Hotel Eden ***

Eden

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eden bij:

3 reviews over Hotel Eden in het Nederlands

Leuk hotel op leuke plek

Rieke, 15-2-2012

Hotel Eden is een degelijk hotel. Niet super de luxe en helaas had ik met mijn vriend 2 aparte 1 persoonsbedden. Aan elkaar schuiven had helaas geen zin, want er bleef een gleuf van zo'n 10 cm.

Verder prima hotel. Goed ruim ontbijt in bijzondere kelder met gewelven.

Sauna is prima voor 2 personen incl. heeel koud dompelbad. Wel even reserveren van te voren.

Gratis WIFI, alleen op kamer slecht bereik. In lobby is het bereik prima.

In lobby ook faciliteiten voor gratis koffie en thee.

In de buurt heb je diverse leuke restaurantjes waar het eten prima is.

Gereisd met vrienden in november 2011

Aanrader

veronique_biunkens, 2-8-2011

Kasimierz is de beste buurt om te verblijven: leuke resto, café, winkeltjes, veel te bezichtigen. Op wandelafstand van het centrum en van het ghetto (Schindler en modern museum), goedkoop met taxi. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, goed niveau Engels. Buiten de evidente trekpleisters hadden ze weinig kennis, maar zochten alles voor ons op op internet en regelden privé-gids. We hadden volgens het personeel de mooiste kamer (121): heel mooi, heel ruim, kamer met eigen living. Ik denk wel dat 't bij warm weer heel warm moet zijn: geen airco en zelfs bij regenweer drukkend in de kamer. We zaten aan achterkant, dus konden slapen met raam open. Spijtig wel dat er geen internationale TV-kanalen waren. Joods traditioneel bad bleek niet toegankelijk voor niet-joden: misschien wel logisch, maar dit was niet zo gecommuniceerd en dus kleine tegenvaller. Fijn te weten dat hotel bewoond en gerund wordt door oorspronkelijke Joodse eigenaars.
Gereisd met partner in juli 2011

Goed degelijk hotel goed eten weinig geld

Mariël Notten, 3-1-2010

Het hotel ligt in de Joodse wijk. Het centrum van Krakau was ongeveer 15 min. De kamers waren ruim met een grote badkamer en het was erg schoon. Het ontbijt was erg uitgebreid. Wij betaalden voor een 2 pers kamer met ontbijt voor 3 nachten €140,-.
Gereisd met vrienden in november 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eden scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.