Camping Camping nr 261 "Stoneczny"

Camping Camping nr 261 "Stoneczny"
Camping nr 261 "Stoneczny"
5,1

Matig

4 reviews over Camping Camping nr 261 "Stoneczny" in het Nederlands

Even een opmerking

Pieter, 31-8-2011

Graag plaats ik even een opmerking over de Poolse beoordeling van de camping, waardoor het totaalcijfer matig is. Deze mensen zijn in de eerste week van augustus geweest. Dat is de enige week in de het jaar dat je deze camping inderdaad moet mijden. Er is dan een muziekfestival en zit het vol met (vaak drinkende) jongeren. Komt jaarlijks terug. Buiten deze week is en blijft het een superplek!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

En nu met de kinderen geweest

Pieter, 26-7-2010

En weer in Slawa geweest. Deze keer waren ook onze kinderen van 8, 11 en 13 jaar mee en ook zij vonden het hartstikke leuk hier.

We blijven het onbegrijpelijk vinden dat er zo weinig landgenoten dit oord bezoeken.

Deze keer zagen we er maarliefst '3'. Verder heel veel Polen, dus erg gezellig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Weer geweest!

Pieter, 11-8-2009

We zijn deze zomer weer op deze camping geweest! En nu was het er redelijk druk met Poolse strandgasten, maar het was een enorm succes! De camping ligt er ook bij drukte goed bij en het sanitair is steeds redelijk schoon.

Het is een goede Poolse camping optima forma. De camping biedt zeer veel vertier, ook voor kiinderen. In het weekeinde staat er een kleine kermis, je kan er skelters huren en een eenvoudige maaltijd genieten.

Kampwinkel aanwezig.

Het meer is prachtig, zeker bij avondlicht(zie de foto's).

Een echte aanrader om echt op z'n Pools te kamperen.

Gereisd met partner in augustus 2009

Mooie camping aan schitterend meer

Pieter, 1-6-2009

Verrassend mooie camping, goed onderhouden. De camp;ing ligt op een heel groot terrein aan een fantastisch meer. Er is van alles te beleven: Strandje aan meer met slingerglijbaan, vele winkeltjes en kiosken, visbarbecues.

Je kan er vissen en ook je eigen boot aanleggen aan één van de steigers.

Het leuke van deze camping is, dat het allemaal echt Pools is, maar wel schoon en netjes.

De prijs/kwaliteit is bijzonder. Wij stonden in mei 2009 met zijn tweeën, een tentje en de auto voor nog geen 5 euro. Men vertelde ons dat er in het hoogseizoen geen hogere prijzen worden berekend.

Ook bungalowverhuur.

Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camping nr 261 "Stoneczny" in Slawa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camping nr 261 "Stoneczny" zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Camping nr 261 "Stoneczny" scoort een 5.1 uit 10 op basis van 12 reviews.