Hotel Pousada De Vila Vicosa ***

Pousada De Vila Vicosa
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pousada De Vila Vicosa bij:

2 reviews over Hotel Pousada De Vila Vicosa in het Nederlands

Leuke plek naast het hertooglijk paleis

hein.wiegmans@casema.nl, 2-5-2015

Zeer smaakvol ingericht en sfeervol hotel. Prachtige frescoes in de ruimtes rond de binnentuin. Ruime kamers met goed sanitair. Wij kregen een kamer aan een straat en die hebben wij geweigerd vanwege het lawaai. We zijn toen verplaatst naar de tweede verdieping. Daar zaten we onder het dak. Het was warm en de airco deed het nog niet. Met open raam kwam er lucht vanuit een schoorsteen binnen. Zwembad in een tuin die wat meer aandacht verdient. Parkeergelegeheid op het terrein van het hotel staat snel vol. Buiten is genoeg plek. Ontbijt was prima. Gedineerd hebben wij in de stad. In het gastenboek zagen wij een slechte beoordeling van het avondeten.
Gereisd met partner in april 2015

Wat een luxe

paardekam3, 30-4-2010

Wij kwamen moe en stoffig aan , en werden heel gastvrij ontvangen.

De kamers zijn duur maar dan krijg je ook een geweldige kamer met hemelbed mooie gordijnen, groot balkon met prachtig uitzicht op de binnentuin.

Geweldige badkamer met alles wat je maar kan wensen, inlc badjassen.

Het eten is zoals altijd in een Pousada geweldig met alleen verse producten en gerechten uit de streek.

Ontbijt is te veel om op te noemen met o.a vers gebakken taarten.

Prachtig gebouw, veel zalen en kruip door sluip door gangen met mooie spiegels, kunst enz.

Gereisd met partner in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada De Vila Vicosa in Bencatel / Vila Viçosa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada De Vila Vicosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pousada De Vila Vicosa scoort een 8.33 uit 10 op basis van 2 reviews.