Vakantiehuis Dom w Sadzie

Vakantiehuis Dom w Sadzie
Dom w Sadzie
9,4

36 reviews over Vakantiehuis Dom w Sadzie in het Nederlands

Een rustig en -vriendelijk, mooi vakantie adres

Henk Houtzager, 1-10-2017

Als je van de natuur en stilte houd en tevens van kleinvee en paarden, dan is dit een geweldig adres. Zeer vriendelijke eigenaren, lekkere verse eitjes en fijne mensen om mee te babbelen, wat nieuwtjes uit NL uit te wisselen .Een mooie omgeving waar het goed wandelen is of te paard rijden. Heel mooie regio om te bekijken. Een aanrader!
Gereisd met vrienden in september 2017

Thuisgevoel in Polen

Freya Mostert, 21-9-2017

Fijn rustige plek, leuk huisje, mooi uitzicht. Perfect voor kinderen: dierenvrienden en andere kinderen, trampoline en veilige speelplekken op het erf en land eromheen.Gastvrije eigenaren die goed advies geven en wegwijs maken in de omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een zeer natuur en rustgevende plek.

Arjen Boerman, 15-9-2017

Verblijf in het huisje was top, ook de gastvrijheid is super. Vele jaren geleden veel in NO-Polen op natuurreizen geweest en in 2012 het zuidwesten van Polen. Gebied is zeer geschikt voor uitgestrekte wandeling onder begeleiding van Emmy en de honden of zodra de omgeving wat beter bekend is zelfstandig. Voor mij voelt het als thuiskomen, waar ik weer helemaal zen vertrek na vele uren zwerven door de bossen en velden of kabbelende beekjes. Kortom zeker de moeite waard om op vakantie te gaan en te genieten van de prachtige natuur en indien u ervan houdt ook de overal zichtbare cultuur en geschiedenis!
Gereisd alleenreizend in september 2017

Thuiskomen!

E. Meester, 14-9-2017

Na deze zomer voor de vierde keer bij Wilbert en Emmy te hebben verbleven, kunnen we nu met 100% zekerheid zeggen dat Polen nooit verveelt! We hebben in zowel het huisje als het appartement verbleven verdeeld over de vakanties, deze zijn ons beide ook geweldig bevallen. Je hebt alles wat je nodig hebt en het ziet er allemaal gewoon superstrak en gezellig uit. De badkamers van beide vertrekken zijn bijvoorbeeld echt prachtig, Poolse natuur in je muur! Het voelt iedere keer dat we komen weer een beetje als thuiskomen door de fijne en verwelkomende sfeer die de Bakkers hebben gecreëerd. Absoluut een dikke aanrader!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Idylle

Margreet lammets, 26-7-2017

Super mooie plek, fijne sfeer en fijne eigenaren. Het Poolse achterland verrassend veel mooier dan we hadden kunnen bedenken. Veel afwisseling ook door verschillende landschappen. Er heerst een hele eigen en bijzondere sfeer in Polen.Huisje leent zich echt om tot rust te komen. Basic, maar alles wat je nodig hebt.
Gereisd met partner in juni 2017

geweldig, betaalbaar vakantieadres

harjet okken, 5-9-2016

Het is heerlijk vertoeven in het vakantieappartement van de fam. Bakker. Gastvrije ontvangst op een heerlijke plek en een geweldig erf.

Het huisje is gezellig, schoon en comfortabel. Onder de grote veranda is het de hele dag heerlijk zitten. De tuin is groot en ruim en bied genoeg plek voor kinderen om te spelen en te ravotten. (Er is een zandbak en een trampoline aanwezig).Verder zijn er paarden, varkens en kippen poezen en de hond van de familie. Uw eigen hond mag ook mee naar dit adres. Het huisje is gezellig en praktisch ingericht van alles bij de hand. De familie is gastvrij en verteld graag waar u naar toe moet om de mooiste plekjes van de omgeving te ontdekken. De omgeving is werkelijk prachtig en er is voor jong en oud van alles te doen. Op een redelijke afstand zijn er allerlei restaurants waar we kennis hebben gemaakt met de Poolse keuken. Wij zij hier al meerdere jaren geweest en ook in ander seizoenen. Het is in elk seizoen een prachtig stukje Polen. Ook de route vanuit Nederland is goed te rijden binnen 9 uur zit je bij Emmy aan de thee vaak met een eigen gebakken koekje.Kortom een gastvrije, mooie betaalbare plek om een heerlijke zorgeloze vakantie te vieren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prachtig gelegen, rust, ruimte en heel ontspannen

