Hotel Pousada De Elvas ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pousada De Elvas bij:

2 reviews over Hotel Pousada De Elvas in het Nederlands

Boeiend !

Yvonne Koster, 10-5-2017

Slechts 12 km verwijderd ligt het stadje Elvas van de Spaanse grens, ten hoogte van Lissabon. De vestingwerken (praktisch heel Elvas is ommuurd) behoord tot de beste bewaarde van Europa. Bij de kantelen heeft u een prachtig uitzicht over de stad en de ingenieuze vestingwerken, gebouwd naar Franse stijl. Het Romeins-Moors kasteel dat de steile straten van Elvas domineert is in 12 26 gebouwd voor Sancho II. Tot het einde van de 16e eeuw heeft de Burgemeester van Elvas, helaas weet ik niet meer zijn naam, in het kasteel gewoond.

Ook een uitstapje naar de Spaanse stad Badajoz is de moeite waard.

Gereisd met partner in juli 2016

Sfeervol maar kleine kamer

Myrna, 9-9-2011

In onze rondreis zat deze pousada, Santa Luzia, in Elvas. Het was binnen sfeervol, verschillende leuke zitjes. Ook de kamer was sfeervol maar erg krap. We konden net om het bed heen lopen. Geen balkon. Als het raam werd opengezet kwam er een lichte rioollucht binnen. De badkamer was ook aan de krappe kant. Het douchescherm in het bad was te smal zodat de badkamer zodat de hele badkamer nat werd.

Het ontbijt was perfect met verse jus. Van het zwembad hebben we geen gebruik gemaakt.

Elvas een is leuk plaatsje maar 's-avonds uitgestorven. De ommuurde stad is op loopafstand, plm 15 min, op een hellende weg. Daarna loopt alles ook nog behoorlijk stijl omhoog. Bovenin is ook een goed bereikbare (en goedkope) parkeergarage.

Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada De Elvas in Elvas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada De Elvas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pousada De Elvas scoort een 7.71 uit 10 op basis van 2 reviews.