Aparthotel Stare Miasto

Aparthotel Stare Miasto
Stare Miasto

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Stare Miasto bij:

1 review over Aparthotel Stare Miasto in het Nederlands

Perfect hotel

holta1109, 11-5-2013

Aparthotel Stare Miasto in Krakow is een hotel met fraaie kamers. Kamers voorzien van tv, koelkast etc. Zijn eigenlijk appartementen. Ontbijt is bij restaurant naast hotel. Betreft keuzemenu maar is in een van de beste restaurants van Krakow. Ziet er van binnen allemaal fantastisch uit al wordt er nog wel volop gerenoveerd. Wij hebben daar niet echt last van gehad al was het her en der soms wat stoffig. Meisjes aan de receptie waren super vriendelijk, behulpzaam en spraken allemaal perfect Engels. Ligging is ideaal. Midden in de stad op 100 meter van het marktplein. Minpuntje: kamerinventaris wat knullig, gordijnen.....mwah... Maar verder echt een aanrader als je in Krakow wilt verblijven. Als wij ooit weer naar Krakow gaan boeken wij zeer zeker weer dit hotel.
Gereisd met partner in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Stare Miasto in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Stare Miasto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Stare Miasto scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.