Camping Kotarz

Camping Kotarz
Kotarz

1 review over Camping Kotarz in het Nederlands

Leuke Poolse camping in een mooie omgeving

Josee Booij, 13-9-2015

Afgelopen zomer zijn wij naar Polen gegaan en zijn wij bij camping Kotarz beland, daar hebben we 13 nachten gestaan. De eigenaar liet ons de camping zien, welke bezet werd door alleen maar Polen. We hebben een heerlijk verblijf gehad.

Het is wel een echte Poolse camping, waar je je absoluut welkom voelt. Het sanitair is wat je voor de prijs kunt verwachten (wij stonden met 2 pers. incl. tent, auto, elektra voor € 8,50 per nacht) en wordt een aantal keer per dag schoon gemaakt. Vlak bij de camping is een riviertje waar je wat verkoeling kunt zoeken, voor vissers: je mag hier alleen met een vergunning vliegvissen.

Auschwitz is 45 minuten rijden (reserveren aanbevolen), Krakau is 1 uur en 45 minuten. In het dorp zijn diverse restaurants en supermarkten.

Leuke camping voor mensen die van basic campings houden.

Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kotarz in Brenna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kotarz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kotarz scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.