Hotel Rozmaitosci ****

Rozmaitosci

1 review over Hotel Rozmaitosci in het Nederlands

Design Hotel midden in Pools natuurgebied

Bart, 1-6-2010

Absoluut geweldig hotel midden in een natuurgebied. Polen heeft een verrassende ontwikkeling doorgemaakt in de afgelopen 15 jaar, maar deze luxe had ik zeker niet op gerekend.

We zijn met een groep van 12 mensen in het hotel geweest en hadden het hotel voor onszelf gehuurd inclusief uitstekende bediening en een tweetal koks die uit de Poolse keuken kookten.

Ik zou dit hotel ook aanraken voor de zakelijke reizigers die in Poznan en omgeving moeten werken. Het is 30 km rijden van Poznan, maar voor de liefhebben van natuurlijk en een design hotel...dit is de keuze!

Gereisd met vrienden in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rozmaitosci in Murowana Goslina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rozmaitosci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rozmaitosci scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.