Camping Pod Debowcem ****

8,6

7 reviews over Camping Pod Debowcem in het Nederlands

Heerlijke, rustige camping.

G. Stavenga, 22-8-2017

Nette camping, ruime plekken. Sanitair is uitstekend. Er is een klein zwembadje. Verschillende nationaliteiten, variërend van jong tot oud. Vlakbij de camping aan de ene kant een mooi klimpark en een stoeltjeslift. Aan de andere kant van de camping op

loopafstand een gondel en een kleine rodelbaan. Er zijn diverse, bewegwijzerde wandel- en fietsroutes. Bakker en supermarkt op ongeveer 1 á 1,5 kilometer. De stad Bielsko-Biala vonden wij niet heel bijzonder. Auswitsch is een klein uurtje rijden, prima te doen. De stad Krakau en de zoutmijn van Wieliczka is bijna 2 uur rijden. Wij boekten een hotelovernachting in Wieliczka om een bezoek aan Krakau en de zoutmijn te combineren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Rustige geweldig gelegen camping

w. De vente, 28-7-2015

Bijzonder mooi gelegen camping. Mooie plekken zeer rustig geweldig ruim schoon en splinternieuw sanitair. Restaurant op camping goedkoop en super lekker. Vlak bij gondel en groot en goedkoop supermodern winkelcentrum. Wij komen hier terug!!!!
Gereisd met partner in juli 2015

Prima camping

Eleonora, 16-9-2012

Ruime plekken. Vriendelijke eigenaar die behulpzaam is.

Prima sanitair. Wij kregen een sleutel van de eigenaar. Goed wandelgebied.

Vlakbij zijn wat kleine supermarktjes. Op een paar kilomter is de stad met alle winkels die je maar kan bedenken.

Je rijdt makkelijk naar Tjechie. Krakow is wel erg ver. Voor kinderen is er weinig.

Gereisd met vrienden in september 2012

nette camping

wieger, 16-9-2012

Ik heb hier met een tent gekampeerd en we hebben ons uitstekend vermaakt.

De camping ligt wel aan de verkeerde kant van bielsko-biala, want je moet bijna elke trip die je maakt door de stad heen. De campingbaas is erg behulpzaam en loopt af en toe voorbij met zijn Duitse herder. De camping is omheind met een hek en de plaatsen zijn afgezet met bomen. Je kunt ook eten op de camping maar dat hebben wij niet gedaan. De omgeving is prachtig en je kunt er heel mooi wandelen en fietsen. Austwitch ligt op een uurtje rijden en Krakow is 1,5 uur rijden (ze zijn druk met de weg bezig dus dat gaat straks sneller).

De camping heeft fantastisch sanitair en dit word elke dag schoongemaakt. Het is wel een echt doorreis of uitvalbasis camping want er is voor kinderen niks te doen.

De camping kan ook worden gebruikt voor het parkeren maar daar heb je geen last van want tegen de avond is alles weer weg.

Gereisd met partner in september 2012

rustige camping in een mooi gebied

trieny, 8-9-2009

We kwamen aan op een zondag en dachten eerst op de verkeerde plek beland te zijn. De camping stond tjokvol met auto's. Het bleek dat de camping ook gebruikt werd als parkeerplaats voor de dagtouristen. 's Avonds werd het dan ook weer rustig. Sanitair is prima, wel lastig dat je als je naar het toilet moet steeds je sleutel moet zoeken. Eten kun je bij een restaurant op 5 minuten lopen en met een mooi uitzicht op de stad. Vlakbij de camping kun je met de kabelbaan naar boven om daar te gaan wandelen. Auschwitz ligt op een uurtje rijden.
Gereisd met partner in augustus 2009

Leuk

J.P.Koldewijn, 11-8-2008

Leuke rustige camping met "geen flauwekul" douchen die je bijna plat kunnen spuiten. Mooi terrassen terrein dat op zondagen ook dienst doet als parkeerterrein voor wandelaars die de bergen intrekken. Het terrein wordt goed onderhouden. Jammer dat de bar niet beter benut wordt want eten kan je er niet.

De stad is goed bereikbaar met de auto en heeft zijn charmes. De boel is hier nog niet gepolijst voor de toeristen dus grauw en mooi gaan hier goed samen. Ten zuiden ligt een toeristisch gebied met het beskidengebergte

Gereisd familie in juli 2008

Syberen J. de Jong, 2-3-2008

Wij zijn hier vele jaren geweest met vakantie en/of op doorreis. Een prima camping op een mooie plek. Redelijk dichtbij het centrum van de stad. Goed met de bus bereikbaar.
Gereisd met partner in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pod Debowcem in Bielsko-Biala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pod Debowcem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pod Debowcem scoort een 8.64 uit 10 op basis van 9 reviews.