Pension Agroturystyczny Pensjonat Rekreacyjno Wypoczynkowy

Pension Agroturystyczny Pensjonat Rekreacyjno Wypoczynkowy
Agroturystyczny Pensjonat Rekreacyjno Wypoczynkowy

1 review over Pension Agroturystyczny Pensjonat Rekreacyjno Wypoczynkowy in het Nederlands

Voor ons de perfect oplossing

Edwin, 1-11-2012

En voor Poolse begrippen net Pensioen.Je moet wel de cultuur kennen van Polen en niet voor LUXE gaan.Het is functioneel en de eigenaarresse en fantastische vrouw.Ontbijd goed,waren de einige vakantie gasten,de rest werkvolk die in de buurt aan de weg aan het werk waren.Mogelijkheid tot avond eten is er wel maar wij verbleven dan bij familie dus geen mening.Maar voor ons de goede oplossing ivm de familie bezoeken daar in de buurt en van niemand afhangkelijk willen wezen.Wij gaan er zejker weer heen.(tijdstip was September dus lekker rustig.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Agroturystyczny Pensjonat Rekreacyjno Wypoczynkowy in Sierakow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Agroturystyczny Pensjonat Rekreacyjno Wypoczynkowy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Agroturystyczny Pensjonat Rekreacyjno Wypoczynkowy scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.