraal gelegen in de Alentejo en makkelijk als tussenstop naar en van de Algarve.

De Camping is degelijk en zeer netjes in zijn eenvoud. Vriendelijke nederlandse eigenaren.

Gereisd met partner in februari 2010

genieten en nogmaals genieten

Kleis en Michele, 11-11-2009

Dit was ons "pareltje" van de vakantie in Portugal. Schitterende ligging op de Quinta van Nederlandse boeren. Het was veel meer dan kamperen op de boerderij.

We hebben deze Camping als uitvalsbasis gebruikt en we hebben er veel langer gestaan dan we oorspronkelijk van plan waren. In de omgeving is zeer veel te zien maar eigenlijk hebben we voornamenlijk genoten van de natuurschoon om ons heen. Dat kom je niet vaakt tegen ook niet in Portugal. De Camping ligt op nog geen 15 min. rijden van Evora.

Volgend jaar komen wij weer zeker terug.

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quinta de São Jorge in Evora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quinta de São Jorge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Quinta de São Jorge scoort een 6.9 uit 10 op basis van 11 reviews.