Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Stara Wieś in het Nederlands

Geweldige vakantiehuisjes!

Jan en Ellen, 24-8-2014

Op dit vakantieparkje staat zo'n 10 houten vakantiehuisjes, 12 vakantiehuisjes van steen en zijn 12 appartementjes boven de garages. Ook zijn er nog zo'n 12 chalets in aanbouw.

Parkje is sowieso in ontwikkeling, recent is een binnenzwembad en 2 bubbelbaden in een soort kas opgeleverd. Toen wij er waren was dit al wel geopend, maar nog niet helemaal afgewerkt. Ook is er tegen betaling (80 zl / 20 euro) een sauna af te huren.

Wij verbleven in 1 van de nieuwe huisjes van steen, alles zeer goed voor elkaar en nieuw. (zie ook onze foto's)

Heerlijke omgeving om te wandelen, paardrijden, mountainbiken, kanoën, lekker in de natuur en zo vanaf het park.

Voor winkels en boodschappen moet je wel even rijden.

Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Stara Wieś in Toporów, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Stara Wieś zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Stara Wieś scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.