Hotel Ibis Lodz Centrum **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ibis Lodz Centrum bij:

1 review over Hotel Ibis Lodz Centrum in het Nederlands

Goed en gastvrij

HB, 19-10-2015

Prima verblijf gehad tijdens de 3 nachten die ik er was. Het hotel ligt in het centrum van Lodz dichtbij de hoofdstraat met leuke eettentjes en gelegenheden. De service en gastvrijheid van het personeel heb ik als zeer goed ervaren. Alle personeelsleden waren vriendelijk en erg vrolijk en spraken bovendien goed Engels. Helaas spreek ik geen Pools dus ik was er erg blij mee!

Het hotel werd me afgeraden omdat de weg voor het hotel opengebroken is. Gelukkig heb ik alsnog geboekt want Lodz bleek in z'n geheel een grote wegopbreking te zijn met dagelijks een ware verrassing welke weg te volgen. De kamer was goed, lekkere bedden en een fijne douche. Het enige minpuntje was dat mijn kamer aan de achterkant van het hotel lag waar tevens wegwerkzaamheden waren. Van de werkzaamheden heb ik overigens geen last gehad maar het uitzicht was hierdoor wat minder.

Gereisd alleenreizend in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Lodz Centrum in Lodz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Lodz Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Lodz Centrum scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.