Vakantiepark Slonce Mazury

• Onderkomen8,0

1 review over Vakantiepark Slonce Mazury in het Nederlands

Onverwacht mooi!

Neli Tichelaar, 5-3-2014

Afgelopen jaar ben ik voor het eerst in Polen op vakantie geweest. Bij Polen had ik altijd het idee dat het grijs en grauw eruit zou zien en dat huizen in oude en slechte staat zouden zijn. Toen een vriend van mij vroeg om mee te gaan, had ik eerst ook grote twijfels.

Mijn mening is compleet veranderd. Polen blijkt vele gekleurde huizen te hebben en heeft schitterende natuur! Wij zijn naar vakantiepark Slonce Mazury geweest. Hier hebben we een huisje gehuurd voor 2 personen. We waren maar € 25 euro per nacht kwijt. Dat komt neer op € 12,50 euro per persoon, per nacht. Kamperen is zelfs duurder! De huisjes zijn wat primitief maar de locatie, activiteiten, faciliteiten, het eten en met name de prijzen maken het echt te moeite waard er eens heen te gaan.

Sinds kort hebben ze een Nederlandse website en facebook, ik zou zeggen, neem een kijkje en verbaas uzelf hoe mooi Polen eigenlijk is!

Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Slonce Mazury in Dzwierzuty, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Slonce Mazury zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Slonce Mazury scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.