Hostel Safe in Lima

Hostel Safe in Lima
Safe in Lima
8,5

4 reviews over Hostel Safe in Lima in het Nederlands

Erg fijne en schone plek om je reis te starten

Leon S., 22-2-2010

Wij startten onze reis in Safe in Lima in oktober 2009. Naast de vriendelijke en uiterst behulpzame Belg Jean-Paul hebben we vooral de comfortabele bedden onthouden. Wat ons betreft een keurige prijs. Aanrader !
Gereisd met partner in oktober 2009

Goede vertrekplaats

Jan P, 21-9-2009

Wij waren hier in september 2007.

Vriendelijke man, behulpzaam, lekker eten.

Enige minpunt is de prijs, dat naar Peruviaanse norm zeer hoog is.

Voor de rest : aan te raden, goede vertrekplaats om Peru te ontdekken

Gereisd met partner in oktober 2007

Herman Meersman, 25-4-2008

Eigenlijk weinig aan op te merken, goed over de hele lijn, vriendelijke mensen.

Zetten zich helemaal voor je in.

Jean Paul organiseert ook je trip in Peru en doet dat puik.

Gereisd familie in juli 2007

Arne & Annemiek, 18-10-2006

Wij zijn hier begin mei 2006 geweest. Dit hostal is gelegen in de wijk Barranco en wordt gerund door de Belgische eigenaar Jean-Paul. Er zijn 4 kamers, die wel heel netjes zijn. Wij hadden de kamer op de bovenste verdieping met een 2-persoonsbed en een aparte badkamer (met warm water). De wijk Barranco wordt steeds populairder, het heeft ook een eigen Plaza de Armas, zoals je die in alle plaatsen vind en er zijn voldoene restaurants in de buurt. En je zit ook vlak bij de zee. Als je via de website safeinlima.com reserveert kun je een startpakket boeken, daarvoor heb je dan 2 overnachtingen met ontbijt, je wordt opgehaald op de luchthaven en een dagdeel downtown onder begeleiding. Kortom een aanrader!!!!
Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Safe in Lima in Lima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Safe in Lima zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Safe in Lima scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.