6,4

Matig

5 reviews over Camping Camping Hotel Park in het Nederlands

Je staat op asfalt, aan een drukke weg

À. Ellen, 16-8-2012

ik zou hier niet willen kamperen
        Gereisd met partner in augustus 2012

Camping vooral geschikt voor campers

enzoverder, 3-8-2012

Onze backpackvakantie leidde ons naar Jelenia, voor dit doel is deze camping niet heel fantastisch, het heeft niet echt sfeer.
        Gereisd met partner in juli 2012

Goede camping

Pieter, 30-4-2012

Gelegen op vijf a tien minuten lopen van het centum.

Terrassencamping.

Zeer redelijk sanitair, dat goed wordt schoongehouden (tenminste in het voorseizoen).

Naast de camping liggen tennisbanen, maar ik weet niet of je er genruik van mag maken. Verder weinig te doen, behalve naar het leuke centrum lopen.

Er zijjn ook huisjes te huur.

Gereisd alleenreizend in april 2012

Aanrader

Sylvia, 26-8-2011

Deze camping ligt op loop- en fietsafstand van de binnenstad.

We zijn hier 3 jaar geleden ook geweest. Er zijn veel verbeteringen aangebracht.

Op de receptie, met vriendelijke medewerkers, sprak men Engels of Duits.

Ze bieden ook kamers aan, die helemaal opgeknapt waren. Het sanitair was nieuw, al lekte de jacuzzi wel en hebben we moeten dweilen. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Gereisd met partner in augustus 2011

Pepak, 20-2-2008

Ligging is goed maar er zijn geen activiteiteiten op deze camping en om iets te eten moet je al bijna met de auto er op uit
          Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Camping Hotel Park bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camping Hotel Park in Jelenia Gora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camping Hotel Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Camping Hotel Park scoort een 6.4 uit 10 op basis van 6 reviews.