Camping Rosario **

Rosario
9,2

8 tips over Rosario

Ell Klaverkamp, 30-7-2013
Na zo'n uitstapje kom je terug op de camping, neemt een duik in het zwembad om af te koelen, drinkt een glas rosé of een ijskoude biertje aan de lange tafel onderwijl babbelend met één van de andere gasten of checkt je email! Drie keer per week kun je heerlijk lui aanschuiven bij de lekkere maaltijden die Ernst voor je verzorgt! Voor een zeer redelijk bedrag zit je oh zo lekker te eten in de warme avond, onderwijl keuvelend met een lekker glas in de hand. Echt een supercamping!
A.van den Rijken, 3-6-2013
Laat je niet afschrikken door de wat minder goede weggetjes richting camping. Volg de rood/wit blauwe bordjes en je komt er vanzelf.
Henry, 31-10-2012
Op een kleine 20 kilometer ligt Monsaraz. Een schiiterend dorp, je moet het gezien hebben. Ook Vila Vicosa is zeer de moeite waard. Kijk eens even bij de VVV binnen, niets is te veel om je iets over hun stad te vertellen.

henkoostinga, 27-8-2012

1. Ernst. de campingeigenaar kookt zelf(en zeer verdienstelijk en smakelijk) voor zijn gasten. Als u een mensen-mens bent de tip om daarvoor (tijdig) in te tekenen. Want aan tafel komen de mooiste verhalen los en worden heel wat tips uitgewisseld. En dat gesprek gaat ook door de komende dagen als het tijd is voor een lekker koud biertje of glas wijn op de veranda.

2. Rond halfnegen wakker( het is 's nachts lekker koel en rustig) echt wakker worden in het zwembad en op de terugweg je brood mee!

henkoostinga, 26-8-2012
Als je een mensenmens bent: reserveer dan tijdig voor de maaltijd. Je leert daar de leukste mensen kennen en hoort de mooiste verhalen en tips. De avond vliegt om en bij het borreluur de dagen daarop heb je de mogelijkheid om de goede gesprekken nog eens voort te zetten.
J.Vermeulen, 8-5-2012
In de duidelijke en complete informatiemap van de camping staat alle relevante informatie op gebied van cultuur en bezienswaardigheden.

eigenaar Camping Rosário, 11-1-2012
Graag even een kanttekening bij de tip van Joost08. Op 1 maart gaat onze camping al open en begint ons voorseizoen. Al vele malen hebben we verwonderde gezichten gezien wanneer we moeten vertellen dat, juist in de maanden april en mei de camping met regelmaat vol is. Juist in die maanden raden we ten zeerste aan om uw aankomst een paar dagen van te voren bij ons te melden. We houden dan graag rekening met uw komst. Ernst & Irene Hendriksen, eigenaar Camping Rosário.
Joost08, 7-11-2011

In voorseizoen (juni) volop plek, in hoogseizoen reserveren.

Kan er wel heel warm worden.