Hotel Olecki ***

8,7

13 reviews over Hotel Olecki in het Nederlands

Toplocatie, goed hotel.

Marian, 21-8-2016

Goed hotel, per email gevraagd voor een kamer op de begane grond, was mooi geregeld. Er is geen lift ook niet naar het Restaurant. Het Restaurant en bar zijn tot 22.00 uur open. Ontbijt is gratis en goed. Het eten in het restaurant is goed en spotgoedkoop, neem gerust een 3 gangen diner. De drank aan de bar is ook goedkoop. Er is airco en een koelkastje op de kamer. Ligt meteen aan de overkant van Auschwitz.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

goed,kampbezoek

thys, 18-7-2016

telefoon op kamers werkte niet

geen lamp in nachtlampje

wc bril stuk

en kamer mag wel geverfd worden,muren zijn vuil

personeel aan onthaal zou meertalig moeten zijn en de talen echt beheren

keukenpersoneel en eten heel goed

Gereisd met vrienden in juli 2016

goed hotel

cloontjegroen4, 22-3-2014

het is een mooie hotel heeft een nete uitstraling.

het uitzicht is gewelidig kijkt op een parkeerplek uit.

er rijden best wat autos lang het hotel.

het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. niet al het personeel spreekt goed engels.

de prijs kwalitijd verhoding is goed, wel iedere ochtent een ander ontbijt soms wat uigebreid soms wat minder.

er waren in de buurt wel veel restant maar sloten allemaal op 6 uur. het restaurant in het hotel is savonds wel pen.

de kamers werden iedere dag opervlaking schoon gemaakt wel ieder dag schoone bedegoed en handoeken.

de kamer waren toe aan een likje verf (zwarte strepen op muren)

er is voor kinderen niks te doen in het hotel

Gereisd anders in maart 2014

Prima hotel voor bezoek aan Auschwitz Monument

Michel, 6-10-2012

Hotel met degelijke kamers, prima badkamer. Uitstekend hotel bij bezoek aan het voormalige concentratiekamp Auschwitz. Kamp ligt recht tegenover dit hotel. Auswitsch-Birkenau ligt op ca. 3 km maar is te bereiken met gratis pendelbus. In hoogseizoen is kamp tussen 10-15 uur alleen met gids te bezoeken vanwege de enorme drukte. Voordeel van dit hotel is dat u buiten deze uren altijd nog even op uw gemak naar kamp kan. Toegang is gratis (zonder gids). Ontbijt is simpel, maar voldoende. Over koffie s al genoeg gezegd, maar oploskoffie krijg je in meer hotels is voormalige oostblok. Hebben 's avonds eerlijk gegeten (engelse menukaart, gewoon even naar vragen). Kortom, als u naar Auschwitz wilt, boeken!!

Goed om te weten:

Er is geen Wifi in hotel. Van de meeste kamers was en tijde van ons verblijf de airco kapot. Naast kamp is er in de directe omgeving niets te doen

Gereisd met vrienden in augustus 2012

goed hotel op een historische locatie

Remco, 5-5-2012

het hotel ligt letterlijk tegenover het kamp Auschwitz. Met een bewaakt parkeer terrein. Je loopt letterlijk vanuit het hotel naar het kamp toe.

goede bediening, goede bedden.

Kortom prima plaats om tot rust te komen na alle indrukken in de kampen.

Gereisd met vrienden in mei 2010

Uitstekend hotel

Kloppenburg, 7-4-2012

Goed hotel en uitstekende ligging om het kamp te bezichtigen. Waren met de auto en deze kon op de parkeerplaats bij hotel blijven staan. Je steekt de straat over en sta bijna in het kamp.. Kamers zijn netjes en het eten is goed. Zeker een aanrader.
Gereisd met partner in april 2012

zeer goed Hotel.

thea0406, 18-9-2011

Hotel Olecki OSWIECIM/Auswitschitz is ,n zeer gastvrij goed modern en zeer schoon Hotel,Met vriendelijk behulpzaam personeel.

Het eten is er prima de prijsverhouding is zeer goed,(goedkoop.)Het hotel ligt recht tegenover het concentratiekamp,je hoeft alleen maar de straat over te steken.Kortom goede ligging mooie omgeving,waren met ,n groot deel van de Fam;en zijn allemaal uiterst tevreden,was alleen te kort.

We komen hier zeker terug.

Gereisd met vrienden in september 2011

Super locatie

Reinier, 16-8-2011

Oswiecim wordt natuurlijk voornamelijk bezocht om het museum te bezichtigen (Auschwitz). Dit hotel ligt er recht tegenover, en is voor poolse begrippen luxe. Goed eten, uitgebreid ontbijtbuffet etc. Wij hadden suite genomen omdat we met twee kinderen reisden (4 personen totaal), en dan ben je nog onder de € 100,- klaar. Kortom Super.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Geweldig hotel

Harry en Krystyna, 9-7-2011

Hotel gekozen omdat wij naar het auswitsch museum gingen wat ik al 30 jaar van plan was. Gewoon een heel net, schoon en goed hotel waar het prima vertoeven is. Een prima uitvalsbasis wanneer je naar Auswitsch of Birkenau wil gaan. Zelf zijn wij met het vliegtuig gegaan en ben je in 1.5 uur in Polen. Het hotel had voor ons een taxi geregeld die ons netjes naar het hotel bracht. (70 Euro) Alles prima geregeld. Wij zijn maandag's gearriveerd en woensdag's terug gevlogen. Perfect.
Gereisd met partner in juni 2011

Prima hotel!

Kim, 1-11-2010

In okt. 2010 heb ik een nacht overnacht in dit hotel. Het hotel is ideaal wanneer je een bezoek wilt brengen aan het Auschwitz museum. Vanuit het slaapkamerraam kun je het museum zien liggen. Prima hotelkamers, gezellig restaurant beneden, super locatie. De broodjes worden niet meer aangevuld wanneer ze op zijn bij het ontbijt, dat is jammer. Verder een tophotel voor echt een spotprijs.
Gereisd met vrienden in oktober 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Olecki bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olecki in Ozwiecim (Auschwitz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olecki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Olecki scoort een 8.67 uit 10 op basis van 29 reviews.