Vakantiehuis Monte da Madeira *****

Vakantiehuis Monte da Madeira
Monte da Madeira
9,7

41 reviews over Vakantiehuis Monte da Madeira in het Nederlands

Op en top genieten midden in de natuur! De MAX!

JP en Noëlla, 25-8-2017

Gezellige babbel bij aankomst met Wiro en Margriet was het begin van een zalige zomervakantie. Het huis vonden we meteen WOW! We hebben er genoten van de rust, de mooie omgeving. We voelden ons een beetje in de Afrikaanse savanne 😍... Hadden we een vraag of een bezorgdheid, Wiro was meteen ter plaatse om het probleem aan te pakken en dit is echt wel fijn. Voor ons mocht de vakantie nog langer duren. Het was voor ons de tweede keer een leuke ervaring. We denken er met plezier aan terug.
Gereisd met partner in juli 2017
Margriet en Wiro, beheerder, 27-8-2017

Hallo JP en Noëlla,

Dank jullie wel voor deze mooie woorden. Het was wederom top om jullie dit keer in Monte da Madeira te mogen ontvangen. Fijn om te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad. Geniet nog lekker lang na en hartelijke groet,

Alweer een fantastische vakantie...

Annemie, 20-8-2017

Voor de tweede keer op rij naar Monte da Madeira in het heerlijke Portugal! Het hartelijke onthaal door Wiro en Margriet deed al snel de lange autorit vergeten.

Wat wij zo hard appreciëren aan Monte da Madeira is de rustige ligging en de privacy die de woning biedt. Onze kids van 11 en 12 willen niets liever dan aan huis blijven om te ravotten in het zalige zwembad of gezellig te chillen rond het zwembad. Heerlijk tot rust komen! Ontbijten in de zon met heerlijk vers brood van Wiro... De initiatieven van Wiro en Margriet om hun gasten samen te brengen (pizza- of visavond, lokaal restaurantje bezoeken) resulteren telkens in supergezellige avonden in de cabana. Vorig jaar beleefden we in Monte da Madeira onze beste vakantie, dit jaar helemaal opnieuw! Wij komen zéker nog terug!

PS: De internetverbinding verliep zeer vlot.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Hi Annemie, Luc, Nienke en Wannes,

Super bedankt voor jullie lieve woorden. Het was ook voor ons weer een feestje toen we jullie auto onze "berg" op hoorde komen. Wat hebben we weer een gezellige tijd met jullie beleefd en voor ons natuurlijk geen mooier compliment als gasten weer terug komen.

Leuk ook dat jullie zo enthousiast zijn over de gezamenlijke etentjes met de andere gasten. Het is voor ons ook leuk als je met vrolijke en gezellige mensen kan eten zonder je verplicht te voelen om mee te moeten doen. Wij mogen ons gelukkig prijzen met zulke fijne gasten.

Liefs van ons en, wie weet, tot volgend jaar?

Ab-so-lu-te aanrader!

Jozefien, 20-8-2017

Het huis ligt heerlijk rustig. Wij hadden een vogelspotter bij, en die heeft hoogdagen beleefd op het prachtige uitgestrekte domein. We hebben wel wat kms mogen vreten om de steden te bezoeken die we wilden zien. Het huis is proper, modern, gezellig ingericht en steeds koel. Je kunt de kamers volledig duister maken (zeer handig, als je net zoals wij met een middagdutter op reis bent). Het was ook aangenaam dat er een wasmachine aanwezig is. De gemetste barbecue hebben wij met plezier gebruikt. Langs beide zijden van het huis is zitgelegenheid, zodat je altijd de zon of de schaduw kunt opzoeken. Van Margriet en Wiro kregen we tips waar we heen konden, en eten bij hen is ook een absolute aanrader. We konden hier echt tot rust komen. Dank jullie wel!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Hallo Jozefien en Pieter,

Dank jullie wel voor deze lovende woorden. Fijn dat jullie hier waren en zo genoten hebben.

De hop is inmiddels uitgebroed en heeft 2 jongen grootgebracht. Het blijft een bijzondere vogel.

Hartelijke groet van ons,

Fantastisch vakantiehuis!

Marijke, 16-8-2017

Het huis ligt afgelegen. Dat betekent een ongekende rust en stilte! Wij houden daar erg van dus fantastisch!! Ontvangst door Wiro en Margriet is als thuiskomen. Het huis is door Wiro ontworpen, echt top. Je voelt je er direct thuis. Inrichting zeer smaakvol. Uitstapjes naar Lissabon en westkust zijn een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

Hi Marijke en John,

Het was weer gezellig en altijd fijn om jullie hier te hebben. Super dat jij, Marijke, je verjaardag hier wilde vieren en dat wij werden uitgenodigd om mee uit eten te gaan bij Sabores com Memoria in Ferreira do Alentejo. Super dank je wel, ook voor jullie mooie review.

