Peru
Peru

Uitstekend

1 review over Hotel La Posada de Santa Maria in het Nederlands

Echt een heerlijke overnachtingsplek!

Bart, 23-9-2011

Een website bestond lang niet en ik kon enkel een bezoek brengen aan dit geweldige appartementencomplex omdat ik wist hoe ik erheen moest reizen.

Nu dan eindelijk een website met adres en contactdata zodat iedereen kan genieten van La Posada de Santa Maria!

Zelf ben ik hier inmiddels drie keer geweest en het is iedere cent waard.

Er zijn niet meer dan 20 appartementen beschikbaar en het voelt dan ook bijna altijd of je alleen bent.

Sterker nog, in drie bezoeken van ca. 3 dagen per keer heb ik slechts één keer een ander stel gezien!

Het personeel van het hotel is alleraardigst en maken op verzoek verse Limonade (dus echte limoen met ijs) en bestellen

eten vanuit het dorp.

Je kunt hier niet avondeten, wel krijg je een ontbijtje, die is basic.

Huacho centrum is met een mototax slechts enkele straten weg van dit hotel, eetmogelijkheden zijn dus zeer nabij.

Het dichtsbijzijnde strand ligt op nog geen 10 minuten rijden met de motortaxi!

Echt een super aanrader!

Gereisd met partner in februari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Posada de Santa Maria in Huacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Posada de Santa Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Posada de Santa Maria scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.