Hotel Bayview **

Lima
Hotel Bayview
Bayview

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bayview bij:

1 review over Hotel Bayview in het Nederlands

Dit nooit meer!!! En we zijn heel wat gewend!

N, 9-10-2008

Dit hotel staat in sommige reisgidsen omschreven als een 3-sterren hotel. Naar ons idee klopt hier absoluut niets van. Het eten was ronduit goor, we kregen als ontbijt iets vaags en ondefinieerbaars. WE hebben nauwelijks iets gegeten en zijn later buiten de deur op zoek gegaan naar een beter ontbijt. De tweede dag zijn we direct buiten de deur gaan ontbijten.

De kamers zijn oud, vochtig, bedompt en koud. Het bed was erg klein (kort en smal), vloerbedekking was vuil, de badkamer stond blank na een douchbeurt en het duurde ruim 10 minuten eer het water enigszins op temperatuur was. Ook waren de kamers zeer gehorig, zelfs zachtjes praten van de buren was al goed hoorbaar.

De matras voelde klam aan, kortom; geen aanraderen zeker niet het aantal sterren waard dat in sommige reisgiden vermeld staat.

Gereisd met partner in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bayview in Lima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bayview zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bayview scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.