Bed and Breakfast Gospodarstwo Agroturystyczne Leśniczówka

Bed and Breakfast Gospodarstwo Agroturystyczne Leśniczówka
Gospodarstwo Agroturystyczne Leśniczówka

1 review over Bed and Breakfast Gospodarstwo Agroturystyczne Leśniczówka in het Nederlands

Geweldig; rust, ruimte, natuur; gastvrijheid

rpww3, 18-8-2015

We zijn hier bijna een week geweest. Als je geheel tot rust wilt komen, is DIT de aanrader. We waren nog nooit eerder in Polen geweest, dus even wennen. Ze komen niet op je kamer. Dus volgende keer zelf vragen om handdoeken wissel en wcpapier aanvullen. De gastvrijheid is ongekend. Wel oppassen voor de hondenpoep van hun 5 jachthonden. Die wordt niet meteen weg gehaald. Je kunt er 3x per dag eten als je wilt voor erg weinig. Ongeveer 4 euro per maaltijd. Ook kun je 4 km verderop naar Boczow naar een restaurant Motel u Olka, waar je lekker kunt tafelen, ook voor 4 euro per maaltijd. Dat is wat wij het meest gedaan hebben. Er is een bijzonder zuiver zwemwater op 600 meter afstand, heerlijk gezwommen. Als we nog eens naar Polen gaan, gaan we zeker hier naar toe. Zorg alleen wel voor een vertaal app, want ze spreken ietsje Duits, verder alleen Pools.
Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Gospodarstwo Agroturystyczne Leśniczówka in Boczow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Gospodarstwo Agroturystyczne Leśniczówka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Gospodarstwo Agroturystyczne Leśniczówka scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.