Hotel Qubus Gdansk ****

8,7

6 reviews over Hotel Qubus Gdansk in het Nederlands

Echt fantastisch

Geert, 13-11-2016

Gastvrij en vriendelijk, prima kamer en prima ontbijt en diner.

Gezellige bar voor een nazit met de groep.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Goed hotel voor een stadsbezoek.

., 30-9-2013

Aanbevelenswaardig hotel voor een stadsbezoek met een uitstekend en zeer veelzijdig ontbijtbuffet. Aardig en behulpzaam personeel. Prima kamergrootte (veel stadshotels hebben wel vaak kleinere kamers). Modern ingericht en schoon. De ligging vlakbij de rivier is erg mooi, maar er komt luid verkeerslawaai van de nabijgelegen brug. Vermeldenswaardig: een rondvaart op de rivier en in de haven van een uur lang inclusief!
Gereisd anders in september 2013

Zeer centraal gelegen hotel in de stad Gdansk.

., 17-9-2013

Het hotel is centraal gelegen, waardoor je de stad te voet kan gaan bezichtigen. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en zeer goed. Een kort boottochtje is ook gratis beschikbaar. Wifi is er ook inclusief.
Gereisd anders in september 2013

Zeer goed hotel -7 minuten wandelen naar de oude s

., 25-8-2013

Aangenaam verrast, zeer goed hotel, kamers en badkamer waren groot en schoon, elke dag twee gratis flesjes water op de kamer, het hotel biedt de gasten een gratis boottochtje aan op de kleine boot van het hotel, niet in alle kamers is er een kluisje - dat moet je bij de receptie aangeven of je kan een kluisje aan de receptie gebruiken. Aangezien wij ons programma in en rond Gdansk niet afgemaakt hebben, zullen we nog eens naar Gdansk terugkomen en zullen we dit hotel kiezen.
Gereisd anders in augustus 2013

Hotel eerder voor business geschikt.

., 20-8-2013

Hotel prima. Rit met de Qubus taxi is ons goed bevallen. Ontbijt vonden we behoorlijk duur voor Poolse begrippen.

Hotel met super ontbijt.

., 18-8-2013

Het hotel is werkelijk heel mooi gelegen. Het ontbijt was het beste, wat ik ooit in een 4 sterren hotel gegeten heb. Enige minpunt is de enige drukke straat, die men bij geopende ramen hoort. Toch heb ik super geslapen. De clou was de boot van het hotel, waarmee we op zondag van 12 tot half 2 een tocht naar Westerplatte gemaakt hebben.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Qubus Gdansk bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Qubus Gdansk in Gdansk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Qubus Gdansk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Qubus Gdansk scoort een 8.71 uit 10 op basis van 6 reviews.