Camping Pod Lasem ****

9,1

53 reviews over Camping Pod Lasem in het Nederlands

Top camping!

Jeanette, François, Hervé en Thibaut, 16-8-2017

Afgelopen zomer zijn we naar Pod Lasem op vakantie geweest en we hebben een top vakantie gehad! Niet in de laatste plaats omdat Robert (de eigenaar) Nederlands spreekt en alles voor je probeert te regelen. Op de camping is een mooi zwembad, er is een (overdekte) stookplaats waar je kunt barbecueën. Je kunt met je eigen tent komen maar je kunt ook een (sta-) caravan huren. De douches zijn super schoon (zonder muntjes en met wc papier). In de omgeving kun je rijden met quads of een jeep. Je kunt paintballen, zweefvliegen, rodelen raften. Maar er zijn ook mooie kastelen en schitterende wandelroutes . Kortom een perfecte vakantiebestemming.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Nette gezellige camping, prima sanitair

Fam Neelis, 7-8-2017

We kwamen hier toevallig terecht, werden ook voor 1 nacht hartelijk ontvangen. Tot onze verrassing werd er nederlands gesproken. De plekken zijn ruim, het sanitair was super met heerlijke douche. Campingbeheerder heeft info in map over de omgeving. We komen vast nog eens terug.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Al 10 jaar en nog steeds fantastisch.

Martin en Gerda, 6-8-2017

Camping Pod Lasem is een heerlijke rustige plek om vakantie te houden .

Prachtig gelegen ...ruime plaatsen..schoon sanitair .

Geen disco maar wel een zwembad om af te koelen .

De eigenaar spreekt Nederlands.

Gereisd met partner in juli 2017

Grote camping met veel ruimte en gedreven eigenaar

Tineke, 5-8-2017

Ruime plaatsen en veel keus, wil je op de heuvel staan met mooi uitzicht of wil je knus tussen de bomen staan.

Bij aankomst krijg je een boek met mogelijke uitjes in de omgeving.

De eigenaar wil alles voor je doen.

Wat ik wel een nadeel vond, was dat de receptie niet altijd bemand was.

Je kon broodjes bestellen.

Het sanitair was schoon. De douche was afgesloten met 2 douchegordijnen.

De camping is erg goedkoop.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke camping met een perfecte gastheer.

Daan en Wilge Draaijer, 17-7-2017

Prima camping met schoon sanitair en hulpvaardig en gastvrije camping echtpaar.

Mooie map met verschillende uitstapjes en eethuisjes.

Langer dan een week een heerlijke fles zelf gebottelde vruchtenwijn aangeboden en pot honig, erg attent.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima camping en goede basis voor uitstapjes

Karin, 2-10-2016

Keuze uit 3 verschillende veldjes waarvan 2 met prachtig uitzicht. Centrale ligging voor uitstapjes. Bolkow niet heel erg bijzonder maar er zit 1 prima restaurant met terras.
Gereisd met partner in september 2016

Jammer

Peter V., 13-9-2016

Deze camping uit gekozen, mede door de beoordeling op zoover.

De camping ligt op een mooie plek.

Afstanden om iets te ondernemen of boodschappen te doen, zijn niet echt in de buurt.

Bij de reacties zie, ik veel staan schoon sanitair, wij hadden een andere ervaring, bij ons verblijf hing een penetrante urine geur in het sanitiar.

Aan het eind van ons verblijf kregen we een onduidelijke factuur, die uiteindelijk een stuk hoger was.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldige camping

Jesper, 5-9-2016

Geweldige ervaring. Mooie en schone camping. Eigenaar spreekt Nederlands en is zeer vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving erg veel te doen en de eigenaar heeft ook een hoop tips. Zeker een aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2015

Relaxen

Brabant, 4-9-2016

Vriendelijke Poolse campingbaas die altijd voor je klaar staat. Mooi terrein met verschillende velden. Schoon sanitair. Rustig. Landelijke omgeving. Supermarkt op 5 minuten rijden in het dorp waar ook eetgelegenheden zijn. Een slimme restauranthouder komt je, op verzoek, halen en na een goedkope en smakelijke maaltijd brengt hij je weer terug! Op de camping kan je je, tegen betaling, laten masseren door een gediplomeerde, vriendelijke jonge vrouw.
Gereisd met partner in augustus 2016

SUPER!

Familie Huiskamp, 27-8-2016

Wat een mooie camping in een prachtig gebied! Robbert de aardige camping eigenaar spreekt Nederlands en dat is erg handig want hij verteld je alles over de omgeving en wat er allemaal te beleven is! Wij kwamen hier op het einde van onze rondreis maar hadden hier eigenlijk als eerste moeten komen dan hadden we meer dagen doorgebracht hier. Prima sanitair en er word geluisterd naar tips vanuit ons! Onze zoon kreeg tot 2x toe een overheerlijke suikerspin die Robbert zelf voor hem maakte met zijn suikerspinkarretje! Robbert vertelde dat er volgend jaar een zwembad word gerealiseerd dus dat maakt het nog perfecter! In de avond kwamen er hertjes die we vanaf ons plekje konden zien wat fantastisch! De plaatsen zijn ruim en mooi vlak gemaakt. Er is een visvijver voetbalveld en een kampvuurplaats super voor de kids en uiteraard ook voor ons ;)

In de omgeving zijn vele kastelen om te bezoeken!

Robbert bedankt voor je fijne ontvangst wie weet tot volgend jaar :)

Groetjes Martijn Femke en Tristan en een pootje van Missty

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pod Lasem in Bolków, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pod Lasem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pod Lasem scoort een 9.06 uit 10 op basis van 76 reviews.