Hotel Libertador ****

8,4

4 reviews over Hotel Libertador in het Nederlands

klasiek, mooie ligging, schoon

Bart, 13-11-2009

Dit hotel is in het hart van Trujillo gelegen en is in mijn ogen het mooiste hotel van Trujillo. Voor werk heb ik ook nog 3 andere hotels bezocht, maar hotel Libertador is een echte aanrader
Gereisd zakelijk in december 2006

Fernand, 29-10-2007

Zeer aangenaam hotel met karakter, pal centrum stad. Niets op aan te merken en zeker een aanrader.
Gereisd met vrienden in oktober 2007

LFFP, 27-7-2005

Prachtig gelegen hotel, midden op stadsplein , wij hadden wel erg kleine kamer maar verblEven er ook maar 2 nachten tijdens rondreis. Lekker ontbijt.
Gereisd anders in juli 2005

Wico Nijland, 29-7-2004

Ik bezoek samen met mijn vrouw al 6 jaar peru.

Heb alle Libertador hotels (Lima, Arequipa, Trujillo, Cusco en Piura) behalve de Colca lodge.

Ook voor langer verblijf (7 weken) is het een prettig hotel keten welke ook open staat voor de gasten.

Gereisd anders in juli 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Libertador bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Libertador in Trujillo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Libertador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Libertador scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.