8,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Barcelo Playa Blanca** bij :

1 review over Hotel Barcelo Playa Blanca in het Nederlands

Je moet er van houden

Steur, 5-7-2010

Het hotel playa Blanca in farrolon gekozen als uitrust plek van onze vakantie, we hadden 2,5 week rond gereisd door panama en zouden hier een weekje gaan uitrusten zodat we klaar waren voor het thuisfront.. weer aan t werk zeg maar..

Je moet het meer zien als een schransplek voor mensen, het eten is ook niet echt top, behalve dan de restaurants die je moet reserveren die zijn wel goed...

Persoonlijk zou ik hier niet een week meer gaan verblijven.. liever hadden we meer van het land gezien dan hier nog een week verblijven.

Maar houd u van onbeperkt eten en drinken dan zou het misschien voor u wel top zijn, maar na 2dgn hadden wij dat wel gezien.. verder zwembad en strand is top, 's avonds is er genoeg te doen en het weer was er ook toppie.. waar t elders regende was het bij ons droog dat moet ik toegeven!!

Gereisd met vrienden in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Playa Blanca in Santa Clara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Playa Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Barcelo Playa Blanca scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.