1 review over Hotel Sol y Mar Santa Catalina in het Nederlands

Heerlijke plek.

Linda, 4-10-2010

Wij hadden de "pech" dat er een heel groot surfevenement was. Hierdoor was alles volgeboekt. Vervolgens hadden we geluk dat er iemand wegging. We kregen het huisje met het mooiste uitzicht over zee.

De huisjes zijn per 2 geschakeld en liggen tussen de fruitbomen tegen de steile heuvel op (niet geschikt voor mensen die wat moeilijker ter been zijn!). Bovenop is het restaurant waar redelijk eten wordt geserveerd (voor Panamese begrippen aan de dure kant). Ons huisje was voorzien van 2 tweepersoons bedden en een heerlijke veranda met hangmat.

De eigenaars zijn een Portugese man en zijn Panamese vrouw. Hij spreekt goed Engels en is altijd in voor een geintje. De service is prima: waar je om vraagt, wordt geregeld.

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol y Mar Santa Catalina in Santa Catalina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol y Mar Santa Catalina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sol y Mar Santa Catalina scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.