Lieve groet van ons,

Rust, zon, mooie natuur, puur genieten

Reynders, 14-8-2017

Prachtig groot huis met alle comfort. Mooi zwembad en mooi terras, alleen is het spijtig dat er maar 4 stoelen aan de tafel op het terras staan als je er met 6 personen verblijft. Wasmaschine is aanwezig wat een pluspunt is. Zoals altijd is de ontvangst door Margriet en Wiro top. Ze staan tijdens je verblijf ook altijd voor je klaar als je hulp of informatie nodig hebt. Een plaats om terug te komen.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Hi Martine en Polle,

Wat was het weer gezellig met jullie zessen. Onderhand vaste traditie om jullie vakantie hier door te brengen. Zeven keer op rij en we zien er iedere keer weer naar uit of jullie ook dit jaar weer komen. Hoe dan ook, het is gezellig met jullie hier en super leuk om jullie op deze manier steeds beter te leren kennen.

We kijken nu al uit naar volgend jaar :-).

Lieve groet van ons,

Absolute rust

Joost, 21-1-2017

Drie jaar geleden hier al eens geweest en na kort mailverkeer met Wiro teruggekeerd. Het huis biedt zeer veel privacy en absolute rust. Behalve een schaapherder die af en toe met zijn kudde door de tuin trekt, zie je niemand. Het pad naar het huis is onverhard en na een regenbui slecht begaanbaar. Maar dat is maar een stukje van ongeveer 300 meter. Het huis is van alle gemakken voorzien. WiFi is redelijk als je op de juiste plek gaat zitten. Heerlijke douche welke lang van tevoren aangezet moet worden want warm water duurt een tijdje.

Voor boodschappen reden wij voornamelijk naar Beja. Drie grote supermarkten bij elkaar; Lidl, Continente (echt zo'n enorme winkel) en de Intermarché.

we hebben in de buurt gecacht. Prachtige wandelingen gemaakt.

Kortom: we komen terug!

Gereisd met partner in januari 2017

Hoi Joost en Ellen,

Dank je voor jullie mooie review. Fijn dat jullie hier dit jaar weer waren.

Inmiddels heeft de eigenaar de moddergaten in de openbare weg op eigen kosten laten volgooien met "tout venant" (granietbrokjes), dus laat de buien in de winter maar komen want de zandweg is dan gewoon berijdbaar. Dat geldt ook voor de Wi-Fi. Een andere provider zorgt voor een betere dekking hier. Kortom, als jullie hier in de zomer van 2018 komen zijn deze ongemakken in ieder geval opgelost (nou ja, die modder is in de zomer sowieso niet aan de orde).

We zien jullie dan. Hartelijke groet van ons,

Prachtig verblijf!

Frank en Pauline, 18-10-2016

- Mooie en ruime vakantievilla, van alle gemakken voorzien. Vooral het zwembad is top!

- Prachtige omgeving, midden op het platteland en in de natuur. Vooral bedoeld voor echte rust. Om dingen te doen of te zien moet je wel een (flink) stukje rijden. Zandweg naar het huis (veel spoorvorming) is niet echt gemaakt voor een normale auto, maar was met zeer rustig rijden wel te doen.

- Zeer gastvrije en dienstbare gastheer en gastvrouw: Wiro en Margriet, nogmaals bedankt!

Enige zorgpuntje: Wifi ontvangst was niet goed (voor kinderen is Wifi helaas vaak een 'must'). Maar daar is door Wiro ter plekke nog alles aan gedaan wat op dat moment maar mogelijk was. En ook deze relatieve 'stilte' hoort vermoedelijk bij een dergelijke rustplek. :-)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Super

Fam. Ketting, 26-8-2016

Het huis is fantastisch, mooi en luxe ingericht met zwembad het is lekker rustig gelegen en komt dan ook goed tot rust. De gastvrijheid en de fijne avonden met oa de pizza avonden maken de vakantie helemaal af.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een plaats om tot rust te komen

Reynders, 19-8-2016

Ideale plaats om tot rust te komen.

Je hebt sowieso een auto nodig.

Een leuk verzorgd huis met alles wat je nodig hebt

Wasmachine en vaatwasser is een pluspunt

Fijn, groot zwembad

Vriendelijke ontvangst en staan altijd klaar voor de gasten.

Toegangsweg naar de woning is niet zo geschikt voor gewone standaard personenwagens omwille van spoorvorming.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Prachtig huis, heerlijk zwembad, mooie omgeving

Marijke, 17-8-2016

Het ontwerp en de inrichting van het huis is heel mooi en luxe

Alles is aanwezig om een fantastisch verblijf te hebben.

Er zijn prachtige stadjes in de buurt, je hebt wel een auto nodig maar rijden door de Alentejo is af en toe adembenemend.

Daarnaast staat Wiro altijd voor je klaar met goede tips of met een maaltijd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Monte da Madeira in Aldeia do Ronquenho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Monte da Madeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Monte da Madeira scoort een 9.72 uit 10 op basis van 44 reviews.