Hostel Moon

Moon

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Moon bij:

1 review over Hostel Moon in het Nederlands

Goedkoop, en dat merk je aan alles!

R. Eilander, 24-4-2012

3 nachten in dit Hostel verbleven (Er zijn 2 lokaties in Krakau. Deze review betreft lokatie Senatorska).

Kamers op zich zijn voldoende ruim maar bieden geen zitgelegenheid (geen stoel aanwezig). Bedden kraken enorm. op de 2e nacht al door de lattenbodem heen gezakt (Ik weeg met mijn 1,82m 74kg, dus daar kan het niet aan liggen). Het sanitair is verouderd, maar wordt redelijk schoon gehouden. Vloerbedekking zit vol met vlekken. Verwarming is niet instelbaar. waardoor de kamer al snel erg warm wordt.

Betaling dient bij aankomst te gebeuren, wat op zich prima is, maar niet volgens de door hen gebruikte koers!!! Welke flink afweek t.o.v. echte koers. Gelukkig kun je ook in euro's betalen.

Er zijn in Krakau voldoende goedkope goede lokaties. Voor mij geen Moon-Hostel meer.

Gereisd met vrienden in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Moon in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Moon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Moon scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.