Hotel Britania ***

Britania

1 review over Hotel Britania in het Nederlands

Gemengde gevoelens

Astrid, 27-6-2014

Tijdens onze rondreis verbleven we de eerste twee nachten in kamer 224. Deze kamer ligt recht boven de ingang en direct aan de drukke straat waar de hele nacht bedrijvigheid is. De ramen zijn niet geïsoleerd! Ook vanaf de gang kwam veel herrie van mensen die vonden dat anderen hun nachtrust niet nodig hadden. Dit viel ons dus erg tegen.

Toen we terug kwamen in Lima vroegen we om een kamer aan de achterkant van het hotel. We kregen toen gelukkig kamer 631. Hoog boven de weg en aan de achterkant. De kamer was gelijk wat luxer dan de vorige en hier hebben we wel goed geslapen. Ook onze laatste nacht in Peru konden we gelukkig doorbrengen in deze kamer.

1 dame van de receptie kan erg zuur kijken, de anderen zijn erg vriendelijk. De tweede en derde keer vond de kruier dat we de weg naar onze kamer zelf wel konden vinden. Het ontbijt is netjes voor een drie sterren hotel. Hou er rekening mee dat je overal in Peru je wc-papier in een afvalbakje moet gooien!

Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Britania in Lima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Britania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Britania scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.