Hotel Intercontinental Warschau *****

Hotel Intercontinental Warschau
Intercontinental Warschau
9,1

9 reviews over Hotel Intercontinental Warschau in het Nederlands

You get what you see and pay for

ad, 7-1-2012

Dit is een typisch 5 -sterren zakenhotel.

Weinig coleur locale, echter verder niets op aan te merken.

Centrale ligging midden in centrum.

De wat hogere etages bieden ruim uitzicht over Warschau en alle kamers zijn rustig.

Prima Zwem- en saunamogelijkheden, evenals Fitness en Wellness.

Gereisd zakelijk in april 2011

Erg Matig

Robert, 23-12-2011

Van een 5 sterren hotel mag je toch wel verwachten ze een piccolo hebben die de bagage naar je kamer brengt?

Deze is niet aanwezig.

Verder was de badkamer kapot en maakte de kraan een hard tikkend geluid en schuddende bewegingen.

Verder een zeer slechte manier om de temperatuur te gelen of het was opeens heel warm of heel koud.

Omdat ik allergisch voor airco ben ben ik nu al 5 dagen ziek hiervan er was geen mogelijkheid hem uit te zetten.

Ik verga van de hoofdpijn. Ook wat het niet mogelijk te luchten door een raampje open te zetten.

Personeel wat vriendelijk zoals je mag verwachten.

Het hotel heeft een eigen kiosk.

Ruime mogelijkheden tot eten en een mooi zwembad.

Gereisd zakelijk in december 2011

wauw

Wil, 17-6-2011

kei leuk, het was erg lekker weer en goede service
Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Intercontinental Warschau bij:

Probeer de jacuzzi op de 32e verdieping!

Edwin, 27-5-2010

Een top hotel midden in het centrum van Warschau. Prima kamers, alles prima verzorgt. Als je 's ochtends weg moet voordat het restaurant opent maken ze zelfs een ontbijt-pakketje voor je klaar! Helemaal top, prima service. Als je hier verblijft moet je zeker het zwembad en de jacuzzi op de 32e verdieping uitproberen! De ruiten lopen er van plafond tot vloer en je kijkt direct op het centrum van Warschau met vlak voor de raam het Palast Kultury. Echt schitterend.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Top Hotel maar ongeïnteresseerd personeel!

Max, 14-4-2010

Deel 2

De badkamer was ruim en had een bad en een regendouche. De douche verloor regelmatig zijn druk en temperatuur . De temperatuur ging 2 seconden warm en 2 seconden koud. Ik heb er dus geen gebruik meer van gemaakt. In de andere kamer was er een enorme last van een draaiende ventilator in de badkamer die we niet konden uitschakelen.

Het ontbijt in de lounge was zeer goed en uitgebreid ! De bediening viel mee maar we moesten wel vaak vragen om het brood bij te vullen. Lege borden werden zeer snel afgeruimd. De lounge heeft 2 computers en Gratis Wifi in de lounge en in de Club kamers. De lounge opent in de weel om 06.30 en in het weekend rond 08 uur. Er staat een grote koelkast met bier en frisdranken ter beschikking. Ook is er heel de dag wijnen en sterke dranken beschikbaar.

De lounge sluit blijkbaar héél stipt om 21.00 uur.Om 20.59 komt de onvriendelijke mevrouw rond om te zeggen dat de lounge al aan het sluiten is en om 21.02 gaat het slot op de koelkast en gaat het licht uit!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Top Hotel maar ongeïnteresseerd personeel!

Max, 14-4-2010

Deel 1

Arriveerden via de trein vanuit Krakau. Het hotel was niet zo makkelijk te vinden vanuit het station, het was verborgen achter een groot shopping center waar ook het Hard Rock Cafe zich bevind.

We kwamen na een paar minuutjes aan in de lobby. We gingen naar de receptie om on in te checken en we werden geholpen door een zeer onvriendelijke stagiair. Hij kende weinig Engels en wees ons er verschillende malen op dat de check in tijd pas 14 uur was . Hij keek niet eens of de kamers al vrij waren !

We hadden 2 Club kamers geboekt dus we zijn dan maar naar de Club Lounge gegaan op de 41ste verdieping. Achter het bureau zat een vrouw, waarvan ik de naam niet kon lezen,. Ze was niet echt geïnteresseerd en keek niet eens wie binnen kwam. We probeerden ons in te checken en onze kamer was al lang vrij ! Onze kamers waren een paar meters van de lounge verwijdert op de 41ste verdieping.

De kamers waren erg ruim en hadden een mooi zicht over de Oude Stad van Warschau .

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Perfect hotel

Thomas , 8-12-2009

Perfect hotel voor een weekend Warschau. Wij hadden een kamer op de 35e verdieping met uitzicht op het kultuurpaleis. Prachtig!

Zeer centrale ligging naast metro, CS en winkelcentrum. Prima en schone kamers, mooie badkamer. Prima ontbijt met harpiste ( behalve op zondag ).

Gereisd met partner in december 2009

Absolute TOP

Bjorn Van Win, 6-2-2009

We logeerden op de 26ste verdieping. De kamers zijn bij wijze van spreken loften. Groot en van alle moderne comfort voorzien. Zwemmen doe je op de !!!48ste!!! verdieping. Terwijl je geniet van een verkwikkend bubbelbad heb je een ongelooflijk zicht over Warschau. Het hotel is gelegen vlak over het Cultuurpaleis en heeft de ING-tower en het centraal station als buur. Het hotel bezit een prachtig staaltje van hedendaagse architectuur. Voor de prijs hoeft je dit hotel zeker niet te laten. Tip: ga tijdens het weekend, in de week wordt dit hotel bezocht door zakenmensen en gaan de prijzen flink de hoogte in.
        Gereisd met vrienden in februari 2009

Zeer goed hotel met uitstekende accomodatie

Stefaan Broeckaert, 25-1-2009

Hotel perfect gelegen tegen over het cultuurpaleis.

Prachtige fitness en wellness ruimte (zwembad op 43ste verdiep)

Fireda + downtown restaurants zijn zeer goed

Gereisd zakelijk in januari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Intercontinental Warschau bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Intercontinental Warschau in Warschau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Intercontinental Warschau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Intercontinental Warschau scoort een 9.06 uit 10 op basis van 14 reviews.