Vakantiehuis Quinta Alfaval ***

9,1

8 reviews over Vakantiehuis Quinta Alfaval in het Nederlands

Geweldig

Hilde, 18-7-2017

Zo'n vriendelijke plek en zo mooi. Prima zwembad! Lekker met z'n allen buiten zitten. Geen probleem.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Wat een fijne plek

C Boland, 7-10-2015

een prachtige combinatie van een echte authentieke huisjes en comfort: heerlijke bedden, stralend witte lakens, dikke muren kleine ramen. Heel schoon en verzorgd: een sfeervolle veranda, buiten eten onder de druiven, luieren aan het zwembad of n wandeling in de omgeving. Het ruikt heerlijk naar zoet droog gras en eucalyptus.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

mooie plek

Willem, 27-10-2014

We zijn een ruime week op Quinta Alfaval verbleven. Bij aankomst kregen we een upgrade naar een groter huisje. Dus erg aardig. Er is een mooi zwembad , en het terrein is erg mooi.Het contact met de eigenaar was goed , maar doordat we de enige gasten waren was het wel erg stil. Er was van alles te doen in de omgeving en als je een wijnliefhebber bent dan moet je zeker net al ons een bezoek brengen aan Herdade de Esperao , we hebben daar heerlijk geluncht met diverse wijnen in een prachtige omgeving. In onze week was de afvoer in de keuken kapot gegaan en dat kon niet worden gemaakt. Gelukkig kan je dan in de algemene keuken terecht en je spulletjes in de vaatwasser doen.Soms viel de stroom uit . De afvoer in onze badkamer was ook niet helemaal in orde , het rook er niet al te fris. We hebben overall een prima week gehad in de prachtige omgeving
Gereisd met partner in september 2014

fantastiche plek in de rust en natuur van portugal

nienke christianus, 24-5-2013

heerlijke tijd gehad op dit landgoed. zalig zwembad, mooie natuur...het natuurgebied van serra d'ossa ligt ernaast om prachtige wandelingen te maken. voor vogelgenieters en rustzoekers een echte aanrader.
Gereisd alleenreizend in januari 2013

Portugal zoals het is.

Monica, 31-8-2008

In juli 2008 deze quinta bezocht. Wat een geweldige omgeving.

Een heerlijke rustige vakantie gehad. Alles wat je nodig hebt is er. Voor de eigenaren is niets teveel. Zij verwelkomen en je voelt je er gelijk thuis.

In de omgeving is ontzettend veel te doen, alleen zonder (huur)-auto kan je niet.

Er zijn eigenlijk geen negatieve dingen te vermelden. Het is alleen even wennen, als stadsmensen, dat je nog wel eens een spin, duizendpoot en zelfs een schildpad tegenkomt.

Een aanrader voor een ieder die het echte Portugal wil beleven.

Gereisd familie in augustus 2008

Een heerlyk kleinschalig park om tot rust te komen

Manon, 11-8-2008

Vriendelijke eigenaren, schoon park en schone huisjes. Alle benodigdheden zijn aanwezig.

Mooi zwembad, je kan paardrijden. Leuke dingen in de omgeving om te bekijken.

Het is kleinschalig en kan lekker tot rust komen.

Gereisd met partner in augustus 2008

lucie draai, 11-10-2007

Zeer kindvriendelijk, ruime speelweide, zwembad, dieren, paardrijden, fietsen.

prachtige natuur, wandelen en vogels spotten. Rustig met een mooi zwembad.

Eigenaren zeer gastvrij, behulpzaam en vriendelijk. Niets te veel. Wij hebben er een heerlijke vakantie doorgebracht.

Gereisd familie in oktober 2007

aj.gerritsen, 14-12-2006

Prachtige accomodatie. Uitstekende service. een echte aanrader.
      Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta Alfaval in Bencatel / Vila Viçosa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta Alfaval zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Quinta Alfaval scoort een 9.07 uit 10 op basis van 9 reviews.