Hostel Tambo Viejo Arequipa

Hostel Tambo Viejo Arequipa
Tambo Viejo Arequipa
8,3

3 reviews over Hostel Tambo Viejo Arequipa in het Nederlands

Goede uitvals basis voor een trip in Arequipa

Ronald Flint, 28-3-2009

Een zeer goede plek.Wij waren hier een aantal maanden later in Augustus 2008.

Wij hadden de keuze uit verschillende kamers, voor de zelfde prijs.

Heerlijk vertoeven op het dak van onze kamer, ideaal om je kleren te laten drogen.

En overdag een graag of 24 in de zon uit de wind heelrijk.

Wij hebben ook een excursie geboekt bij 'het reisbureau' beviel ons prima, de koffer daar laten staan.

Goede bedden, alleen de douch was niet warm terwijl ze dit wel garandeerde.

Gereisd met partner in maart 2009

Linda, 9-7-2008

Belabberde service!

We hadden in mei 2008 een kamer met ontbijt, maar alle keren dat we wilden ontbijten (6x) was er niemand te vinden om ons ontbijt te geven. Het geld kregen we niet terug.

Ze zeggen ook een reisbureau te zijn, maar een simpel busticket kunnen ze niet voor je regelen. Het komt er uiteindelijk op neer dat je je geld kwijt bent, niet het ticket krijgt wat je wilde en dat ze jou verwijten dat ze zoveel moeite hebben moeten doen... Dit alles wordt niet echt vriendelijk gebracht.

Jammer, want voor de rest is het wel een aardig hostal.

Gereisd met partner in juli 2008

Remko, 18-3-2007

Tambo Viejo is een bijzondere plek om te blijven, rustig, huiselijk en met een erg mooi uitzicht op de vulkanen vanaf het terras. Mooie tuin, kamers zijn schoon en de meeste hebben een mooi uitzicht. De medewerkers zijn behulpzaam en geven veel informatie.
Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Tambo Viejo Arequipa in Arequipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Tambo Viejo Arequipa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Tambo Viejo Arequipa scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.