Ben je op zoek naar goed beoordeelde accommodatie voor je vakantie in Lima? Hieronder vind je alle accommodaties in Lima.
Waardering

10 dec 2016

Lima
8,1
43 reviews
Wordt Lima je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Lima.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lima bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

144 Accommodaties Peru, Lima

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van Lima

Lima scoort een 8,1 uit 10, op basis van 43 reviews
Wordt Lima je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Lima. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Lima. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Lima. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 2 Appartementen, 110 Hotels, 10 Aparthotels, 7 Bed and Breakfasts, 14 Hostels en 1 Pension in Lima. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 181 vakantiefoto's van Lima. Je kunt 2 video's van Lima bekijken. Lees de 43 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Lima. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Lima. Bekijk ook andere accommodaties in Peru. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Peru.