Hotel La casa de Manuelita

Hotel La casa de Manuelita
La casa de Manuelita

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel La casa de Manuelita bij:

1 review over Hotel La casa de Manuelita in het Nederlands

Mooi uitzicht vanaf kamer, vriendelijk onthaal!

patrick, 25-9-2013

Het ontvangst was heel vriendelijk en super behulpzaam. Het hotel is een charmeloos gebouw in een onaantrekkelijke straat, maar wel op wandelafstand van het centrum. Per taxi kost de rit slechts 3 nuevo soles. Het hotel is proper, er is gratis internet, de mensen van de receptie helpen bij het reserveren van bustickets enz… We hadden een grote duplex kamer, één kamer met groot bed en tc en telefoon en één kamer met 3 bedden + een kleine badkamer. De douche had weinig kracht (wellicht omdat we op de vijfde verdieping zaten). Het ontbijt bestond uit typische Peruaanse broodjes, konfituur, yoghurt, banaan, spiegelei of omelet en nescafé of thee. In Puno is vanwege de hoogte weinig zuurstof en daardoor waren we telkens we de trappel deden naar onze kamer helemaal buiten adem.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La casa de Manuelita in Puno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La casa de Manuelita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La casa de Manuelita scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.