Zwannie Slagter, 30-8-2016

Niets te veel gezegd op de website, prima huisje, alles is aanwezig en schoon. Gastvrije ontvangst en ideale plek om de hond mee naar toe te nemen.

Luna heeft genoten

Gereisd met partner in juli 2016

W.Gesink, 29-8-2016

Foto s op site kloppen erg netjes mooie omgeving en genoeg te doen voor kinderen

Eigenaren zijn erg behulpzaam en je kan er voor alle vragen terecht

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Bijzonder verassend

Familie Timmerman - van Straaten, 31-7-2016

Familie Bakker is een fijne en gastvrije familie, wij voelden ons erg welkom op hun erf en in hun appartement. Wij huurden het appartement Maly Domek, wat eigenlijk de achterkant van de woonboerderij is. Het is een ruim appartement met overdekt terras waar wij met ons gezin, bestaande uit 2 volwassen en drie puberzonen van ong. 1.80 mtr. prima in pasten. Ieder had naar behoefte een eigen rustig hoekje. Het appartement komt goed overeen met de foto's op de site.

Op het erf lopen katten, kippen en Hera de hond vrij rond, we werden regelmatig enthousiast door Hera begroet. De familie heeft goede bruikbare tips voor wandelingen in de omgeving, uitjes dichtbij of verder weg.

De natuur grenst letterlijk tot aan je huisje, als je er oog voor hebt is er erg veel te zien. Je kunt prachtige natuurwandelingen maken, met op de achtergrond het Reuzengebergte (De Sudeten). Mooie bloeiende bloemen, veel verschillende soorten vogels, insecten en vlinders. Daarnaast kun je wegspringende reeën en herten spotten. Ook vossen en wilde zwijnen schijnen er rond te lopen. Hier zagen we diverse sporen van, we hebben ze niet gezien.

Sosnka en omgeving is een authentiek boerenlandschap, je waant je ruim 50 jaar terug in de tijd.

In de omgeving van Wlen stroomt de Bobr, een prachtig meanderend riviertje. Hier kun je als je wilt kanoën, vissen en zwemmen.

Naast die prachtige natuur kun je ook de drukte opzoeken van Jelenia Gora, Lwowek slaski, Boleslawiec (serviesstad) en de hoofdstad van Silezië Wroclaw. Worclaw is echt een prachtige stad waar veel te beleven is (kunst en cultuur zijn voldoende voorhanden).

Silezië heeft veel mooie kastelen en landhuizen. Twee in de buurt zijn: Lenno en

Schloss Klepperlsdorf beiden in Wlen. De eigenaar van Schloss Klepperlsdorf leidt je graag persoonlijk rond. Hij heeft de geschiedenis van dit oude kasteel helemaal in beeld gebracht, bijzonder aardige gastheer die uitstekend engels spreekt.

Nog een aantal tips: de vredeskerk in Jawor, ruïne in Chojnik, waterval Wodospad Kamnienczyka.

Maar er is nog veel meer. Dit was ons tweede familievakantie in Silezië, Polen. Dit gedeelte van Polen is bijzonder verrassend.

fantastisch

Stuursma, 10-7-2016

We hebben vanaf de eerste tot de laatste moment genoten van alles en iedereen!!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dom w Sadzie in Stara Kamienica , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dom w Sadzie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Dom w Sadzie scoort een 9.41 uit 10 op basis van 39 reviews.