Matig

1 review over Hotel Zajazd Marta in het Nederlands

Aardige mensen, slechte kamers

Jolanda, 27-5-2010

Hotel Zajazd Marta heeft drie sterren. Wij vragen ons af wie deze sterren uitdeeld? Of bepaald de eigenaar zelf hoeveel sterren ze waard zijn. De mensen hier zijn echt super aardig. Het restaurant was gesloten i.v.m. een happening de dag erna. Wij kregen toch iets te eten en zaten (erg ongezellig) midden in een zaal aan een reeds gedekte lange tafel. Voor het ontbijt de volgende ochtend hadden ze een klein tafeltje in het midden gezet speciaal voor ons.

De kamers zijn oud en smoezelig, vooral het tapijt is erg vies. En op alle kamers mag worden gerookt, zo smerig. Ik had de hele nacht braakneigingen van de stank. Het bed bestond uit een houten plank met daarop een laagje piepschuim van zo'n 5 cm. Wij hebben nog weken last van onze rug gehad.

Het hotel ligt aan de doorgaande weg van Lublin naar Krakow, misschien beter nog even doorrijden naar een volgend hotel?

Nice people, bad rooms that smell terrible and the mattrasses are so bad we're still suffering from back aches.

Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zajazd Marta in Wilkolaz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zajazd Marta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zajazd Marta scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.