Camping Rosario **

Camping Rosario
Rosario
9,2

74 reviews over Camping Rosario in het Nederlands

Superfijne camping, gastvrijheid, top!

Rietje, 1-6-2017

Mooi gelegen, erg schoon, goede sfeer, camping eigenaar doet er alles aan om het je naar de zin te maken.
Gereisd met partner in mei 2017

Prachtige camping in een schitterende omgeving

Menno Norder, 21-5-2017

Na enkele jaren weer terug op Rosario.En we waren verrast door vele vernieuwingen,.De bijzondere gastvrijheid van Ernst en Enrica Een goede visgelegenheid op loopafstand van de camping.De mooie staanplaatsen en de temperatuur zijn voor ons zeker een reden om volgend jaar terug te komen.Een aanrader!
Gereisd met partner in februari 2017

Fantastische camping

Ed Oldeman, 21-8-2016

Voor de 4e keer op Rosario. Ontvangst , verblijf, alles is OK. Veel te zien in de omgeving, een map met rondwandelingen en overige informatie is aanwezig in meerdere talen. Elke keer als we komen is er weer iets verbeterd. Ernst gaat maar door . Nu was de toegangsweg verhard gemaakt. 's Avonds (om de dag) wordt er gekookt voor ca. 10 personen maximaal , een drie gangendiner met vaak Portugese gerechten. Gezeten aan de lange stamtafel buiten op het terras krijg je echt het ultieme vakantiegevoel. Na afloop nog een zeupie maakt het compleet. Was er iets niet goed? Ik zou het niet weten en begrijp de negatieve ervaring van ene Henk een paar jaar geleden absoluut niet. Een 5 tussen allemaal tienen? Vreemd. Het is ver weg , maar komen we in Spanje/Portugal, dan gaan we zeker weer bij Ernst en Enrica langs.
Gereisd met partner in juni 2016

Rust!

Patrick, 27-6-2016

Prachtig kajakgebied met camping als startplaats

Rust, stilte, in een authentieke omgeving.

Echt een plaats om de batterijen terug op te laden.

Zo moet een camping zijn.

Dank je enrica en ernst voor het thuisgevoel

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Heerlijk thuiskomen

Ton Römer, 20-9-2015

Altijd als we in Portugal zijn lopen we voor een paar dagen met onze camper binnen bij Rosalio. We worden altijd hartelijk ontvangen, de accommodatie is puik.
Gereisd met partner in juni 2015

Graag tot volgend jaar

john wijngaerden, 23-8-2015

Perfect zwembad, goed verzorgde pizza's mmm. De kinderen hebben alle vrijheid en wij volledige rust. Prachtig uitzicht en heerlijke koele pilsjes.
Gereisd met partner in juli 2015

Prima stek

Rob en Yolande van Nisselrooij, 24-12-2014

Wij hebben in mei 2014 10 dagen op camping Rosario gestaan. De landelijk gelegen terrassen-camping heeft een mooi uitzicht over het stuwmeer en de omgeving, ruime plaatsen en een fijn zwembad. Het sanitair is goed en wordt prima schoongehouden. Een aantal dagen per week kun je inschrijven voor het gezamenlijke diner. Je wordt heel attent ontvangen door de eigenaar en een uitgebreide map met vele bezienswaardigheden in de omgeving wordt tijdens je verblijf ter beschikking gesteld. Een aanrader is onder meer om met de eigenaar mee te gaan op excursie naar een marmergroeve.

De natuur in de Alentejo-streek is prachtig en je kunt er leuke wandelingen maken. In het dorp is niet zoveel te doen . Brood kun je bestellen op de camping. Ook zijn er frites en kleine snacks te verkrijgen. Op het terras kun je genieten van een drankje. Kortom een prima stek.

Gereisd zakelijk in april 2014

Topcamping, voor wie van rust houdt .

Ed Oldeman, 30-10-2014

Voor ons een terugkomend genot. ( net als camping Sikia in Pilion, Griekenland) Mooi weer, prachtige omgeving, authentiek aardewerk in Sao Pedro de Corval ( waar HET Portugese aardewerk vandaan komt). Vele uitstapjes in de omgeving mogelijk. Het eten 's avonds aan de stamtafel, bereid door Ernst en Enrica, de camping eigenaars, is een ervaring , die je niet vergeet. Wij komen zeker weer, ondanks de afstand.
Gereisd met partner in augustus 2014

See you next year

Bert & Janet Schaap, 15-8-2014

Fijne, rustige camping met het "huiskamergevoel", gelegen in een prachtig deel van Portugal. Ruime en schaduwrijke plaatsen.
Gereisd met partner in juli 2014

Fantastische plek, zeer goede ambiance !

Netty en Gerard Overmars, 13-6-2014

Een tip die we onderweg van enthousiaste camperaars kregen, en een zeer waardevolle. Wat een leuke camping en wat een fijne ontvangst, net thuiskomen terwijl wij er nog nooit geweest waren. Ernst de eigenaar is een zeer hartelijke man met een goed gevoel voor humor. Alles was perfect, 3 x in de week koken voor zijn gasten, een geweldige leuke ervaring. Mede door Wim en Mineke, zijn steun en toeverlaat was alles, zeker ook het sanitair tip top in orde. Het was moeilijk om daar weg te

komen, heel gezellig en familiair. Ook prijs kwaliteit was dik in orde, zij verdienen de "hoffelijkheidspluim" voor dat alles wat zij voor hun gasten over hebben!!

Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rosario in Alandroal - Rosario, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rosario zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rosario scoort een 9.19 uit 10 op basis van 85 reviews.