Hotel Gamboa Rainforest Resort ****

7,6

5 reviews over Hotel Gamboa Rainforest Resort in het Nederlands

Teleurstellend

MK, 29-5-2011

Eerste indruk van dit hotel bij binnenkomst: wauw, schitterend!

Kamers zijn oke (heerlijke bedden) maar service is ronduit slecht, medewerkers receptie /tour- kantoor zijn ongeïnteresseerd en geven onjuiste informatie. Ronduit onbeschoft behandeld in restaurant.

Prijzen zijn schandalig.

$ 200 per nacht (maar goed, dat wisten we), wat we niet wisten is dat het excl. ontbijt was. Ontbijt voor $ 33 (2p) was een onaangename verrassing. De eerste avond a la carte gegeten in het restaurant, eten redelijk, prijs redelijk. De volgende middag wilden we even een broodje eten in het restaurant. Geen medewerker te bekennen maar er stond een buffet klaar en er zaten mensen te eten. Dus wij nemen 1 kopje soep, broodje en toetje. Bleek $ 88 te kosten. Je kan evt ook in de bar eten maar daar is vaak geen personeel.

De Aerial Tram Tour was aardig, boottocht naar Monkey Island was leuk. Tourgidsen waren enthousiast en vriendelijk.

Kortom: hier ga ik nooit meer heen

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Voor een paar nachten prachtig

Peter, 5-5-2011

Na hele eenvoudige hotelletjes te hebben gehad tijdens de voorgaande rondreis is dit wel even wat anders. Voor mij hoeft het niet zo luxueus, maar het zijn wel prachtige kamers en een mooi zwembad. Het buffet was de eerste avond redelijk en de tweede avond wat beter. Wij zaten in het hoofdgebouw omdat de hieronder beschreven huisjes werden opgeknapt.
Gereisd met vrienden in april 2011

Mooi startpunt voor een paar dagen.

Walter & Jeanette, 23-4-2010

Hotel staat in een prachtige omgeving. Hoofdgebouw is erg mooi. Wij hadden een appartement in een van de bijbehorende huisjes. Is oud en kan wel een kwastje gebruiken. Maar wel lekker ruim, goed schoon en met een prima bed. De douche geeft, als je eenmaal hebt uitgevonden hoe het werkt, een beetje warm water. De airco maakt herrie maar doet het verder prima.

Het ontbijtbuffet is uitstekend. Lunch en dinergerechten van de kaart zijn ook best goed. Het dinerbuffet is niet aan te raden.

Je kunt hier wat excursies maken. Wij hebben gewandeld langs de pipeline road (brulapen, luiaards en wat vogels gezien), de aerial tram genomen (niet zo spannend, maar wel met mooi uitzicht op de top) en naar Monkey Island geweest. Dat is wel een leuk boottochtje. I.t.t. eerdere berichten mogen de apen niet (meer) gevoerd worden. Wel is nog steeds van alles te zien, brulapen, capucijnapen, krokodillen etc.

Kortom, een prima plek, maar met twee dagen / drie nachten heb je het wel gezien.

Gereisd met partner in april 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gamboa Rainforest Resort bij:

zeer mooie accommodatie bij het regenwoud

marieke, 28-11-2008

Heel mooie accommodatie aan het Gamboa Regenwoud. Het hotel bevindt zich aan een zijtak van het Panama Kanaal. Zeer groot resort met hele mooie grote kamers met ruime badkamers! Op alle balkons een hangmatje en overal om het hotel heen is het groen en prachtig! Een echte aanrader is om daar een excursie te boeken naar Monkey Island. Je gaat dan met een bootje naar Gatun Lake waar allerlei eilandjes zijn en daar kun je aapjes voeren. Dat is erg leuk (vooral voor kinderen!), de tocht er naar toe is echter even indrukwekkend!! Je gaat namelijk over het Panama kanaal en vaart dan (met je kleine bootje) langs de grote vrachtschepen!! Ook de natuur rondom het Panama kanaal is prachtig!!

Al met al zeker een aanrader!!

Gereisd familie in november 2008

mooi hotel aan een zijtak van het Panama Kanaal

marieke, 28-11-2008

Zeer mooi hotel. Ligging is aan de rand van het regenwoud en aan een zijtak van het Panama Kanaal. Heel groot complex met veel groen voorzieningen. Mooi zwembad met een bar in het water!
Gereisd met jonge kinderen in november 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gamboa Rainforest Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gamboa Rainforest Resort in Panama City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gamboa Rainforest Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gamboa Rainforest Resort scoort een 7.57 uit 10 op basis van 7 reviews.