Hotel Galicja ***

9,2

31 reviews over Hotel Galicja in het Nederlands

Mooi Hotel

Paraschakis, 17-6-2017

Dit Hotel bied wat je nodig bent, ruime mooie kamers met top bedden en een zitje, je kan koffie en thee maken. Grote Douche en cabine. Wij hadden smorgens een fijn ontbijt met lopendbuffet.Restaurant kan je ook sávonds heerlijk eten.Snelle nette bediening. Het spa gedeelte was ook erg fijn lekkere sauna en rustplek. S'nacht bewaking voor de auto. Top Hotel!!
Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

“Een Geweldig hotel vlakbij beide Auschwitz kamp

Johan, 10-4-2017

Vriendelijk, behulpzaam en zeer enthousiast personeel; een erg mooie wellness, met o.a. jacuzzi en 3 verschillende sauna's; héérlijk eten in de 2 restaurants; een ongelooflijk lekker en uitgebreid ontbijtbuffet; een erg gezellige kelder-bar en een ongelooflijk goede prijs-kwaliteit verhouding!
Gereisd met vrienden in april 2017

Prima hotel

Chrisje, 20-8-2016

Prima hotel. Je hebt een oud en nieuw gedeelte. Het nieuwe gedeelte heet hotel galicja superior welness & spa. Wij bevelen deze aan. Wij maakten gebruik van een familiekamer. Deze zag er goed uit, inclusief balkon. Het nieuwe gedeelte mag gratis gebruik maken van de spa, wat wij dan ook gedaan hebben. Ook leuk voor onze dochter van 8. Prima uitvalbasis voor Auschwitz...je bent er zo. Ontbijt eveneens op orde. Ook overdag en 's avonds eetgelegenheden. Eten 's avonds is niet hoogstaand. Ozwiecim (de plaats) zelf vonden wij niet veel voorstellen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

geweldig

bergenhenegouwen, 8-9-2015

wanneer we weer naar auschwitz gaan zullen wij zeker dit hotel weer gaan bezoeken
Gereisd met partner in september 2015

zeer goed hotel

william de moor, 16-8-2013

zeer goed hotel, alle voorzieningen zijn aanwezig. Zijn geld waard. Het hotel heeft een oud en een nieuw gedeelte. Personeel is heel vriendelijk. Heel wat beroemdheden verbleven er al. Enkele namen : Prins Willem-Alexander en Jacques Chirac.De laatste verbleef er in 2006 toen hij nog president was van Frankrijk.

Parking is voorzien van camerabewaking. Het ontbijt is eenvoudig maar lekker.

Fruitsap, youhurt, kaas, hesp , eieren gebakken, smeerkaas, enz., eigenlijk veel te veel. Verbleef er van 12 tot en met 15 augustus 2013.

Gereisd met partner in augustus 2013

Fantastisch hotel.

Mat Cox, 8-7-2013

Algemeen een zeer goed hotel.

Vriendelijk personeel spreekt engels en soms duits.

Ontbijt was zeer goed en ruim voldoende.

Goed en goedkoop eten in het restaurant. We konden gelukkig buiten zitten

met eten.Drie overnachtingen geboekt voor een zeer schappelijke prijs.

Dit voor een bezoek aan Auschwitz Birkenau. Was zeer indrukwekkend.

Gereisd met partner in juli 2013

Een super hotel met dito service

Annemieke, 17-3-2013

Prachtige kamers met goed ontbijt, lunch of diner kan in verschillende restaurants voor zeer weinig geld. De sauna is prachtig en schoon.
Gereisd met partner in maart 2013

prachtig

Cynthia, 15-2-2013

wij zijn hier heen geweest omdat wij beide auschwitz birkenau wilden bezoeken.

Het hotel is prachtig wij hadden een kamer geboekt in het superior gedeelte. de kamers, de spa, het eten, werkelijk geweldig, en een prachtige thuishaven na een zeer indrukwekkend bezoek aan auschwitz.

de kwaliteit van het eten was super, en de spa was zeer modern.

Gereisd met partner in maart 2012

perfect hotel

Wolf van Gemert, 25-9-2012

Ivm bezoek aan Auschwitz bij dit hotel terecht gekomen, vooraf veel informatie gekregen over mogelijkheden.

Normaal schrijf ik niet zo snel een ervaring maar dit hotel is een goede referentie meer dan waard en zal ik ook zeker aanbevelen. bij vrienden.

Gereisd met vrienden in september 2012

Super goed hier is de klant nog klant!

konnie39, 21-8-2012

Stijlvol, klassiek ingericht hotel. Eenheid van stijl tot in de details. Rustige, sfeervolle muziek in gangen en (desgewenst) badkamer. We hadden een schitterende suite op de eerste verdieping met apart salon, groot terras en prima twinbedden. Bureau. Afzonderlijke kaptafel. Uitstekende inloopdouche. Kleine koelkast (geen mini-bar). Prima voorzieningen in de kamer, incl. dagelijkse aanvulling van toiletartikelen, snoepjes en mineraalwater. Gevarieerd ontbijt. Uitstekend restaurant. Beveiligde parking.
Gereisd met partner in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Galicja bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galicja in Ozwiecim (Auschwitz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galicja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Galicja scoort een 9.2 uit 10 op basis van 32 reviews.