2 reviews over Hotel Agros in het Nederlands

wat ouder hotel

Hans45, 22-9-2015

aan verbouwing toe maar schoon

kamer ruim en douche goed en schoon

lift aanwezig

verder niets te doen

prima om te verblijven op doorreis

ontbijt goed

eten prijs/kwaliteit goed

Gereisd met vrienden in september 2015

Poolse buitenkant, doorsnee kamers

Isabelle, 3-11-2012

Nadat we op onze groepsrondreis een bezoek aan het Wolvennest in Gierloz brachten, hebben we hier de nacht doorgebracht. De buitenkant oogt Pools, de kamers zijn eerder doorsnee en eenvoudig. Het diner is smakelijk maar minimaal. Aan de graskant bij de parking staan enkele Poolse werktuigen/karren "tentoongesteld". Verder valt er in de directe omgeving niet meteen iets te beleven. Op het ontbijtbuffet lag er net iets meer geserveerd (pistolets, Engels ontbijt, stukjes kwark) dan op een standaard Pools ontbijtbuffet. Nadeel: dit was 1 van de vele hotels op onze groepsrondreis waar geen fruit werd geserveerd! De bediening was vriendelijk, het/de plaatselijke restaurant/bar wekte een gezellige indruk; dus kon het er voor ons als "doorgangshotel" wel mee door!
Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agros in Ketrzyn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Agros scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.